Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Critical Kush + Sweet Valley Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    De laatste foto s zijn foto s van gisterenavond. Er zit een volledige 25L zak in van Plagron + nog klein beetje aangevuld met de restant van een andere zak
    Last edited by Krizv89; 13 February 2020, 20:45.

    Comment


      #17
      Ipie & qnq waar sturen jullie heen? Ik kan even niet meer volgen.
      Ipie waarom zou je ervan uitgaan dat dit oude foto's zijn??

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Ho, ho,ho!
        Was maar een gedachte van mij hoor!


      #18
      Hoogte van de rand af. Indien dit nodig zou zijn ‍♂️
      Attached Files

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Scheelt 7.5 Liter ongeveer.
        Het is niet echt nodig om dat bij te vullen, maar om je een idee te geven dat zo'n klein stukje toch al flink wat verschil maakt.
        Het blijft altijd het best om de potten helemaal tot bovenaan te vullen zodat de plantjes niet in een soort dal staan.
        Ze vangen beter licht als ze boven de rand uit staan met alle blaadjes.
        Dus dan neem je volgende keer een iets kleinere pot, of je gooit er wat meer grond in
        Of niet...tis jouw feestje eh

      #19
      Thx man! Heb jullie tips vroeger meegenomen en dat zal nu ook gebeuren . Ik kon het gewoon even niet meer volgen . Ik vul de pot komende dagen dan ook op.
      Last edited by Krizv89; 13 February 2020, 22:55.

      Comment


        #20
        Update. Gaat goed zo. Misschien dat ik toch nog 1 x zal toppen. Ik heb ook besloten om alvast 1 cree cob cxb3590 3000k te bestellen. 1 ruimte zal hier dan ook mee ingericht worden.
        Attached Files

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          Ziet er goed UIT MOOI HERSTELD VAN HET TOPPEN

        #21
        Jamzieman thx!

        1 dag verder.
        Attached Files

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          leker groeien elke dag beetje meer.leuke momenten,100 keer in de tent gaan zien kennen we allemaal.

        #22
        Dat valt wel mee hoor. Heb veel spijt dak ik van eerdere runs zeer weinig foto s had. Daarom besloten om dagelijks een foto te nemen van deze run.

        De critical werd vandaag op 12/12 gezet. De sweet valley doet het ook goed. 8 dagen oud nu.
        Attached Files

        Comment


          #23
          Ik zie rood?
          Zit daar een plantje boven?
          ......

          Comment


          • Krizv89
            Krizv89 commented
            Editing a comment
            Yes there is

          #24
          Update.

          Ze blijven beiden erg goed gaan.
          vandaag heb ik de 4 basisvertakkingen van de critical kush afgebogen en reeds opgebonden aan de steunbamboo. De sweet valley kush lijkt mij mooi breed blad te gaan vormen.
          Attached Files

          Comment


            #25
            Update.
            eerste bloeihaartjes gespot bij de Critical Kush.
            Ze hebben het echt naar hun zin in de kleine ruimte. Nog steeds aangenaam verrast! Normaal komt deze week mijn 1ste COB aan. Nu zit ik nog ergens met de twijfel om niet gewoon door te zetten en het met deze leds verder te laten bloeien. of toch de COB er maar boven hangen aangezien ie er toch al is.... we zien wel.
            Attached Files

            Comment


            • Jamzieman
              Jamzieman commented
              Editing a comment
              Ik zou die ufo lamp laten hangen ze doet haar ding en de plantjes zien er idd goed uit.
              Doe zo voort.

            #26
            De COB zal misschien beter zijn, maar een verandering van licht kan ook problemen geven.

            Ga je die Sweet Valley ook trainen ?
            Het heeft de Critical wel goed gedaan, ziet er prima uit.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Krizv89
              Krizv89 commented
              Editing a comment
              Ja ik denk dat ik de run gewoon uit doe met de ufo. De sweet valley zit ik nog in twijfel of ik em niet gewoon zo zou laten.

            #27
            Bloei is goed begonnen bij de critical kush.
            COB werd gisteren geleverd en geplaatst. Ook de sweet valley begint er erg mooi bij te staan.
            Attached Files

            Comment


              #28
              Vandaag de grote bladeren verwijderd bij de Sweet Valley kush. Staat mooi vol .
              maw ze geniet van de nieuwe COB lamp
              Attached Files

              Comment


                #29
                Weekje verder ondertussen
                sweet valley uiteindelijk niet getopt. Wat een stevige plant seg . Klok werd ook naar 12u geflipt.


                De critical kush zit nu op 16 dagen effectieve bloei. Heb ze helaas wel wat moeten afbuigen daar ze toch veel meer gestrekt is dan gedacht.
                Attached Files

                Comment


                  #30
                  De laatste vier foto's... zijn die van de critical Kush? Voor 19 dagen echte bloei lijken me de topjes nog wel wat klein. Of je bent heel vroeg met beginnen te tellen, dat kan natuurlijk ook. Maar mooi groen van kleur.
                  Lopend Verslag

                  Comment


                  • Krizv89
                    Krizv89 commented
                    Editing a comment
                    Begin pas te tellen wanneer ik de eerste bloeihaartjes spot. Ik verwacht ook geen huge results. Wou gwn die led eens testen. Zal ook pas knippen wanneer de trichomen mij zeggen dat het kan.

                  • Voor het eerst
                    Voor het eerst commented
                    Editing a comment
                    Ok. Ik begin zelf pas te tellen als de topjes zo’n 2cm groot zijn, dat zou zomaar eens een week kunnen schelen dan ja
                Bezig...
                X