Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herkansingskweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    We zijn weer een paar dagen verder dus tijd voor een update!

    Het hok begint echt heerlijke geuren te krijgen, af em toe twijfel ik of ik het erbuiten ook ruik, maar dat kan ook mijn voorraad zijn. Dus dat moet ik goed in de gaten houden, heb de filter bij de 2de hands lamp gekregen dus mogelijk is die op.

    Helaas/gelukkig denk ik dat deze kweek wel iets te vroeg gaat eindigen, er zitten naar mijn idee al erg veel bruine haren op, terwijl dit pas het begin van de 4de bloeiweek zou moeten zijn. En 1 plant zie je ook wel al eem beetje af takelen (degene welke al wat lichter was dan de rest).

    Hier wat pics (elke plant 1 topje), de trichomen zijn nog wel redelijk helder dus ze mogen gelukkig nog wel even!

    20200122_180159.jpg

    20200122_180214.jpg

    20200122_180225.jpg

    20200122_180248.jpg

    En een mooie groepsfoto mag natuurlijk niet ontbreken!

    20200121_173550.jpg

    Comment


    #32
    Niets mis mee!!

    Super hoor!!

    Comment


    • DikkeJay
      DikkeJay commented
      Editing a comment
      Toch raar dat ik elke keer zo onzeker over de stand van zaken ben en dan alleen maar complimenten krijg

      Thanks!

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Gewoon een DikkeJay opsteken en je zorgen los laten

    #33
    Mooie plantjes !

    Comment


      #34
      Ziet er super uit! Ja alles kan mis gaan
      maar hier zie ik ook geen problemen hoor!

      Zeker niet onzeker zijn, voel dat een beetje..
      Hier zijn mensen die je niet ik de kou laten staan!

      Comment


        #35
        Update: Het uitvallen van bladeren lijkt wat te versnellen, heb de voeding al wat verhoogd maar resulteerde snel in verbrande puntjes, ben dus weer terug bij de oude dosis.

        Dus ik wou wat opruimen/netjes maken en daarvoor heb ik 1 plant uit de tent gehaald, nu vond ik de toppen er in de tent al uit zien om te smullen, maar hier ging ik echt van watertanden

        20200127_174112.jpg
        20200127_212906.jpg
        20200127_212253.jpg
        Attached Files
        Last edited by DikkeJay; 28 January 2020, 17:31.

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Nice!

        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Lekker veel trichomes

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Dacht dat het te warm is om te sneeuwen maar bij jou schijnbaar niet Very nice !

        #36
        Mooie plant!
        Niets mis mee..

        Comment


          #37
          Mooi zo

          Doe zo verder

          Comment


            #38
            Mooi hoor, ik zou willen dat de mijne er vorige ronde in deze periode nog zo groen bijstonden...
            Lopend Verslag

            Comment


            • DikkeJay
              DikkeJay commented
              Editing a comment
              Nou dat doen ze niet allemaal hoor, heb er ook 1 die denkt dat het herfst is:

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...tch?id=1471449

              Denk dat dat de eerste is die klaar zal zijn, maar ook daar zit een hoop lekkers aan! Helaas ook enorm veel fluffyspul onderin, dat ga ik de volgende kweek optijd aan pakken.

              Op 29 dec. Is de bloei zichtbaar geworden, nog een goeie 2 a 3 weken en ze zullen wel op hun eind zitten, zou ongeveer 56 dagen bloei zijn.

            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Nou zo geel is die nou ook weer niet toch.. maar als die 56 dagen moet zal het nog wel iets langer zijn dan een week of 2-3 denk ik. Staat pas sinds de 29e in bloei toch (zeg 29 dagen)?

            #39
            Niks mis mee, goed bezig!

            Comment


              #40
              Kleine update want alles gaat nog goed!

              Voor het eerst je hebt gelijk, zat er een week naast, 22 feb zijn ze uitgerekend

              Ben weer iets meer voeding gaan geven zoals sanies schema voorschrijft, even kijken hoe ze reageren.

              Heb net even geteld, het landschap toont van boven net geen 50 bergen/toppen

              Hier weer wat pics:
              20200131_185341.jpg

              20200130_150601.jpg

              20200131_184810.jpg

              20200131_184745.jpg

              20200131_185300.jpg

              Comment


              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Wauw! Jij zult wel de hele dag voor de tent zitten!! Wat een mooie buds man!
                Prachtige kleuren, dat worden DikkeToppen voor DikkeJay!!
                Top!

              • DikkeJay
                DikkeJay commented
                Editing a comment
                Takketoelli Dank je, en inderdaad, voor het werk met plezier kijken, na het werk nog een keer. En de hele dag op mijn telefoon mee kijken

                Dacht eerst dat ze gewoon (letterlijk) op zouden zwellen maar er komen echt nieuwe zakjes/haartjes uit de toppen aan de zijkanten, lijkt in groepjes van 3 zakjes er uit te groeien.

                Kan niet wachten op het knippen, curen en roken! Moet nnogwel ffies (tot ~22 feb).

              #41
              Lekker man ! En die worden nog veel dikker !
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #42
                Geslaagde herkansing!

                Comment


                • DikkeJay
                  DikkeJay commented
                  Editing a comment
                  Thx, we zijn er nog niet maar het enige gevaar wat nog op de loer ligt is toprot.

                  Heb wel moeite met de luchtvochtigheid, hangt net boven de 60%!

                • SweetMango
                  SweetMango commented
                  Editing a comment
                  DikkeJay meestal duurd het ong 3/5 weken voordat je toprot ziet.. Dus ik denk dat je het wel had gezien.

                  Gewoon zorgen voor goede lucht circulatie, voorkom je een hoop mee.

                • Jonnie
                  Jonnie commented
                  Editing a comment
                  Dat is toch niet vreselijk hoog? Is het ook nu bij ons in huis met dit ***weer

                #43
                Ik ben onderhand toch wat nieuwsgierig geworden. Welke telefoon gebruik je voor de foto's? Of ben je gewoon erg geduldig en fotografeer je vanaf statief met de telefoon? Mooie details
                Lopend Verslag

                Comment


                • DikkeJay
                  DikkeJay commented
                  Editing a comment
                  Maak de foto's met mijn Galaxy S10, gebruik voor vrijwel alle foto's de main camera van dat ding, en voor de 2de foto van mijn laatste post gebruik ik de groothoeklens camera (die vertekend naar de hoeken toe en maakt dat het veel groter oogt dan het is, maar dan past alles er wel op).

                  Ben ook wel erg blij met de foto's, kan er prima op zien of de trichomen bruin gaan worden, enige wat ik niet goed zie is dat die dingen doorzichtig of melkachtig zijn, maar ik ga voor 10/15% bruin, hoe verder de wiet mij in de bank kan verankeren hoe beter ik het vind!

                #44
                Keep up the good work jay
                The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                5 lekkere grieten onder de zon

                Comment


                  #45
                  Herkansing geslaagd zeg ik!

                  Comment


                  • DikkeJay
                    DikkeJay commented
                    Editing a comment
                    Ja denk het ook wel, ben wel benieuwd waar ik op uit kom!

                    Eergisteren naar de shop geweest voor 3 gram wiet, hoppa 33 euro aftikken, als ik die prijs door zou rekenen dan heb ik mijn investering er vast wel uit en dan reken ik de reiskosten naar de shoppa niet mee.

                    Maarja denk dat bijna iedereen wel iets meer gaat roken als die veel in huis heeft. Ik wel xD

                  • Voor het eerst
                    Voor het eerst commented
                    Editing a comment
                    Zeker weten... Rookte eerder nooit meer dan 5 gram per week... En dat was inclusief de maandagavond waar er 3 gram doorheen gaat. Tegenwoordig rook ik toch wel bijna iedere dag een jointje gewoon omdat het kan...
                Bezig...
                X