Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Poffertjesporem
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 1113

    #61
    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

    Zo te lezen weet jij alles al, maar om andre mensen te informeren hier wat info uit $ir zijn topic:

    Een raad die ik beginnend growers graag wil meegeven is: wacht bij gefeminiseerde zaden altijd op eerste tekenen van voorbloei. Dit is ook een tip die je steevast meekrijgt van gepassioneerde zadenproducenten omdat op deze manier hermafroditisme al voor een groot deel uitgeschakeld kan worden. Afhankelijk van de plant en het aangeboden klimaat kan dit tot 7 weken duren. Dwarfen is dus bij gefemd zaad altijd risicovoller...

    hehehe ik rook er nog eentje

    Grtz.

    Comment

    • pietweed
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 478

      #62
      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

      hehehehehe lol
      Hey heb je nog foto's pof:.
      Gzz

      Comment

      • Poffertjesporem
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 1113

        #63
        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

        Afbeelding 396.jpgAfbeelding 393.jpg

        Afbeelding 400.jpgAfbeelding 399.jpg

        Afbeelding 398.jpgAfbeelding 397.jpg

        Alu folie was niet naar mijn zin, condensvorming en lichtblokkaden.

        Temp en LV onder controle.

        Grtz

        Comment

        • pietweed
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 478

          #64
          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

          Het blijven mooie compact plantjes zie ik wel,blad ziet er ook gezond uit 7vingers?.
          Last edited by pietweed; 8 September 2010, 18:47. Reden: ?
          Gzz

          Comment

          • Poffertjesporem
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2010
            • 1113

            #65
            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

            Zal vanavond is goed tijdens het witte licht kijken, mischien de eerste 9 vinger....

            Grtz.

            Comment

            • pietweed
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 478

              #66
              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

              oke, 9v dan hebben de meiden het heel goed daar in de tent.
              Gzz

              Comment

              • Poffertjesporem
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 1113

                #67
                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                hehehe, net als de varanrouw mug, weet er iemand hoelang de levensfase van larf tot volwassen duurt?

                Ik heb nog geen hoog zwagere vrouwtjes gespot, vang alle vindbare vliegjes (stofzuiger), heb gaas bij inlaat(mischien niet fijn genoeg(actieve inlaat)).

                Behoorlijk irritant aan het worden, alle tips zijn welkom, zie op tegen zand ivm beluchting vd wotels.

                Bij voorbaat dank

                Grtz.

                Comment

                • Poffertjesporem
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2010
                  • 1113

                  #68
                  Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                  Dag 21:

                  Afbeelding 411.jpg
                  Dames groeien gestaagd.

                  Afbeelding 416.jpgAfbeelding 413.jpgAfbeelding 414.jpgAfbeelding 412.jpg
                  Wat shots van boven, ff snel genomen.

                  Nematoden zijn onderweg......

                  Grtz.

                  Comment

                  • pietweed
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 478

                    #69
                    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                    mooie groene meiden heb jij daar
                    Gzz

                    Comment

                    • steve vr
                      Stoner
                      Member
                      • Sep 2010
                      • 22

                      #70
                      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                      Ben benieuwd wat ze in de bloei gaan doen onder led licht.

                      Nu zien ze er in iedergeval goed uit.

                      succes

                      Comment

                      • pietweed
                        Gandhi Ganjamaster
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 478

                        #71
                        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                        pof hier zijn nog wat foto's
                        ze staan nu 11dagen op 13/11 de bloei begint er in teschieten
                        scrog part 3 (4).jpgscrog part 3 (5).jpg

                        nieuw 001.jpgnieuw 002.jpgnieuw 004.jpg
                        bio co2 toevoegen,en de meter is besteld zie link
                        This website is for sale! co2-detector.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, co2-detector.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
                        Last edited by pietweed; 13 September 2010, 14:23. Reden: is foto er bij
                        Gzz

                        Comment

                        • Poffertjesporem
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2010
                          • 1113

                          #72
                          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                          @ Steve vr: Tnx, met de bloei komt het waarschijnlijk ook goed, Par rood en verrood (24 watt totaal) zijn besteld. Op dit moment is mijn Par spectrum compleet (wat aan de blauwe kant % gezien).

                          @Pietweed:

                          Afbeelding 419.jpg
                          Wel trusten....

                          Grtz.

                          Comment

                          • Poffertjesporem
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2010
                            • 1113

                            #73
                            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                            Best leuk 9 vinger bladeren, jammer dat ze er zo uit zien.
                            Afbeelding 413.jpg
                            gister,
                            Afbeelding 439.jpgAfbeelding 437.jpgAfbeelding 432.jpgAfbeelding 445.jpg
                            vandaag,

                            Ik denk dat het door beknelde groei komt, ze hebben het alle 4.

                            Afbeelding 442.jpg
                            Groei zit er goed in, verhang lamp dagenlijks een stand.

                            Grtz.

                            Comment

                            • pietweed
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 478

                              #74
                              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                              kan het zelf niet plaatsen wat er is met hetblad,ff google voor een voorbeeld
                              of hier op JD.nl beetje rondt neuzen
                              Gzz

                              Comment

                              • pietweed
                                Gandhi Ganjamaster
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 478

                                #75
                                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                                nieuw 001.jpg
                                Hier is de foto, dan eindelijk pffff
                                nog wat foto's
                                nieuw 001.jpgnieuw 007.jpgnieuw 008.jpgnieuw 006.jpg

                                planten nu 15 dagen in de bloei
                                Last edited by pietweed; 15 September 2010, 19:37. Reden: niet 16 maar 15 lol
                                Gzz

                                Comment

                                Bezig...