Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Poffertjesporem
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 1113

    #76
    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

    Afbeelding 449.jpgAfbeelding 453.jpg

    Lol, lekker hobbyén, hehehe
    Last edited by Poffertjesporem; 13 September 2010, 15:15.

    Comment

    • pietweed
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 478

      #77
      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

      Hey pof bubbelt/gist het al lekker in die fles.
      Gzz

      Comment

      • Poffertjesporem
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 1113

        #78
        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

        hehehe, bubbelt lekker, toch is uit zoek dat zelf bier maken lol


        Grtz.
        Last edited by Poffertjesporem; 13 September 2010, 17:55. Reden: photo verwijderd, stond met mijn poffertjesporem op de Photo(reflectie)

        Comment

        • pietweed
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 478

          #79
          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

          ha gewoon bier kopen het kost toch geen drol heheheheh
          Gzz

          Comment

          • Poffertjesporem
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2010
            • 1113

            #80
            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

            Haha piet, geen betere raad dan voorraad lol.

            Afbeelding 476.jpg
            hier wat bubbels

            Afbeelding 474.jpg
            Heb de dames verplaats.




            Grtz.

            Comment

            • Poffertjesporem
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 1113

              #81
              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

              Afbeelding 480.jpg
              Groei gaat rustig door, geen voorbloei gespot, opstelling gewijzicht, uitijndelijk komen ze alle vier naast elkaar.

              Afbeelding 477.jpg
              Na de derde keer gaf ik het op, zijwaardse photo lol.

              Topic over bladschade.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...hade-led-kweek.

              Grtz.
              Attached Files

              Comment

              • led
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2010
                • 187

                #82
                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                Hier nog een interessant filmpje voor ons led gebruikers http://www.youtube.com/watch?v=NjyAoWTFEJM

                Comment

                • Poffertjesporem
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2010
                  • 1113

                  #83
                  Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                  update:



                  Grtz.
                  Last edited by Poffertjesporem; 2 October 2010, 11:52.

                  Comment

                  • Jona
                    Retired
                    • Jun 2008
                    • 2797

                    #84
                    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                    Bij deze neem ik een abonnementje op dit topic, vanwege m'n interesse voor de feminised zaden . Welke zaadbank komen ze precies van? Of zijn ze van wietzaadjes.nl zelf?

                    Greetzzz

                    Jona

                    Comment

                    • Poffertjesporem
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2010
                      • 1113

                      #85
                      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                      Kijk gezellig mee Jona,

                      Heb die aanbieding gehaald op wietzaadje.nl, zaadbank weet ik niet, ben er wel benieuwd naar.

                      Grtz

                      Comment

                      • Jona
                        Retired
                        • Jun 2008
                        • 2797

                        #86
                        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                        Kan het die van 'Female Seeds' zijn? Is me niet zo'n bekende zaadbank om eerlijk te zijn maar lijkt me de enige die ze aanbieden op wietzaadjes.nl :/

                        Comment

                        • Poffertjesporem
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2010
                          • 1113

                          #87
                          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                          Jano ff in de koeling gekeken, gelukkig zat een deel vd verpakking er nog bij, seedman.com genetics: indian/brazilian, varety: mostly sativa?, type: stablised hybrid. flowering: 8 weeks

                          Grzt.

                          Comment

                          • Jona
                            Retired
                            • Jun 2008
                            • 2797

                            #88
                            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                            Okay, bedankt voor het opzoeken daarvan man! En dat zijn Feminised seeds of Regulars? Weet niet of Seedman Feminised doet namelijk

                            Comment

                            • Poffertjesporem
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2010
                              • 1113

                              #89
                              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                              Feminised seeds jona, aan het blad te zien heeft met mijn beperke evrvaring indica de overhand, terwijl verpakking sativa suggereert.

                              Hoe zie jij dit?

                              Grtz.

                              Comment

                              • Jona
                                Retired
                                • Jun 2008
                                • 2797

                                #90
                                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                                Ja, voor mij is dat ook heel veel indica in jou plantjes. Maar wat op die verpakking staat moet je echt met een grote zak zout nemen tegenwoordig. En laat me trouwens eens het volgende zeggen: White Widow is gekend een echte indica te zijn (bossig, compact, dikke stoner) dus dat er daar dan 'Sativa' bij komt kijken vind ik pure onzin .
                                Gewoon goed growen en dan krijg je daar mooie handel van, wat er ook op de verpakking staat. Als het moment er is kijken we wel eens om een extra Stoned of High effect erop te krijgen, zoals jij het liefste hebt .

                                Greetzzz

                                Jona

                                Comment

                                Bezig...