Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Derde kweek Wonderskunk en Critical+ onder 120watt led
Hallo ben ik weer heb weer een paar foto's en heb nog een verandering aan me hokje gedaan ,ik had nog twee kappen van ouwe lampen heb ik door de midden geknipt en aan de wand bevestigt zodat ze net vijf cm boven de pot hangen weerkaatst toch weer licht naar boven ,voor de onderste takken.Ze staan nu alledrie in de bloei
Hoi ben er weer,is lang geleden maar het is weer tijd voor verslagje...de plantjes gaan redelijk goed staan goed in de top en ruiken heerlijk geef ze nog steeds 5ml plagron terra Bloom op een liter water ik maak twee liter klaar aar en verdeel die over de drie plantjes op zondag avond en op woensdag gewoon water tis wel warm 28 Gr.
Ben er weer,de toppen groeien nog steeds heb de twee critical+ vast gezet met vis draad anders vallen ze om de wonder skunk gaat nietzo hard als de critical+ maar dat maakt niet zo veel uit als ze net zo goed smaakt als de vorige keer maakt dat het weer goed
Zzo ben er weer een keer een plantje is bijna goed ben al aan het spoelen maar laat ze zo lang mogelijk staan de andere gingen later in bloei dus die staan langer ......twee weken maar ze gaan lekker dat dan weer wel dit fototje is critical +
Moet nog langer staan als de andere de donker groene is de wonderskunk ( rechts)en dus links hoeft niet veel langer deze foto's zijn van 8 feb ,ik heb ze vast gemaakt met vis draad want ze vallen om ........ze zijn zwaarder als de vorige keer
Recht op staand is voor binnen en buiten alleen buiten kunnen ze hoger worden binnen is makkelijker om klein tehouden ....scroggen bv dat is wat Ik volgende keer gaat doen.
Comment