Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

McPurple S1 forum genetics

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nu zie ik ze wel.
    Staan er goed bij en voor een paarse groeien ze sowiezo snel.
    De Monstercookie in de cross heeft hier voor gezorgd.
    Al strekken ze stukken minder als de Monstercookie.

    Comment


      #17
      Hm, beetje lang geleden maar t gaat amaal nog best aardig.
      Heb de planten zo'n 3.5 weken geleden op 12/12 geknald, 1 van de McPurples vertoond al ca. 4 weken wat tekorten, ondanks dezelfde behandeling als de overige 3.
      Heb de Aptus lijn weggedaan, na wat leeswerk leek me dit niet de beste keuze, en heb mn Plagron spullen wat uitgebreid met Enzyme en PK13-14 ter vervanging. Naast deze twee en Alga Grow en Bloom zal er niks gebruikt worden dit keer, probeer gewoon een run af te krijgen, niks geks.

      De planten hebben tweemaal gehangen van de dorst, waar ze een dag eerder nog behoorlijk nat stonden. Dit herstelde dezelfde dag nog met een watergift maar zal vast de groei tijdelijk gestagneerd hebben. De wat lichtgroene plant heeft een kort herstel gemaakt maar dat was van korte duur. De andere twee hebben tot een week geleden diepgroen gezien, maar amper een verbrande punt, zeker later niet meer. Het blijft een leerschool, maar ik merk dat ik steeds vaker beter begrijp wat er mis is, t forum blijft hier een handige tool bij.

      Blablabla, ff door de tijd heen met foto's, gooi ik er zo bij.
      ​​​
      ​​​​​ IMG_8795.JPG
      IMG_8800.JPGIMG_8805.JPG2 maal cbd crew mix

      IMG_8809.JPGHier gaat iets dus niet helemaal goed..

      IMG_8826.JPGEn elders gaat t beter


      IMG_8848.JPG Scrognetje geplaatst, puur omdat er 1 wel erg hard boven de rest uitging. Meteen daarna maar de andere 2 potten wat omhoog gezet om ze weer op gelijke hoogte te krijgen, heb slechts een enkele top vast hoeven te binden om verbranding vd lamp te voorkomen.

      IMG_8853.JPGDiepdonker en wat lichtgroen, behoorlijk contrast..

      IMG_8855.JPGHet eerste beetje paars wordt zichtbaar!Ca. 1.5 week geleden, dus al na zo'n 2 weken 12/12


      IMG_8862.JPGIMG_8863.JPG


      IMG_8870.JPG

      En dan een paar daagjes terug:

      IMG_9072.JPG

      De hoofd (en eigenlijk enige ehehe) top van een van de 2 CBD plantjes

      En t blijft een beetje een gelig lichtgroen plantje.. Ach ja, alle beetjes helpen.. Ik weet het in ieder geval niet te corrigeren blijkt. Water heeft ze nooit teveel gehad, maar wellicht toch wat fout gegaan in de bodem, zal dan ook vast door mijn toedoen zijn, snap m alleen niet. Ook raar dat er nog enkele mooi groene topjes aanzitten, helaas de kleine.
      IMG_9076.JPG

      Paaaarsss
      IMG_9078.JPGIMG_9079.JPG
      Last edited by Maertn; 20 March 2017, 14:57.

      Comment


        #18
        Jammer idd van die licht groene maar dat mag de pret niet drukken.
        En zo te zien heb je een zwarte te pakken.
        Die wordt helemaal zwart paars uiteindelijk.

        Comment


          #19
          Hoe staat het hier?

          Comment

          Bezig...
          X