Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokey's TL kweek. [GEOOGST]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Smokey's TL kweek.

    Damn, heb je geluk gehad dat je kastje niet is gaan fikken ofzo! Dit groeit er wel uit, t zijn toch de onderste blaadjes ongeveer.
    In die grond zit wel erg veel stukjes hout enzo ja, maar misschien is dat ook wel goed als dat een beetje gaat rotten en zo komen er dan weer nieuwe mineralen vrij.

    Comment


      #32
      Re: Smokey's TL kweek.

      Onderste bladjes?
      Bovenste blad is verbrand en alle bladeren beginnen stil aan geel te worden.

      Idd, ik dacht ook dat het goede grond ging zijn maar heb te horen gekregen dat het toch niet zo een goede was .

      Fotos komen later.

      peace

      Comment


        #33
        Re: Smokey's TL kweek.

        Ik bedoel als ie later echt groot is, zijn dat een van z'n onderste bladeren, die vangen dan toch weinig licht meer op en hebben niet heel veel invloed op de bloei.

        Als al die stukjes hout erin zitten, kunnen ook de wortels niet lekker doorgroeien, ik denk dat dat het slechte eraan is.

        Comment


          #34
          Re: Smokey's TL kweek.

          De grond is goed luchtig daardoor en dat is goed. Maar ik heb te horen gekregen dat er niet veel goeds in de grond zit waardoor ik dan zou moeten bijvoeden (Thanks Okiwiet ).

          Maar ze is pas overgepot, dus het kan toch niet aan tekorten liggen...

          Fotos van de gele bladjes ...







          Zelfs bij de nieuwe scheuten zie ik een vlekje geel


          Peace

          Comment


            #35
            Re: Smokey's TL kweek.

            Update.

            Ze staat nu al ff onder 12/12, nog geen haartjes te zien.
            De groeischeuten krijgen al een andere vorm dus ik verwacht ze elk moment
            *Kijkt op zijn horloge*

            Zoals je kan zien op de fotos blijven de bladeren geel worden. Maar volgens mij is het al aan het verminderen. .

            Van de 4 hoofdtoppen schieten er nog 3 over... Wou ze een beetje buigen met touwtjes en knak. Daar ging er 1, lekker onhandig ben ik toch.

            Heb haar dan maar plat gelegd.






            Gele bladjes...




            Het verbrand blad (Heb altijd zin om deze eraf te halen maar ik wil haar geen onnodige pijn doen)




            Als ik haar streel met mijn fluwelen hand, dan ruikt deze zo zoet als snoep.












            Nieuw Leven .





            Peace

            Comment


              #36
              Re: Smokey's TL kweek.

              Jammer van de verbrande bladeren
              Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

              Comment


                #37
                Re: Smokey's TL kweek.

                Update:

                Ze heeft nu een klein donsje .
                De bladeren blijven spijtig genoeg vergelen en verschroempelen.
                Ik geef haar nu elke dag water sinds de aarde bijna niets van vocht vasthoud.

                Fotos:











                Peace

                Comment


                  #38
                  Re: Smokey's TL kweek.

                  dat ziet er heel zalig uit smokey
                  ga zo door ze heeft zich goed herstelt met het vorige bak met schimmel

                  keep it up

                  Comment


                    #39
                    Re: Smokey's TL kweek.

                    Spijtig van die bladeren maar ze komt er wel door
                    Ze ziet er voor de rest heel goed uit.

                    De bloemen beginnne ook al te kome als ik dat goed zie
                    Succes nog

                    Grtzzz
                    Take a look at my Ice-Cold-Killers!

                    Comment


                      #40
                      Re: Smokey's TL kweek.

                      nice nice hopelijk gaat t helemaal lukken
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        #41
                        Re: Smokey's TL kweek.

                        Bedankt voor de Reply's .

                        Heb de mini-fan nu juist boven de plant gehangen. 1 deurthe staat nu ook een beetje open.
                        Hoop dat het vergelen nu ophoud.

                        Volgens mij komt dit omdat het plantje het te warm heeft en soms tekort aan water.

                        Als het blijft voort gaan ga ik eens kijken voor bloei voeding

                        Peace

                        Comment


                          #42
                          Re: Smokey's TL kweek.

                          Ik denk nog steeds dat die cannabis tegen temperaturen tot een graad of 40 kan, zolang er maar genoeg water is om de plant af te koelen.

                          Maar als de temperatuur hoog ligt en te weinig water, dan is het zoiezo slecht voor de plant ja (ik weet niet of dat zich uit in gele bladeren)

                          Comment


                            #43
                            Re: Smokey's TL kweek.

                            Cannabis kan idd tegen hoge tempraturen maar niet voor een lange tijd.
                            Als het ook te warm is gaat je plant energie gebruiken om haar eigen af te koelen.

                            40 Graden is wel al enorm warm, volgens mij houden sommige planten dat mss wel vol maar niet voor erg lang.

                            Peace

                            Comment


                              #44
                              Re: Smokey's TL kweek.

                              Maar ik denk dat je ze zeker wel een weekje op 40 graden kan houden, met 3 keer per dag water geven enzo. Maar misschien is het wel het beste als we het nooit zullen hoeven ondervinden

                              Comment


                                #45
                                Re: Smokey's TL kweek.

                                Wanneer de temperatuur te hoog oploopt, wordt de groei van de planten belemmerd. Het gaat daarbij niet alleen om de temperatuur in de kweekruimte, maar ook om de temperatuur in de plant zelf. Wanneer de temperatuur van de plant te hoog is (wij mensen hebben dan koorts..), dan wordt de sapstroom in de plant minder, waardoor groeistoornissen optreden. Cannabis blijkt het beste te groeien bij een temperatuur van 25-26 graden C. Deze temperatuur moet worden aangehouden voor kweekruimten, waarin geen CO2-verrijking plaatsvindt. Wanneer er wel met een CO2-fles of zelfs met een CO2-controller wordt gewerkt, mag de temperatuur iets hoger zijn, 27-29 graden.

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X