Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokey's TL kweek. [GEOOGST]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Scroggen die handel.

    Ziedet er goe uit smokey.
    Succes met die shacks
    Hier steekt den durban shack al boven. Ik denk wel dat die Twisted Shack zwaarder qua effect zal zijn, dus soigneert dat daar maar.
    Maar ge zijt al goe bezig, dus dat komt daar wel goe.

    Comment


      #17
      Re: Scroggen die handel.

      Wou gisteren dan een fan instaleren maar zo te zien heeft iemand mijn pc spullen weg gekapt >_<.

      Mocht de shack goed gaan groeien vervangt die de 6Shooter (Ga ik in park kappen)
      Sebiet de 6Shooter toppen of fimmen, sinds er wel beweging in de zijscheuten begint te komen maar de hoofdtop moved voor geene zak?

      Peace

      Comment


        #18
        Re: Scroggen die handel.

        Update:

        Er zit beweging in, de trein is vertrokken .
        Heb haar 3 dagen geleden overgepot naar een emmertje waarvan ik niet weet hoeveel liter deze is.

        Fotos:



        Snel wat gaatjes in gemaakt.



        Het plantje na het overpotten.


        Het plantje vandaag:




        8 vingers .






        Lichtjes overbelichte foto .







        Last but not least.


        De bruine puntjes aan de bladeren zijn verbrand door tegen de TL lamp te komen.
        Het beetje wit dat je mss kan zien op de fotos komt door water op de bladeren (Kalk?)
        Bladeren zijn een beetje krom omdat ze langs de zijkant tegen de muur worden geduwt (Anders geraakt ze niet goed onder de 2 TL lampen)

        Zo dat was het weer,

        Peace

        PS: Nudat ik haar gefimt heb (geprobeert) beginnen de bladeren te volgroeien.
        Zijscheuten beginnen er ook te komen, het heeft haar dus goed gedaan.

        Comment


          #19
          Re: Scroggen die handel.

          Amai, da komt daar nog schoon!
          En ik hoorde u nog zeggen op de shoutbox da ze stilstonden, en zie nu! 't Heeft hun blijkbaar goed gedaan
          Go for it! Ik zou die laten gaan zoals ze gaan man!

          Comment


            #20
            Re: Scroggen die handel.

            Ze heeft dan ookwel lang stil gestaan hoor.Eens ik de zijvertakking zag opkomen heb ik gefimt en dat heeft haar goed gedaan zo te zien.

            Ben aan het nadenken wanneer en hoe hoog ik dat netje nu eigenlijk zou moeten hangen.

            Peace

            Comment


              #21
              Re: Scroggen die handel.

              Ik weet (zo goed als) niets van scroggen.
              Ik heb toen ik het overweegde wel wat nagelezen.
              En ge moet het er eigenlijk 30cm tot 40cm bovenspannen en zo uw scheuten in de gewenste richting laten groeien todat hun hoofdtoppen uit dat netje steken.

              Ik denk dat het de eerste keer toch zoeken en spelen is.
              En wat ik op foto's gezien heb is, dat ze met draadjes en allerlei in hun kast zitten om de scheuten in de gewenste richting te krijgen.
              Nothing for me! lol
              Succes ermee man!

              Comment


                #22
                Re: Scroggen die handel.

                Man man man.
                Vandaag nog altijd geen fan, je kent dat wel. "Jaja ik breng dat morgen wel mee"
                Anyway vrijdag heb ik er zeker 1 en tegen dan ook een scrog netje.

                Het fimmen is btw gelukt :o .
                Heb nu 2 groeischeuten + mijn zijscheuten.

                Dus 4 groeischeuten die nu even groot zijn ongeveer.
                Heb er een foto van genomen maar het is niet zo duidelijk (Heb geen bloemeke op de camera waarmee ik de foto heb genomen )

                Foto komt straks.

                Peace

                Comment


                  #23
                  Re: Scroggen die handel.

                  Juist nu ik denk dat alles "OK" gaat merk ik schimmel op.
                  Na het advies van bobo heb ik de bovenste laag weggehaalt, toen merkte ik dat heel mijn pot vol met schimmel zat. Helemaal langs de zijkant, aan de stam zat ook allemaal schimmel.

                  Sinds ik geen potgrond heb kan ik niet overpotten...
                  Ze staat nu buiten zodat de grond helemaal kan uitdrogen.(In de kast is het te warm en dan krijg ik alleen maar meer schimmel)

                  Mocht de plant het niet halen dan stop ik ermee totdat ik een fatsoenlijke kast heb.


                  Fotos:





                  De hele zijkant rondom de pot ziet wit van het schimmel .





                  slu

                  Comment


                    #24
                    Re: Scroggen die handel.

                    zonde man

                    Comment


                      #25
                      Re: Scroggen die handel.

                      behandelen met bayer ofzo. das echt nog geen ramp gewoon goed behandelen en die red het wel zenne

                      en te zien aan uw internode's zou ik uw netje al hangen . gewoon pal derop en laten ingroeien en inbinden he

                      en man das een tegenslagske geef der nie voor op
                      wees inventief vb: als uw pc een extra fan heeft en uw temp is goe dan kun je mss daar een fan uithalen, of als er een containerpark in je buurt is en je gaat da beleefd gaan vragen mee een pintje of 2 dan laten ze u alle fans uit die oude pc's halen
                      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                      Comment


                        #26
                        Re: Scroggen die handel.

                        Bayer heeft idd een product tegen schimmel en Super Vit van Hesi is ook goed hier tegen maar als je low budget moet gaan kan je eventueel je plant overpotten in verse potgrond. als de schimmel tussen de wortels zit, snij er gerust een deel van weg. Laat 1/3 van je wortels over. Dit is eigenlijk een drastische ingreep die je plant nog kan redden en doe je liever niet. De plant zal een poosje stil staan (stress) en zal dan weer beginnen groeien.

                        Grtz

                        Comment


                          #27
                          Re: Scroggen die handel.

                          Bedankt voor de info!
                          Dus als ik die productjes zou gebruiken mag ze blijven staan in deze pot?
                          Volgens mij kan ik die beter in een stenen pot zetten, sinds steen ademt en plastic niet.

                          Peace

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Re: Smokey's TL kweek.

                              ziet er goed uit!

                              keep on farming
                              >>> LR2 mini-kweekje<<<

                              Comment


                                #30
                                Re: Smokey's TL kweek.

                                Ramp Numero 2.

                                Burned Alive...

                                Het warm hartstikke warm in het kastje .
                                Dat blad dat half verbrandt is zat tegen de tl lamp.





                                Nieuwe scheuten gelukkig niet verbrand.



                                De dag erna.






                                De nieuwe potgrond.(Dat naar horen KUT GROND IS )



                                Peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X