Hobbykweek BrainStorm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• skunker
    replied
    Re: Hobbykweek BrainStorm

ik heb wel een 100W lamp maar een normale warme gloeilamp maar misschien is het toch al veel beter als wat ik nu heb.,

of niet?

grtz, skunker

Leave a comment:

• skunker
    replied

daar gaat het mij niet zozeer om, tijden zijn moeilijk en geld over heb ik niet dusja + ik duwde het zaadje in de grond en wist helemaal niks
    uit wat ik tot nu toe gedaan heb heb ik veel geleerd voor de volgende fatsoenlijke kweek wat waarschijnlijk masterkush gaat zijn, dusja beter goed weten waar je mee bezig bent dan denk ik.

peace,, skunker

Leave a comment:

• saroto
    replied

Om het kort te zeggen tis tijd om te investeren in meer licht!

Leave a comment:

• Natures Finest
    replied

Niet voor het een of ander maar mss es beginnen bij de basis...en das iig een zo goed mogelijk ruimte creeeren waarin je dame staat...dan is naar wat afzuiging en ander licht kijken enz..14W zelf een stek krijgt bij mij al meer licht dan wat jij erboven hebt hangen....

Dus bedoel ut niet onaardig maar doe je huiswerk eerst goed en spit dit hele forum uit desnoods.

Succes!

Leave a comment:

• skunker
    heeft een topic gestart Hobbykweek BrainStorm

Hobbykweek BrainStorm

grtz alle growers en blowers,

eerst ff wat info over het plantje het kent ook zijn problemen.
    - gebruik hesi wortel complex
    - gebruik voorlopig een universele meststof
    - 14W spaarlamp(wit)
    - zelfgemaakte kweekdoos van 75x60x30 (gedeeltelijk met zilverpapier bedekt)

- 18L/6D .

en nu de problemen, hij is 2 maand, en ja als ik andere growers hun plantjes zie na een week denk ik tja das wel een verschil, (na 2 maanden).
    maar dat zal waarschijnlijk aan de grond liggen die te vast is(geen fosfor te kort)

even wat fotos van de doos & de plant

IMG_0184.jpgIMG_0187.jpgIMG_0188.jpgIMG_0186.jpgIMG_0183.jpgIMG_0185.jpg

Grtz Skunker
Bezig...