Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde kweek Wonderskunk en Critical+ onder 120watt led

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Even corrigeren van recht naar links en naar beneden heb ook een kacheltje erbij gezet is nu 24.7gr beter als 18/19gr

Comment

Een paar foto's deze zijn van 5 dagen geleden
      Attached Files

Comment

Foto is niet heel duidelijk maar probeer nog betere er op te zetten maar telfoon doet beetje raar

Comment

Hallo ben ik weer heb weer een paar foto's en heb nog een verandering aan me hokje gedaan ,ik had nog twee kappen van ouwe lampen heb ik door de midden geknipt en aan de wand bevestigt zodat ze net vijf cm boven de pot hangen weerkaatst toch weer licht naar boven ,voor de onderste takken.Ze staan nu alledrie in de bloei
          Attached Files

Comment

Leuke setup heb je. Misschien een keer een foto uploaden zonder lamp aan? Succes in ieder geval!

Comment

Doe ik de volgende keer....dit zijn ze nu
              Attached Files

Comment

En zonder licht
                Attached Files

Comment

De eerste is wonderskunk en de andere critical+

Comment

Hoi ben er weer,is lang geleden maar het is weer tijd voor verslagje...de plantjes gaan redelijk goed staan goed in de top en ruiken heerlijk geef ze nog steeds 5ml plagron terra Bloom op een liter water ik maak twee liter klaar aar en verdeel die over de drie plantjes op zondag avond en op woensdag gewoon water tis wel warm 28 Gr.
                    Attached Files

Comment

Lijkt wel bijna een klimplant

maar staat er fraai bij hoor !

zo'n leuke hobby dit.

Comment

Was een beetje verkeerd gegaan ,maar van je fouten leer je volgende keer doe ik het anders...en idd staan er niet verkeerd bij,en ze ruiken ook goed

Comment

Ben er weer,de toppen groeien nog steeds heb de twee critical+ vast gezet met vis draad anders vallen ze om de wonder skunk gaat nietzo hard als de critical+ maar dat maakt niet zo veel uit als ze net zo goed smaakt als de vorige keer maakt dat het weer goed
                          Attached Files

Comment

Zzo ben er weer een keer een plantje is bijna goed ben al aan het spoelen maar laat ze zo lang mogelijk staan de andere gingen later in bloei dus die staan langer ......twee weken maar ze gaan lekker dat dan weer wel dit fototje is critical +
                            Attached Files

Comment

Moet nog langer staan als de andere de donker groene is de wonderskunk ( rechts)en dus links hoeft niet veel langer deze foto's zijn van 8 feb ,ik heb ze vast gemaakt met vis draad want ze vallen om ........ze zijn zwaarder als de vorige keer
                              Attached Files

Comment

Vraagje: zou hier niet meer uit te halen zijn met wat meer toppen en LST in plaats van gewoon rechtop laten groeien?

Ik dacht dat gewoon rechtop laten groene meer voor buiten was en dat dit niet optimaal rendeert onder een kweeklamp?
                                2018, Bubblegum, Kera Seeds
                                2019, Jack Herer, Kera Seeds

Comment

• mcmetald
                                  mcmetald commented
                                  Editing a comment
                                  Recht op staand is voor binnen en buiten alleen buiten kunnen ze hoger worden binnen is makkelijker om klein tehouden ....scroggen bv dat is wat Ik volgende keer gaat doen.
                              Bezig...
                              X