Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal haze automatic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Porta69 een goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze welleens.

    En om ervoor te zorgen dat je na deze kweek nog steeds interesse hebt in een 2e kweek zou ik je sterk aanraden een goedkope PH meter en EC meter te kopen, of een combinatie van de 2.

    Vaak kun je al voor een tientje zo’n ding kopen (+callibratie vloeistof) .

    Nu weet je niet wat de ph waarde is van je water of grond, dus weet je ook niet of voedingstoffen wel opgenomen kunnen worden door je plant.

    Ook weet je de ec waarde van je leidingswater en voedingswater niet, dus heb je geen idee hoeveel voeding je planten opnemen en of je misschien wel teveel of juist te weinig geeft.

    De plant zal heus wel aan dr bladeren laten zien wanneer er problemen zijn en het eerste wat dan gevraagd wordt is “wat is je ph?” of “wat geef je aan ec?”.

    Op beide vragen kun je dan geen goed antwoord knopen en maakt problemen oplossen vaak erg moeilijk. En problemen voorkomen nog moeilijker.

    Zou er niet te lang mee wachten, want het is echt een vereiste als je op minerale voeding kweekt.

    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      #17
      Dag 45

      het Is misschien niet de grootste plant
      maar ben wel al trots dat die het al tot hier heeft overleeft
      want mijn kamer planten overleven nog geen maand in mijn huis
      dus ja ben wel trots dat deze dame het wel kan 😅
      niet super veel verandering alleen beginnen er op de blaadjes veel witte puntjes te komen zo als je ziet op de foto
      verder vroeg ik me af wanneer Zie je da je het einde nadert ?

      CA3696BA-8CB8-4B16-A8C8-FD8524AD90E5.jpg
      7E7ED83B-D66D-4E7B-A984-355719D87E22.jpg

      EDCF0665-CF61-4F7E-9434-1DCBB2985500.jpg

      F5607850-EF3D-46A0-8A74-DBDF18F4382B.jpg

      Attached Files

      Comment


      • Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Calcium…. Maar je hebt nog niet eerder advies aangenomen lijkt het.

        Einde is nog lang niet in zicht , als ze dat gaan halen.

      • Porta69
        Porta69 commented
        Editing a comment
        Ja ik weet het maar heb wel al een afzuigend geplaatst en heb een ph meter besteld hoor maar ik weet dat je had gezegd bio voeding te gebruiken maar had die tarra bloom en grow juist gekocht dus werk daar even me verder

      #18
      Het einde, in jouw geval nog slechts een stip aan de horizon haha nee zonder dollen, dat meisje bloeit net, die heeft echt nog zo een week op 8-9 te gaan

      Geef je voeding?

      En wat bedoel je met witte stipjes? Die mooie trichoomlaag op de jongste blaadjes? Of heb je last van witte meelachtige vlekjes hier en daar?

      Het is inderdaad (nog) geen reus, maar ze zal heus lekker topjes geven als je haar goed vertroetelt.

      Comment


      • RickTerboeg
        RickTerboeg commented
        Editing a comment
        Ben het met KritischeMassa en Ketelhuis eens.

        Maak dit rondje af en overweeg alvast om een PH metertje aan te schaffen met een flesje PH min, zodat je daar deze ronde nog mee aan de gang kunt gaan.

        Vervolgens bij een 2e rondje profiteren van andere verslagen en veel informatie inwinnen dan wordt dat ongetwijfeld beloond!

      #19
      Dag 59

      Veel veranderd er niet meer
      enkel begint de zoete lemon geur is wel sterker

      B38E5CA3-2024-4876-B1FA-E6B94B9C1A01.jpg

      BFFDAF5D-08BA-4B21-AB16-DBE1E6290473.jpg

      Comment


      • Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Die ga je moeten ondersteunen denk ik. Bamboe oid.

      • Porta69
        Porta69 commented
        Editing a comment
        De hoofdstam bedoel je ?
    Bezig...
    X