Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minigrowbox - beste zaden? Sativa, snel en hoge opbrengst? Enige ervaringen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Minigrowbox - beste zaden? Sativa, snel en hoge opbrengst? Enige ervaringen?

    Korting op 420shop
    De titel zegt alles

    Ik ben bezig met een eerste kweek, van auto Amnesia haze, niet gescrogd, niet tijdig gedieft of getopt, en klein gebleven, maar ik hoop er binnen 3 weken toch wat vanaf te halen.

    Dus: enige tips qua goede resultaten met specifieke zaden in de minigrow box?
    Foto vergeten ‍♂️

    3 weeks to go
    Last edited by Silas; 24 June 2021, 13:16.

    #2
    Succes met je plant, bij auto's is het zeer moeilijk om op het juiste moment te gaan toppen, omdat de plant een beperkte termijn heeft waarin ze groeit, kan ze minder snel recupperen van de 'schade' in vergelijking met een photo plant.
    Ook zou ik zeggen dat je beter zou afgaan op de trichomen dan op de bloeitijd van de zaadboer, neem even dit topic door, ​https://www.google.com/url?sa=t&sour...93HuH8XZA2a34g
    Zorg ook dat je op 2 weken voor de oogst geen voeding meer geeft en ik heb gelezen dat als je een week voor de oogst helemaal geen water meer geeft je een extra bloeiboost geeft aan je buds, dit omdat de plant dan extra zn best doet om zich voor te planten voor wanneer hij dood zou gaan van de dorst, zegmaar om zn geslacht te redden, hetzelfde is waargenomen bij bomen die abrupt dood dreigen te gaan dat ze nog vlug een laatste bloei maken om hun soort in stand te houden.​​​​​​
    En niet om te zeiken maar stel je ff voor in het introductie topic https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...r-introduction
    Last edited by Conqueringlion; 24 June 2021, 02:54.
    Geduld is een schone deugd.
    Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

    Comment


      #3
      Een autoflower moet je niet toppen of dieven. Met lst zijn daarentegen heel goede resultaten te behalen. Sativa heeft langer nodig dan indica. En dan nog: welk medium, grootte pot, welke voeding, etc Enne, oja, wat Conqueringlion zegt.... Stel je eerst ff voor.

      Comment


        #4
        Afjes best niet toppen. Dieven mag wel. Niet te veel. Best gewoon met rust laten.

        Kleine plantjes wil je hebben. Dus ga voor soortjes die bijvoorbeeld 'dwarf' in hun naam hebben.

        De autocheese van Sweet Seeds blijft klein heb ik nu al 3x ervaren. Erg fijn wietje ook.

        Comment


          #5
          Bedankt voor jullie verduidelijkingen!

          Ik zal mij binnenkort eens voorstellen in de juiste thread, even drukke periode.

          Om toch een snelle update te geven: ik zit volgens mij in de laatste week. De bladeren beginnen te vergelen en de haren op de toppen beginnen overwegend bruin te worden. Maar in close up lijkt het tussen helder en melkig in te zijn, of wat denken jullie? Nog een tijdje wachten? Ik ben al 4 dagen weinig water zonder voeding ah geven, enkel als het echt begint te 'hangen'.

          Tips?
          Attached Files

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Beetje ver af, maar als ik beetje inzoom denk ik dat je daar nog wel een paar weken aan kan plakken. Ik weet niet welke datum je bent begonnen, een goeie AM kan wel 12 tot 14weken staan.

          • Bzerky
            Bzerky commented
            Editing a comment
            Ik zou wachten tot je de eerste trichomes ziet verkleuren, na een tijdje worden ze amber kleurig.
            Als je een wat energiekere high wilt is het aan te raden dan direct te oogsten.
            Wil je een body high dan kan je hem gerust nog laten staan tot meer trichomes verkleuren.

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-trichomes
        Bezig...
        X