Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e micro led cbd kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3e micro led cbd kweek

Korting op 420shop
    Hallo JD mensen!
    Ik ben hier al een tijdje niet geweest maar ondertussen wel weer bezig geweest met een microkweekje en ik vind het leuk om dit met jullie te delen, tips en kritiek welkom! Dit is de derde kweek in mijn kastje met een binnenmaat van 31x3x90cm. Ik gebruik nog steeds een 18 watt led lampje en heb 2 pc ventilatoren zachtjes draaien. Plant staat in Plagron allmix. Setup is precies hetzelfde als de andere 2 kweekjes alleen nu geen autoflower. Het is een Pure cbd van Sweet Seeds.

Ze is ongeveer 7 weken geleden ontkiemt en heb haar nu 3 keer flink getopt. Ik probeer de techniek mainling uit en ga voor 8 hoofdtoppen.
    Ik deel de vorderdingen tot nu toe ff in twee posts...

Ik heb heb haar in het begin aardig laten doorgroeien voor veel wortels. Het lijkt erop dat dit bijna letterlijk zijn vruchten afwerpt want na iedere keer dat ze de schaar heeft gehad groeit ze explosief! Ik zit met mijn hoogte en heb daarom gister een rooster geplaatst en heb de klok op 12 uur gezet.

Comment

Wow super netjes hoor. Dat acht keer toppen ziet er high tech uit!

Succes met de kweek gewenst!

Comment

• Jonnie
        Jonnie commented
        Editing a comment
        Haha dankje, lijkt idd wel een drone!

Eh, heb je hoogte genoeg?
      Denk eraan, niet te nat houden.
      Hoop dat de ruimte voldoende is.

Succes!

Comment

• Jonnie
        Jonnie commented
        Editing a comment
        Lamp kan nog 40 cm omhoog, we zullen het gaan zien. Dankje!

Ff een update, klok staat nu twee weken op 12 uur maar nog geen tekenen van bloei. Het zou nu wel zo'n beetje mogen want het begint aardig snel vol te worden. De 8 takken liggen al over elkaar heen gebonden en daarbij komen alle scheuten nu ook omhoog. Weet iemand of ik wat moet snoeien of lekker laten gaan??
      Attached Files

Comment

Na twee weken 12/12 zou ik niks meer snoeien.
        Je wil dat ze energie gaat steken in toppen maken en niet in nieuwe bladeren maken.
        De uitschieters kan je nog wel een keer plat leggen dan komen die lagere beter mee.

Ze neemt er wel de tijd voor he..
        Hokje is wel helemaal donker als het licht uit is toch ?
        Ook niet storen tijdens de donker periode.
        Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

• Jonnie
          Jonnie commented
          Editing a comment
          Dank! Dan laat ik bij binden vanaf nu.
          Kistje is goed lichtdicht en staat in een donkere hoek. Heb het licht van 7 uur s'ochtends tot 7 uur s'avonds aan zodat ik overdag kan loeren en het s'nachts zo donker mogelijk is.
          Helpt het ook als ik het een uurtje langer donker zet?

• QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Nee dat helpt niet en dan krijgen ze overdag weer te weinig.
          De bloei zit er wel aan te komen maar het kan nog wel een weekje duren.

De bloei zit erin!

Comment

Netjes! Fijn kastje ook. Misschien een ietsje meer licht?

Comment

• Jonnie
            Jonnie commented
            Editing a comment
            Hey bedankt! Meer licht, tja dat kriebelt wel maar ik had mezelf uitgedaagd om met een minimale setup te kijken hoe ver ik kan komen.

Nu twee weken vanaf de eerste zichtbare bloei,

Ik geef nu regenwater met kraanwater en plagron alga bloom en heb ook een flesje green sensation voor haar klaarliggen. Weet alleen niet precies wanneer ik daar het beste mee kan beginnen? Heb de indruk ze kwa voeding nog niks tekort komt.

De geur begon wel aardig door te zetten in huis en heb daarom achter de uitgaande ventilator een kistje gemaakt met daarin 4 lagen filterdoek met actieve kool van de bouwmarkt ( voor je afzuigkap) en dat blijkt prima te werken. Ik ruik, zolang de kast dichtblijft, helemaal niks in huis.

Het idee van mainlining met in dit geval 8 toppen is niet helemaal gelukt. Er kwamen een aantal heel enthousiaste scheuten omhoog en heb alles maar gewoon laten gaan. Wel alles continu op gelijke hoogte gebonden,.. nooit geweten dat ik zo van bloemschikken ging houden

Attached Files

Comment

• Plagron
            Plagron commented
            Editing a comment
            Ziet er keurig uit! Green Sensation zou ik toevoegen vanaf de 4de week bloei.

• Jonnie
            Jonnie commented
            Editing a comment
            Onze rooie theemuts

En meneer Plagron bedankt! Topgrond hoor, heb er enkele vensterbankplantjes ook eens mee verpot en die genieten er zichtbaar van.

• Plagron
            Plagron commented
            Editing a comment
            Goed om te horen! onze potgrond en meststoffen zijn voor vele gewassen te gebruiken!

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X