Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde kweek Wonderskunk en Critical+ onder 120watt led

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik zag hem op wish en had hm gelijk besteld ,ben dus op zoek gegaan voor nog een maar ken m niet meer terug vinden......helaas want ik wouw er nog een bij hangen.ik zAl nog wel verder zoeken naar de details.
    Heb nog fototje van de plantjes.
    De achterste twee zijn critical+en de voorste wonderskunk .
    Attached Files
    Last edited by QnQ; 7 November 2017, 20:50.

Comment

• QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Liever niet dubbelposten, thanks

O oke zal e rekening mee houden.

Comment

Heb je er schakelaars op voor tussen blauw en rood te schakelen? Of zijn deze beide gewoon standaard samen aan?

Comment

Nee geen schakelaars het is een rij blauw vier rijen rood en dan weer een rij blauw enz en branden allemaal tegelijk is 31cm in het vierkant voor groei en bloei wel een fijn led lampie .

Comment

Heb dus de zelfde lamp gevonden die ik heb hangen ik ben zo blij hihihi......info 120w led plant grower ,1131 red+234 blue......red 660nm-blue 445nm voltage ac85-265v en weegt 900 gram
          voor groei en bloei.........heb hm bestelt dus heb ik er binnen kort twee hangen moet goed zijn voor drie of vier plantjes.​​​​​​​

Comment

Mag ik zo onbeleefd vragen wat je hebt moeten betalen? En Hoelang je ongeveer moet wachten op je levering?

Comment

Is dit m?

Comment

Geodude,dat is hm bij de omschrijving nr 2

Growndflow,ik geloof rond vijftig euro plus verzendkosten en had hm binnen drie weken .........zaterdag besteld dus hoop hm snel tehebben voor dat ik ze in de bloei gooi maar dat zal wel niet ,moet geduld hebben.

Comment

Dit zijn ze nu
                  Attached Files

Comment

Twee weekjes nu.

Comment

Heb laatst ook die LED lamp besteld, ik betaalde meer verzendkosten dan dat de lamp eigelijk waard was!
                      niet zo blij er van.
                      opletten, want komt warm na een tijdje!

Comment

O oke ,ik heb er al een hangen maar heb geen probleem mee mischien dat het nog moet komen maar tot nu toe niks en dit is de derde ronde..

Comment

Kheb men eerste plant die nu in bloei moet komen er ook onder gezet.
                          ze wil maar niet in bloei komen...
                          ondertussen begonnen met andere kweek met men nieuwe led

succes nog!

Comment

Ik heb UT gelezen en gezien,maar dat is autoflower die doet toch waar ze zelf zin in heeft .......die gaat pas in bloei als ze er zin in heeft ....afwachten dus.....jij ook sucses ik hoop dat ze snel in bloei komt.

Comment

Ze zijn weer gegroeid ze gaan best hard de critical , de wonderskunk is de helft .maar dat gaat wel goed komen denk.heb ook de achterkant en het deurtje verandert ,heb er wit board tegen aan geschroeft .
                              Attached Files

Comment

Bezig...
                              X