Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KM kwaak in een Gtools Bonanza 60x60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Le Stash, en let op he, ik noteer het jaartal, voor als ik in 2024 nog heb bijvoorbeeld

    :')!!!

    hihaho​20221118_141322.jpg

    en nog te oogsten.

    20221118_142030.jpg

    Comment


    • KritischeMassa
      KritischeMassa commented
      Editing a comment
      Ja dit is 1 plant, ik heb geoogst toen ik een naar blaadje zag. Als ik nu zo kijk vrees ik dat ik iets te vroeg heb geoogst, die eerste batch. Nou ja... Ik ga de rest, dus het lijk, denk ik morgenochtend omleggen. Het wordt koud en ik ga nu niet meer stoken in die kast voor deze plant, het is mooi geweest. Ik denk dat er best nog wel wat aan zit sowieso, en ja weet je, elke kweek maak ik fouten.

      Ik ga de wortels eens goed bekijken morgen na de oogst, want ik vrees dat ik weer te enthousiast ben geweest, maar joh, kweekfouten, boekwerken hier

      ik ging een keer full defoliation vlak voor de bloei, op aanraden van een vaag youtube figuur.. man man...

      altijd lachen met deze kwaker

    • JimBean
      JimBean commented
      Editing a comment
      Ja valt me op dat vooral de Amerikanen niet kinderachtig zijn met plukken.
      Maar het werkt blijkbaar voor hen.
      Dat verschil in benadering zag ik vroeger ook in Zeeaquaria, waar het ene forum de ene methode heilig was hadden fora elders succesvolle methodes die hier als doodzonde gezien werden.
      Er leiden blijkbaar meerdere wegen naar Rome.

    • KritischeMassa
      KritischeMassa commented
      Editing a comment
      Ja joh, en ja, met elke kweek die zo zoetjes 3,5 maand in beslag neemt is elk experiment er 1 van lange adem, en terug kan zelden

      Nou goed, de volgende ronde gaat nog een keer op aarde, want ik moet toch ook van die zakken af (ik bestel die online dus meestal meteen voldoende om een voortuin op te hogen )

      En dan een keer hydro denk ik, dat gaat echt lachen worden

    #17
    Hey! Leuk je weer te zien, ik zat ook op dat andere forum onder een andere naam. Succes, ik volg je weer

    Comment


    • KritischeMassa
      KritischeMassa commented
      Editing a comment
      ah iemand die bekend is met mijn miskleunen welkom, en altijd blijven lachen

    #18
    Nou het laatste fluff is geknipt, heel veel heel diep paarse topjes, een paar wat dikkere toppen. Op zich nog best een aardig mandje vol, in ieder geval wordt het dus meer dan alleen die 95 gram van oogst 1. Nou goed wat foto's.

    20221119_121505.jpg20221119_121523.jpg
    Last edited by KritischeMassa; 19 November 2022, 15:19.

    Comment


    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Mooi kleurtje!

    • KritischeMassa
      KritischeMassa commented
      Editing a comment
      Ja in het echt is ze bijna zwart, maar als je er dan een foto van neemt is ie weer groen, pure magie!

    #19
    Zit nu te genieten van Skittlez, ik heb een mooi ruiltje met een vriend gedaan en kan voorlopig soortjes keuren tot alles goed gecured is

    edit:
    Kennelijk was deze post een reden voor een waarschuwing, voor de duidelijkheid, Peet is een vriend buiten dit forum om. Hij is zo vriendelijk mij te helpen met mooie soortjes en genetica. Ik zal mij voortaan beperken tot de omschrijving "een vriend" om zo verdere paniek te voorkomen.
    Last edited by KritischeMassa; 20 November 2022, 07:01.

    Comment


    • KritischeMassa
      KritischeMassa commented
      Editing a comment
      Ik heb hem al meerdere keren fysiek bedreigd, maar hij is ongeveer 3 koppen groter dan ik pleeg te wezen, dus dat hielp ook niks

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Hahaha

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Ik zie dit bericht na mijn PM naar jouw.
      Een waarschuwing heb je niet gehad. Alleen de vraag met wie je aan het ruilen bent en hoe.

      Dit is geen enkel probleem als het maar "buiten" het forum om wordt geregeld.

    #20
    Nou dat drogen gaat met dit weer iets te snel, ik had de kast op 18 graden gezet en voor de nacht was de LV ook netjes 58% max, maar vanmorgen was de LV gezakt naar 43% dus ik heb de temperatuur wat teruggezet naar 15 graden. Momenteel is het in de kweekruimte een ijskoude 12 graden. Dus dat wordt nog wel lachen de komende ronde. Gaat zo 1,5 kWh per dag in zitten .

    Comment


      #21
      10 uur precies, verwarmen tot een graad of 17:

      afbeelding.png

      Jammer dat FSmidt niet op dit forum zit, want ik heb nu nog meer grafiekjes en metingen :+

      maar, ik denk inderdaad zo 1,5 tot 2 kWh verwarmen... nou goed... je oogst laten verpieteren vanwege beroerde droogomgeving is zo mogelijk nog dramatische dan een mislukte kweek...

      Comment


      • JimBean
        JimBean commented
        Editing a comment
        Wat heb je gebruikt om dit te meten? Een Zigbee smartplug?
        Die moet ik er ook nog even heel snel tussen gooien...

      • KritischeMassa
        KritischeMassa commented
        Editing a comment
        ik heb een setje smartplugs bij Homewizard gekocht, tegelijk met een P1 meter om mijn slimme meter uit te lezen.

        https://www.homewizard.com/nl/

        Maar allemaal hetzelfde principe.

      • JimBean
        JimBean commented
        Editing a comment
        Ahja, die waren niet leverbaar toen ik de mijne kocht...

      #22
      Hey Kikker jij hier,toevallig heb ik hier ook een tijdje rond gehangen.
      ik houd je hier wel in de gaten.
      bedankt voor je kaartje.
      zal ff jou verhaaltje doorlezen,zal wel weer vol grafiekjes staan ga ik vanuit.
      Succes.
      mijn buiten kweek is in begin November met succes afgerond.
      Kan wel een aantal pica's hier dumpen.

      Comment


        #23
        Mn eerste keer een November Rain (S5xherijuana) in mn kas buiten verwachting een groot succes.
        Heeft de hitte en vochtigheid zonder al teveel problemen doorstaan.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #24
          Oorspronkelijk geplaatst door fsmidt View Post
          Mn eerste keer een November Rain (S5xherijuana) in mn kas buiten verwachting een groot succes.
          Heeft de hitte en vochtigheid zonder al teveel problemen doorstaan.
          Hey man wat gaaf... je bent er ook gewoon! Hahahaha alles ok?

          Ik heb grafiekjes jonguh, bergen!!!

          En mislukkingen, die full defo actie van mij de laatste, ronde... man man man maar deze gaat goed, ik ga me nooit, lees als NOOIT, meer wagen aan voorspellingen, maar ik denk dat deze laatste oogst zo 50 gram extra oplevert!!!

          hihaho

          Comment


            #25
            Zo trouwens, zit nu pas naar je wiet te kijken maar god jongen... dit is micro hier he... hahaha heb je Shurgard al verwittigd dat je een container of 4 denkt nodig te hebben?

            Comment


              #26
              Voor jou bekende tuintjes waren weer monsters.
              die 4 op een rij pas in juni geplant zodat ze niet boven de schutting uit zouden komen,maar weer mislukt.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Mooie struiken, lekker bezig geweest en flink wat knipwerk, heb ook een keer mijn plaats vol gehad en ja boven de schutting uit, nu voortaan scroggen en verduisteren, dus lekker vroeg klaar.

              #27
              Oorspronkelijk geplaatst door fsmidt View Post
              Voor jou bekende tuintjes waren weer monsters.
              die 4 op een rij pas in juni geplant zodat ze niet boven de schutting uit zouden komen,maar weer mislukt.
              Ja dat zie ik meteen, weer een dikke faal jonguh, als paarlen van tranen rijg je ze aaneen, faal op faal wie ein eckte faalhaas.

              Micro is perfectie, dat is wat ik zeg

              Ook tegen mijn vrouw overigens hihaho

              Comment


                #28
                Wat een monsters man.. zet je alles om in olie?

                Comment


                  #29
                  Olie ,droog en live hash.

                  Corleone1933
                  Volgend jaar een scrog van 5x2mtr.

                  Comment


                    #30
                    mooi man, ik had ook wlet buiten dit jaar, maar heel minimaal, wat AFjes en uiteindelijk toch nog 3 mohammeds, maar het werd allemaal net niets, hoop rot, weinig echt mooie topjes. Indoor gaat beter, ondanks de miskleun met de merengue

                    Comment

                    Bezig...
                    X