Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 Green-O-Matic (Autoflower) 4 Spaarlampen + 2 Tl-Buizen!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1 Green-O-Matic (Autoflower) 4 Spaarlampen + 2 Tl-Buizen!!

Ik ben van plan om een klein houten kastje te maken om daar de toppen in te drogen. Maar die maak ik dan helemaal lichtdicht met een pc fan als afzuiger maar trekt hij dan niet vacuüm, omdat er geen lucht toevoer is?

gr. jerry

Comment

met een ventillator is het onmogelijk om vacuum te trekken! als het je lukt om het kastje volledig luchtdicht te maken heeft het totaal geen zin. er moet lucht in kunnen voor je het er uit kan halen, maar als je er wat kieren in laat zal het vast wel wat effect hebben. je kan ook een inlaat maken met wat schotten zodat er geen licht invalt.

succes

kweek ze!
      nono

Comment

Ik ga weer één week op vakantie. Ik hoop dat als ik terug kom mijn planten er nog goed bij staan.

gr. jerry

Comment

Hey Dejerry,

weer op vakantie?

ik ben benieuwd hoe de plantjes erbij staan na een week, en hoe goed ze zijn gegroeid.

Grtz,
          Djzusie

Comment

Update 09-04-10

Ik heb bij de grote plant ontdekt dat die een calcium tekort heeft. Ik denk dat dat door een te hoge ec waarde komt omdat ik de aarde met stekgrond heb gemengd. Ik zal zo dadelijk een foto plaatsen.

Met de kleine plant gaat het wel goed maar is niet zo compact door te weinig licht. Dus daar ga ik even wat op verzinnen.

Afbeelding 105.jpgAfbeelding 104.jpgAfbeelding 103.jpgAfbeelding 109.jpgAfbeelding 108.jpgAfbeelding 106.jpgAfbeelding 110.jpgAfbeelding 107.jpgAfbeelding 102.jpgAfbeelding 111.jpg

gr. jerry
            Last edited by dejerry; 9 May 2010, 11:16.

Comment

Wanneer denken jullie dat ik deze moet gaan oogsten. Ik heb met een loep proberen te kijken maar ik kan het niet goed zien. De trichomes is zo klein da tik het niet met de loep kan zien.

Afbeelding 116.jpgAfbeelding 129.jpgAfbeelding 113.jpgAfbeelding 112.jpgAfbeelding 120.jpgAfbeelding 126.jpgAfbeelding 114.jpgAfbeelding 117.jpgAfbeelding 130.jpgAfbeelding 119.jpgAfbeelding 128.jpgAfbeelding 123.jpgAfbeelding 125.jpgAfbeelding 118.jpgAfbeelding 115.jpgAfbeelding 127.jpgAfbeelding 122.jpgAfbeelding 121.jpgAfbeelding 124.jpg

gr. jerry
              Last edited by dejerry; 10 May 2010, 19:28.

Comment

Dat gaat nog wel even duren hoor Jerry, staat nu week of 6 schat ik zo dus nog zeker weekje of 2 lijkt me zo. Goed je trichomes blijven bekijken als die amber worden is je wiet rijp.
                Last edited by monty; 11 May 2010, 23:16.

Comment

ziet er goed uit jerry, ben je kweekje al een tijdje stil aan het volgen omdat je net een beetje voor mij bent begonnen.
                  en ik was aan het twijfelen tussen dat soortje en dat van mij^^
                  maar ziet er goed uit, succes ng..
                  en ja dat moet nog wel even hoor

Comment

Thanks voor de reacties.

Ik heb nog een vraag. Ik heb voor in mijn hok 1 meter ruimte voor de plant, pot en lamp er al afgetrokken. Een hoeveel liter pot is dan goed. Het is een amnesia haze en ik wil dat die max een meter word. Ik heb nog 6,5 liter potten staan maar die zijn vast te klein?

gr. jerry

Comment

Amnesia groei in de bloei nog zeker 30% door. Dus niet te lang voorgroeien en ook rekening houden met de rond de 20 dagen die de plant nog flink groeit nadat ze op 12/12 is gezet voordat de eerste bloei zichtbaar word. 6 Liter lijkt me wel heel klein voor een amnesia. Ik kleine potten heb je ook minder PH buffercapaciteit en word je medium sneller vervuild met ballaststoffen de de plant afzet. Ik zou ze zeker in veel grotere potten stoppen. Hier staan de amnesia in 40 liter.

Grtz

Comment

hoi Dejerry,

hey gaat lekker zo, en ik denk ook dat je nog wel minimaal 2 weken kan.

en ik zou de amniesia's minimaal op 11 literpoten zetten, maar groter is beter. weet je al met wat voor lamp je die gaat kweken? al ze een meter groot zijn moet je wel voldoende licht hebben om zo veel mogelijk de dames te belichten.

grtz,
                        Djzusie

Comment

Ja, Djzusie.

Ik denk ook dat ik nog een week wacht. Gebruik jij ook een zakmicroscoopje om je tricho`s te bekijken? Zoja, waar je die gekocht?? Ik ga er bij die amnees dan tl`s omheen zetten verticaal.

gr. jerry

Comment

hier heb ik de microscoop vandaan, wel een dag of 10 levertijd maar werkt goed en niet zo duur. wel in Dollars

ging je niet kijken voor een HPS 150 of 250 Wat? volgens mij beter als je zo een hoge plant gaat kweken, maar ik heb dan nooit verticale TL's geplaatst dus wie weet

grtz,
                            Djzusie

Comment

straks nog ff buiten! ff mooi weer moet het worden dan zijn we koopman! ziet er leuk uit.

Comment

Thanks Djuzie, ik heb het besteld.

gr. jerry

Comment

Bezig...
                                X