Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Budget kweek: 3 planten onder Viparspectra V300

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zou ik hetzelfde probleem hebben met deze lamp? Volgens de specificaties draait de lamp op 50/60hz, mijn powerline op 50hz.

https://www.hetledwarenhuis.nl/websh...mol-gm300.html

https://www.google.com/search?q=tpli...hrome&ie=UTF-8

Comment

• Bam
      Bam commented
      Editing a comment
      Trouwens: als ik van de router naar mijn PC een ethernet kabel insteek is het probleem net hetzelfde. Dus de wifi is het probleem niet, het apparaat valt precies gewoon uit vanaf ik mijn lamp in steek. Internet binnenshuis werkt daar wel. Ik gebruik hier veel muziek apparatuur, ik krijg heel zelden storing op mijn geluid, toestellen vallen nooit uit... Dus aan de bekabeling hier ligt het ook niet. Ik heb al geprobeerd alles in tegenovergestelde stopcontacten te steken (ik heb 4 stopcontacten die aan gesloten zijn op 2 plons)... Nog steeds niets. Ivm de stekker omdraaien: het is er een met een aardingspin, dus gaat niet. (sorry als ik je verkeerd versta)
      Last edited by Bam; 1 week geleden.

• kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Voor ongeveer hetzelfde bedrag had je een 240W quantum board kunnen bestellen

Ah zo'n irritante pen in het midden van je stopcontact? Dan wordt omdraaien lastig inderdaad.
      Ik hoop dat het met je nieuwe lamp is opgelost, anders zou ik toch van die powerline dingen afstappen (ik ben niet bepaald een fan van die dingen).

• Bam
      Bam commented
      Editing a comment
      Ik vind die powerline zo erg nog niet. Ik speel ook CSGO en ik heb een ping van ongeveer 15-20, nergens echt last van. Daarnet ook even over nagedacht: als het zo niet opgelost geraakt ga ik gewoon een nieuwe ethernetkabel onder de grond leggen.

En maar wachten tot ze hun kopke boven steken...

Comment

Ondertussen ben ik vader geworden van 2 mooie meisjes! (Quick One en Bubble Kush) De Wedding Gelato laat nog even op zich wachten, maar hey, voor alles wat goed is moet je geduld hebben!

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Proficiat ! Geniet ervan, gaat snel dan ben je alweer aanbeland bij de crematie..

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X