Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Poffertjesporem
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 1113

    #166
    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

    Update:
    Afbeelding 828.jpgAfbeelding 827.jpg
    Ook bij deze dames is het spoelen gestard.
    Afbeelding 829.jpg
    hihi.....
    Afbeelding 826.jpg
    Het gedrocht links zucht..., denk dat er van haar maar hasj gemaakt word.
    Kijk het nog 2 weken aan.

    Grtz.

    Comment

    • pietweed
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 478

      #167
      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

      hey poff:
      alles goe daar,,
      lekker die bud op de foto langs de vloei.
      grzz
      Gzz

      Comment

      • Poffertjesporem
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 1113

        #168
        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

        Gaat lekker piet, smaakt ook prima .

        Afbeelding 836.jpgAfbeelding 831.jpg
        De rechter dame is 20% amber....
        Afbeelding 832.jpg
        De hasj plant blijft een gedrocht lol.

        Grtz.

        Comment

        • darkroasted
          Retired
          • Dec 2010
          • 6

          #169
          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

          Hey poffertjesporum, heb met veel interesse je verslag zitten lezen en moet zeggen dat je dat netjes hebt gedaan! Had niet verwacht dat je er toch nog zo'n mooie vangst uit kon trekken met LED-verlichting maar heb mijn standpunt m.b.t. ledverlichting dankzij jou aangepast en wie weet wil ik dat ook nog eens gaan doen! Laat ik me nu eerst nog wat verder verdiepen, moet nog aan mijn eerste kweek beginnen namelijk, heb al talloze kweken gezien en "meegedaan" maar wil het nu toch echt eens zelf proberen na me maanden te verdiepen. Geloof me, heb echt al ontzettend veel doorgelezen maar heb je nog enige tips?

          Comment

          • Poffertjesporem
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2010
            • 1113

            #170
            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

            Tnx darkroasted, er is zelfs nog genoeg ruimte voor verbetering.

            Als je alleen onder led licht wil kweken, raad ik aan om de kleuren uv-a, blauw, wit, oranje, rood ,ver rood te gebruiken.

            Het leuke van led is dat: het licht een heel smal spectrum berijk heeft, waardoor je zelf een spectrum kan samen stellen en zelfs kleuren 24/7 kan laten branden zonder dat het de bloei beinvloed.

            Helaas voel ik er niets voor om al mijn kennis/bevindingen zomaar openbaar te maken op internet, rede: de lampen die nu op de markt zijn komen allenmaal uit China, en voel er weinig voor om de nederlandse led importeurs en de chinesen gratis van data te voorzien .

            Grtz.

            Comment

            • darkroasted
              Retired
              • Dec 2010
              • 6

              #171
              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

              Oorspronkelijk geplaatst door Poffertjesporem
              Tnx darkroasted, er is zelfs nog genoeg ruimte voor verbetering.

              Als je alleen onder led licht wil kweken, raad ik aan om de kleuren uv-a, blauw, wit, oranje, rood ,ver rood te gebruiken.

              Het leuke van led is dat: het licht een heel smal spectrum berijk heeft, waardoor je zelf een spectrum kan samen stellen en zelfs kleuren 24/7 kan laten branden zonder dat het de bloei beinvloed.

              Helaas voel ik er niets voor om al mijn kennis/bevindingen zomaar openbaar te maken op internet, rede: de lampen die nu op de markt zijn komen allenmaal uit China, en voel er weinig voor om de nederlandse led importeurs en de chinesen gratis van data te voorzien .

              Grtz.
              Hey bedankt voor je reactie, bedoel ook geen tips m.b.t. led-verlichting hoor
              Ga je nog verder met led-kweken of niet? Dat zou ik graag willen volgen!

              Comment

              • Poffertjesporem
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 1113

                #172
                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                Dat verwachte ik ook niet, er zijn zo veel pottekijkers lol.

                En ja ik ga nog door met led, kan zo nog 9 jaar met deze led setup draaien .
                Rainforest 66 vs 6x indica, ga vanacht beginnen met verduisteren, dan nog oogste en de grote schoonmaak.
                Komt een verlagje bij hyrdo kweekverlagen, dus kijk gerust mee(denk over 1,5 week).

                Tip, mijn lv is de gehele kweek 65%, luchtbevochtiger-waterkoker staat via tijdklok tegelijk aan en gaat 1 uur eerder uit als de verlichting, wel voldoende ventilatie om condens vorming te voorkomen, het blijft toch een sub tropisch plantje lol.

                Grtz.

                Comment

                • Poffertjesporem
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2010
                  • 1113

                  #173
                  Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                  Update:
                  Afbeelding 839.jpg
                  Hihi en beetje een iel kertboompje....
                  Afbeelding 843.jpgAfbeelding 842.jpg

                  Afbeelding 840.jpg
                  Ben nog niet klaar met snoeien(middelste), knippen vind ik al erg, nu nog de grote schoonmaak.

                  Gelukig heb ik nog wat ww, dus het wachten is minder erg.

                  Grtz.

                  Comment

                  • pietweed
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 478

                    #174
                    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                    Het ziet er goed uit,wat je daar heb hangen in de tent.
                    Wel een geslaagde ronde poff.
                    Gzz

                    Comment

                    • Poffertjesporem
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2010
                      • 1113

                      #175
                      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                      Afbeelding 853.jpg
                      Voor de eerste keer zeker geslaagd.
                      Afbeelding 854.jpg
                      Hihi hepa filter er uit, koostof korrels er in.
                      Alleen in de woonkamer is het hier uit te houden, lv is ook een drama, zo gaat het prima.

                      p.s. ronde 2:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t-66-(172w-led).

                      Comment

                      • Poffertjesporem
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2010
                        • 1113

                        #176
                        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                        Afbeelding 889.jpg
                        Het resultaat, heb geen wegschaal maar schat het op een gram of 60, dus totaal ongeveer 80.
                        Wel zijn deze niet zo compact als de voorloper, maar het smaakt er niet minder om lol.

                        Hier mag een slotje op.

                        Grtz.

                        Comment

                        • Jona
                          Retired
                          • Jun 2008
                          • 2797

                          #177
                          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                          Is niet zo slecht dus. Vraag een weegschaaltje aan een kennis/vriend ofzo om zeker te weten, je kan je wel eens mispakken met zo'n schatting, zal in de buurt zijn maar kan naar mijn mening wel nog 10g schelen. Je zit nu op 0,66g/W, de volgende moet erboven zou ik zeggen!

                          Greetzzz

                          Comment

                          • Frits
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2010
                            • 152

                            #178
                            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                            Mooie kweek zeg, dus begin ik toch wel sirieuse interesse in LED te krijgen!

                            Comment

                            • Poffertjesporem
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2010
                              • 1113

                              #179
                              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                              Lol Jona, als ik boven de gram watt uit kom word er zeker gewogen.

                              Heb je rekening gehouden dat er 24watt niet de hele kweek heeft mee gedraaid.

                              Maar 0,6gw is wel te verbeteren, doe mijn best.

                              Grtz.

                              Comment

                              • klots
                                Bong Master
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2010
                                • 309

                                #180
                                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                                mooi resultaat pof!!

                                Comment

                                Bezig...