Vind dit echt een super kweekverslag! Een echte microgrow! Ziet er toch zeer mooi uit. Nog eventjes geduld en dan kan het proeven beginnen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1 North Light onder Mini LED zon
Collapse
X
-
Nog een fotootje, ik begin hier en daar wat amber trichomen te spotten... nog eventjes geduld en ze mag om
ze is de volle 39 cm, had niet gedacht dat ze nog zo ‘groot’ zou worden met de heel amateuristische omstandigheden.
bij het oogsten trim ik meteen alle topjes en leg die dan te drogen. Ik stress altijd enorm dat ik schimmel ga krijgen dus droog ik nooit een volledige plant.
Zit er echt zoveel meer smaak in de toppen als je de gebele plant ondersteboven hangt?
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Mooi plantje geworden hoor.
Hele plant ophangen doet niet zoveel voor de smaak maar je kunt er je droogtijd mee beïnvloeden.
Het mag niet te snel drogen, dus als het warm is kun je wat meer tak aan de topjes laten waardoor ze er langer over doen om te drogen.
Als je de hele plant wil ophangen kun je dat beter doen als het erg warm is (‘s zomers) of bij een lage LV (‘s winters) anders is de kans wat groter dat het gaat rotten.
Idealiter duurt het drogen ongeveer 10 dagen, maar dat heb je dus niet in de hand.
Je kunt alleen proberen wat te sturen.
- Likes 1
Comment

Comment