Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e kweekverslag onder gewone LED lampen (2x White Widow 2x Super Skunk Feminised)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Voor de liefhebbers, hier zijn de cijfers:

    Gedroogd in de potten heb ik zitten:
    White Widow 83 gram
    Super Skunk 86 gram

    Totaal 169 gram : 216 Watt = 0,8 gram / Watt

    Niet zo verkeerd met gewone lampen voor een beginneling denk ik

    Maar het geeft denk ik wel het verschil aan tussen een lamp doelgericht op de kweek en een lamp die bedoeld is voor in een schemerlamp

    Voor nu even een aantal auto's in de tuin gezet en na de zomer met nog een keer dezelfde lampen een Eb en Vloed kweekje proberen

    2e
    3e

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Super hoor!
      Best een goede opbrengst daar
      mag je trots op zijn! Rook ze!!

    • EasyW
      EasyW commented
      Editing a comment

    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      Mooie opbrengst!

    #32
    Mooi resultaatVape ze, altijd lekker verschillende soortjes vapen. die meuk van de shops gaat snel vervelen, althans die van de shops uit enschede.

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Zeker als de wiet ( hier) bespoten wordt met haarlak!

    #33
    Dat is een hele leuke opbrengst voor "gewone" verlichting. Laat het maar goed smaken!!

    Comment


      #34
      Met haarlak, jeetje ja dat is een manier op ze te laten shinen. Meer winst voor, ze echt erg

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Geeft minder reuk af dat is de reden maar
        je rookt het wel op toch?

      #35
      Mooie opbrengst!
      Buitenkweek 2019

      Comment


        #36
        Wauw ipie, weet niet of dat hier ook t geval is met die haarlak. Heb wel is dat ik amoniak proefde met het uitblazen van de jointrook. Dacht zelf dat dat een kwestie was van slecht of niet spoelen. Werd er iig niet gelukkig van.

        Comment


          #37
          Zou toch misdadig zijn als er inderdaad haarlak wordt gespoten Nog een rede waarom het toch mogelijk moet zijn om zelf een paar plantjes te mogen kweken

          Wat ben ik gelukkig met m'n volle potjes eigen kweek die ik heb kunnen kweken met de hulp op JD
          2e
          3e

          Comment


            #38

            Comment


            • EasyW
              EasyW commented
              Editing a comment
              Ik begrijp niet helemaal waarom een coffeeshop wil dat de geur verminderd of koopt de coffeeshop het (bewust) in van kwekers die op die manier een filter uitsparen? Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te begrijpen dat haarlak roken giftig is toch?

            #39
            Als er geld te verdienen valt zijn mensen niet te vertrouwen, dat hebben we nu al talloze keren gezien in de voedsel industrie dus logisch dat er met cannabis ook flink gekloot wordt, illegaal is het toch al dus de kans op gerommel is nog vele malen groter dan bij voedsel ben ik bang.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

            Comment


            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Jij begrijpt het, we praten over geld......

            #40
            Niet verkeerd gedaan toch met e27 lampjes is een mooi opbrengst! Geniet ervan, maar daar was je al mee bezig

            Maar waar blijven die budshots Easy!
            Last edited by ganjagast; 2 July 2019, 14:49. Reden: F it
            Ad usum proprium!

            Comment

            Bezig...
            X