De laatste foto s zijn foto s van gisterenavond. Er zit een volledige 25L zak in van Plagron + nog klein beetje aangevuld met de restant van een andere zak
Critical Kush + Sweet Valley Kush
Collapse
X
-
Hoogte van de rand af. Indien dit nodig zou zijn ♂️Attached FilesComment
-
Scheelt 7.5 Liter ongeveer.
Het is niet echt nodig om dat bij te vullen, maar om je een idee te geven dat zo'n klein stukje toch al flink wat verschil maakt.
Het blijft altijd het best om de potten helemaal tot bovenaan te vullen zodat de plantjes niet in een soort dal staan.
Ze vangen beter licht als ze boven de rand uit staan met alle blaadjes.
Dus dan neem je volgende keer een iets kleinere pot, of je gooit er wat meer grond in
Of niet...tis jouw feestje eh
-
-
Update. Gaat goed zo. Misschien dat ik toch nog 1 x zal toppen. Ik heb ook besloten om alvast 1 cree cob cxb3590 3000k te bestellen. 1 ruimte zal hier dan ook mee ingericht worden.Attached FilesComment
-
Comment
-
Dat valt wel mee hoor. Heb veel spijt dak ik van eerdere runs zeer weinig foto s had. Daarom besloten om dagelijks een foto te nemen van deze run.
De critical werd vandaag op 12/12 gezet. De sweet valley doet het ook goed. 8 dagen oud nu.Attached FilesComment
-
Update.
Ze blijven beiden erg goed gaan.
vandaag heb ik de 4 basisvertakkingen van de critical kush afgebogen en reeds opgebonden aan de steunbamboo. De sweet valley kush lijkt mij mooi breed blad te gaan vormen.Comment
-
Update.
eerste bloeihaartjes gespot bij de Critical Kush.
Ze hebben het echt naar hun zin in de kleine ruimte. Nog steeds aangenaam verrast! Normaal komt deze week mijn 1ste COB aan. Nu zit ik nog ergens met de twijfel om niet gewoon door te zetten en het met deze leds verder te laten bloeien. of toch de COB er maar boven hangen aangezien ie er toch al is.... we zien wel.Comment
-
Comment
-
Bloei is goed begonnen bij de critical kush.
COB werd gisteren geleverd en geplaatst. Ook de sweet valley begint er erg mooi bij te staan.Comment
-
Vandaag de grote bladeren verwijderd bij de Sweet Valley kush. Staat mooi vol .
maw ze geniet van de nieuwe COB lampComment
-
Weekje verder ondertussen
sweet valley uiteindelijk niet getopt. Wat een stevige plant seg . Klok werd ook naar 12u geflipt.
De critical kush zit nu op 16 dagen effectieve bloei. Heb ze helaas wel wat moeten afbuigen daar ze toch veel meer gestrekt is dan gedacht.
Comment
-
De laatste vier foto's... zijn die van de critical Kush? Voor 19 dagen echte bloei lijken me de topjes nog wel wat klein. Of je bent heel vroeg met beginnen te tellen, dat kan natuurlijk ook. Maar mooi groen van kleur.Comment

Comment