Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek: 4x White Diesel Haze AF, 11 ltr, hps 150 w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e kweek: 4x White Diesel Haze AF, 11 ltr, hps 150 w

    Korting op 420shop
    februari 2017 foto 111paint.jpg
    Last edited by dolce; 23 February 2017, 16:52.

    #2

    1-2 had ik de grote potten alvast onder de kleine potten gezet na ze eerst flink water gegeven te hebben de dag er voor. De luchtvochtigheid liep hierdoor 2/2 veel te hard op met een uitschieter naar de 80... te spannend omdat ik gelezen had dat de koolstoffilter het boven de 80 procent lv begeeft. Ik was superblij met mijn ventilatorkachel ondanks het hoog verbruik. 3 februari zijn planten verpot naar 11 liter potten waarbij er 1 de worteltjes waarschijnlijk beschadigd heeft. Het verbaasde me hoe snel de wortels groeien.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Doordat ik druk was met te veel dingen tegelijk, geen update meer geplaatst. Bij deze dus:
      Dag 17 na ontkiemen, dag 22... jaaaa, in de bloei , laatste foto is een top van de 15e dag in de bloei... wat een gedoe zeg dat uploaden en verkleinen. Maar goed, als ik het vaker doe komt het goed. Vanaf dag 21 hebben de dames een warmtemat om hun voetjes te verwarmen. Dat zorgde voor meer stabiliteit qua temperatuur en lv. Als ik die te hoog vind gooi ik de ventilatorkachel er op. Helaas is dat wel een dure aangelegenheid wat stroom betreft, maar wel effectief. En het werkt snel en goed. Ze slapen overdag 4 uurtjes. Water geven doe ik twee keer met en dan een keer zonder voeding. Ik doe het op gevoel. Bij 2 dagen drogen ze behoorlijk uit. Nu heb ik ze gisterochtend gegeven, dan hebben ze nog ruim tijd voor het licht uit gaat en zo eens kijken of ze dorst hebben als het licht straks aan gaat. Inmiddels de bloeivoeding erbij. Helaas weet ik niet precies wanneer ik daar mee gestart ben. Wel bewust... want ze groeiden flink door. De dame met de naam Toppy bleef de anderen dusdanig voor dat haar bovenste top tegen de lamp kwam. Ik heb deze gebogen en ben bang dat ze iets geknakt is hierdoor twee dagen geleden. Voorlopig ziet de top er nog goed uit. De zielepiet Witje trekt inmiddels goed bij. Verder heb ik wat bladeren weg gevouwen om de toppen zoveel mogelijk licht te geven. Iets meer licht (ipv 150 watt) had ik wel prettig gevonden.Tot zover dus. Vandaag dag 26 bloei. Andere foto's volgen nog. Helaas zijn de foto's in tent vaak niet mooi van kleur. Maar mag de pret niet drukken. Ik mag maar 1 foto plaatsen. Dus dag 22, van net in de bloei, hoop deze week wat meer tijd te hebben.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Ziet er goed uit.

        Gaat vooral zo door
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


          #5
          Dank je Silas . Ik ben net aan het zoeken geweest naar mijn notitieblokje waar ik lang alles in bij hield... maar als goede chaoot kan ik die niet vinden. Een foto dan maar van 15 e dag in bloei. Vanmorgen ontdekte ik dat ondanks dat ik de planten water heb gegeven na twee kamers tegenover elkaar open gezet te hebben de lv lager dan ooit was, namelijk 40 %. Dat is goed nu ze zo lekker aan het bloeien zijn. Ik had de tent ook open gezet een stukje. Nu is het buiten droog, er is wat lichte bewolking. Ik weet dat koude lucht droger is dan warme lucht maar ik vraag me ook af of het te maken heeft met 'verse' lucht. Ik ventileer te weinig (1 x per dag) naar mijn zin omdat ik angstig ben voor geluidsoverlast, er lopen mensen langs. Ik ga mijn ventileren toch opvoeren heb ik besloten en denk dan dus aan ook een keer in avond omdat de planten dan ook CO2 aangevoerd krijgen. Ik vind sommige dingen moeilijke materie. Daar heb ik met mijn buitenplant in de zomer allemaal geen last van . In ieder geval interessant zat, naast de voeding en het meten hiervan. Laatste heb ik ook moeite mee. In de zomer gooi ik as in aarde voordat ik haar plant en krijgt ze bloedmeel en beendermeel bv, dan krijgt ze soms heermoesthee, bietensap of spirulina. Nu moet deze heks met potjes voeding werken en ook nog met pipetjes waar ik de kriebels van krijg. Dat doe ik dan ook maar op gevoel. En toch, als ik goed wil zijn in binnen kweken, dan wil ik het allemaal leren !
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Last edited by dolce; 21 March 2017, 09:52.

          Comment


            #6
            Ik kan geen foto plaatsen, zal ik morgen doen als ik ze op pc gezet heb. De dames gaan langzaam naar het einde toe en ik heb helaas problemen met laatste stukje. Koolstoffilter werkt niet goed, ruikt flink en ook heb ik veel geel blad. Laatste wijt ik aan de ommegooi die ik maakte met proberen van eens in 2 dagen naar eens in 1 1/2 dag water geven, te vochtig. Ik ben inmiddels terug naar de oude manier. Ook een verbrande top. Ik ga vanaf morgen nog alleen nog water geven tot ze klaar zijn.

            Comment


              #7
              Ben benieuwd hoe het nu gaat!

              Comment


                #8
                Ze moeten nog wel een heel tijdje eh, kun je een goeie foto plaatsen waar de top-ontwikkeling op te zien is ?
                4 weken geleden begonnen, dan bloeien ze hooguit 1-2 weken, en zouden ze in theorie nog wel even moeten.
                De gemiddelde autoflower doet er totaal 3 maanden over, dat betekent nog wel een week of vier.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X