Nieuwe ronde nieuwe kansen: White Thunder

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kees49
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2018
    • 293

    #1

    Nieuwe ronde nieuwe kansen: White Thunder

    Korting op 420shop
    31-03 twee zaden tussen de koffiefilter gedaan. 1-04 zaden in de 15 ltr. potten ligtmix gedaan. De ligtmix eerst ingewaterd met afgezuurt water 6,10 pH ik denk een beetje te enthousiast, de tensiometers geven 77 en 66 aan. 2-04 tot 6-04 geen water meer gegeven, alleen boven op de aarde vochtig gemaakt.
    Last edited by kees49; 7 April 2019, 10:57.
  • Brandnetel
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2019
    • 781

    #2
    Het moet nog 31-04 worden. Ik neem aan dat je 31-03 bedoelt. Tja, nu maar wachten tot de dames hun koppie laten zien. Succes!!

    Comment


    • kees49
      kees49 commented
      Editing a comment
      Je hebt helemaal gelijk
  • kees49
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2018
    • 293

    #3
    7-04 De tensiometers geven nu 100 en 86 aan dus ook deze week geen water alleen boven op vochtig maken
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #4
      De dames gaan lekker
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


      • kees49
        kees49 commented
        Editing a comment
        Hopelijk wat sneller dan de vorige keer
    • Weske
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2018
      • 1237

      #5
      Succes
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • kees49
        kees49 commented
        Editing a comment
        Dank
    • ganjagast
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2016
      • 2881

      #6
      Succes Kees
      Ad usum proprium!

      Comment


      • kees49
        kees49 commented
        Editing a comment
        Dank
    • Cleargreen
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 528

      #7
      veel succes kees!
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

      Comment


      • kees49
        kees49 commented
        Editing a comment
        Dank
    • ganjagast
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2016
      • 2881

      #8
      Weske; succes
      GanjaGast; succes Kees
      Cleargreen; veel succes Kees!

      De volgende zegt dan: !! Heel veel succes Kees !! (3x raden wie )

      Ad usum proprium!

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        ik zat er naast
    • Kratos
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2019
      • 188

      #9
      Veel succes!

      Comment

      • kees49
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2018
        • 293

        #10
        Nog steeds geen water gegeven alleen om de plantjes nat gemaakt. De aankomende week ook geen water geven. Ik denk als de tensiometers +- 150 aangeven dat Ik dan begin met afgezuurt water. De plantjes zijn wel wat gestrekt, ik wil de lamp niet lager hangen. Lamp hangt op 45 cm.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          valt best mee hoor met de strek. Zijn mooi groen

        • kees49
          kees49 commented
          Editing a comment
          Het ziet er goed uit voor zover ik het kan beoordelen. Ik doe helemaal niets alleen de tensiometers in de gaten houden en een beetje nat maken rondom plantjes.

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          lekker laten gaan want veel water en verzorging hebben ze nu toch niet nodig. Maar het is gewoon leuk om zo nu en dan een kijkje te nemen dan word vanzelf minder. Goed bezig kees!
      • kees49
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2018
        • 293

        #11
        Even een update 14-04 ik geef nog steeds geen water, alleen boven op de aarde vochtig maken. En naar het laat aanzien komende week ook niet. Een heel klein probleempje,ik weet niet hoeveel voeding er in de Janeco light mix zit. Ik gebruik geen appelazijn meer, maar plagron pH min. Verder is er niet veel te melden. Ze groeien best wel goed. En ik heb een andere pH meter gekocht. De lamp hangt op 50 cm.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.
        Last edited by kees49; 14 April 2019, 10:48.

        Comment

        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #12
          Dacht voor een week of drie voeding
          Anders even op google kijken

          Comment


          • kees49
            kees49 commented
            Editing a comment
            Ik heb het gevonden voor drie weken maar dat hangt af van de pot grote.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Als er voor 3 weken voeding in zit wil niet zeggen dat je na 3 weken met voeding moet beginnen.
            De eerste week gebruiken ze al geen voeding uit de grond.
            Inderdaad een kwestie van pot-grootte en de conditie van de plantjes.

          • kees49
            kees49 commented
            Editing a comment
            Dat weet ik QnQ, door schade en schande aan de weet gekomen. Ik wist niet meer hoeveel voeding er in zat. Ik ga nog zeker een week door met alleen de bovenkant nat maken. Voeding komt misschien over 2 of 3 weken.
        • EasyW
          Son of the Bong
          420 MemberMemberLucky Member
          • Oct 2018
          • 406

          #13
          Ik had je nieuwe kweekverslag even gemist zie ik nu..... Het gaat lekker zie ik, succes!!
          2e
          3e

          Comment


          • kees49
            kees49 commented
            Editing a comment
            Dank je, ze staan nu 2 weken in aarde.
        • kees49
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2018
          • 293

          #14
          Het gaat nog steeds goed, nog steeds geen water gegeven alleen maar de aarde vochtig gemaakt. Ze staan nu twee en een halve week in de aarde. Kan ik de tensiometers op laten lopen voor het te droog wordt,wie kan het mij vertellen. Voeding komt misschien over een week.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.

          Comment

          • exmember47012
            Wicked Stoner
            Member
            • Oct 2018
            • 221

            #15
            Zien er vrolijk uit! Succes.

            Comment

            Bezig...