Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Prestin
    Retired
    • Jul 2010
    • 197

    #46
    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

    Ik zat vandaag op een lv van 37% met temp. van 29.5 gr.
    Bij minder warm weer is de Lv altijd 43%

    Comment

    • Poffertjesporem
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2010
      • 1113

      #47
      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

      Ik bepaal zelf het weer(op max temp/min lv na, vandaag 29.2C), gister nacht was het 21.6C(stapsgewijs op hoog richting 22.0C).
      Afbeelding 363.jpgAfbeelding 364.jpg

      Grtz.

      Comment

      • pietweed
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 478

        #48
        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

        Hier pof een foto van de scrog,
        naar het gesprek net via de pmail

        scrog part 3 (3).jpg613wattbig bang.jpgbuiten big bang
        jou plantjes staan er mooi bij ze zijn goed gezondt
        Last edited by pietweed; 6 September 2010, 20:37. Reden: buiten bang
        Gzz

        Comment

        • Poffertjesporem
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2010
          • 1113

          #49
          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

          Tnx Piet, bij gaat het ook lekker zo te zien.

          Ik geef alleen enzymen/wortelstimulator, toch heb ik een te rijk medium, dit door te vroeg overpotten.
          Afbeelding 372.jpg

          Helaas liep ik met de varanrouwmug achter de feiten aan, heb voor overpotten 1x soilattack van onder en 1x van boven gegeven, niet genoeg om af te komen van die ***** beestjes, kon naar mijn mening enkel overpotten om overbewatering te voorkomen(om nogmaals te behandelen met soilattack).
          Gister ook gesproeid met attack-force.

          Pimp my tentje lol
          Afbeelding 374.jpgAfbeelding 378.jpg
          Zag bij een mede microgrower wit reflectie folie liggen, dat heb ik niet.
          Wel heb is alu folie, waarbij ik de matte kant kruislings heb geschuurd met een stukkje scotchbrite.
          Hihi, camera trekt gelijk strepen.

          Eerst even getest:

          Afbeelding 367.jpgAfbeelding 370.jpgAfbeelding 366.jpgAfbeelding 369.jpg
          glanszijde / mat / mat bewerkt / normaal

          Licht=Gewicht lol

          Grtz.

          Comment

          • Prestin
            Retired
            • Jul 2010
            • 197

            #50
            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

            Ziet er aardig uit..Maar wat heb je nu werkelijk staan?
            en wanneer zet je ze in bloei en alleen maar led ?

            grtz

            Comment

            • Poffertjesporem
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 1113

              #51
              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

              Staat vooraan in mijn verslag lol, maar kijk zelf maar.


              Afbeelding 383.jpgAfbeelding 386.jpg

              Zet ze in bloei zodra ze alle 4 geslacht tonen, ben niet van plan om deze ronde te toppen.

              Grtz.
              Last edited by Poffertjesporem; 7 September 2010, 12:30. Reden: bloei

              Comment

              • Poffertjesporem
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 1113

                #52
                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                Afbeelding 390.jpg
                Een van de dames wou mij iets duidenlijk maken lol.

                Afbeelding 391.jpg
                Wel verdiende nacht rust zzz zzz zzz....

                Grtz.

                Comment

                • pietweed
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 478

                  #53
                  Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                  mooie compact meiden heb je daar
                  Gzz

                  Comment

                  • Poffertjesporem
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2010
                    • 1113

                    #54
                    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                    Afstand tussen de inernodes is +/- 1cm, op een na, zij staat direct onder ds08(Mooiste meisje).

                    Grtz.

                    Comment

                    • pietweed
                      Gandhi Ganjamaster
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 478

                      #55
                      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                      oke,dat is toch mooi.
                      Gzz

                      Comment

                      • Prestin
                        Retired
                        • Jul 2010
                        • 197

                        #56
                        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Poffertjesporem
                        Zet ze in bloei zodra ze alle 4 geslacht tonen, ben niet van plan om deze ronde te toppen.
                        Grtz.
                        Hoe doe je dat, zonder de tijd te veranderen.
                        Of ik heb iets gemist. ?

                        Comment

                        • Poffertjesporem
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2010
                          • 1113

                          #57
                          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                          Heb jij je pubertijd over geslagen?

                          Comment

                          • Prestin
                            Retired
                            • Jul 2010
                            • 197

                            #58
                            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                            Heb ik nog geen antwoord. Ik moet nog in de pubertijd komen...

                            Het zijn toch Ferm.'s

                            Comment

                            • Poffertjesporem
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2010
                              • 1113

                              #59
                              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                              Voorbloei kan je vergelijken met schaamhaar, zou maar is gaan lezen op JD.nl.
                              Op een ander topic sugereerde je dat hij zijn autoflowers op 12/12 moest zetten om bloei te krijgen, lul niet zo wijs komt zo dom over.

                              Grtz.

                              Comment

                              • Prestin
                                Retired
                                • Jul 2010
                                • 197

                                #60
                                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                                Wijs.?
                                Het duurde te lang daarom de suggestie gooi op 12/12, zo simpel..
                                Voorbloei is een bull verhaal. Gewoon omgooien is het simpelste als ze er klaar voor zijn.
                                Maar die van jouw hebben nog wel 4 weken nodig ?

                                Comment

                                Bezig...