Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Skunk#1" van G13 Labs - "Blue dream" van Humboldt seed Co

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    7/12/23

    19.30u

    De lamp was net uitgegaan, en ik dacht als ik nu eens nog wat deftige foto's neem



    20231207_193037.jpg 20231207_193131.jpg 20231207_193111.jpg
    Last edited by Captain fantasy; 9 December 2023, 15:02.

    Comment


    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Ziet er lekker uit! Wel licht schade zo te zien?

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Dat heb je goed gezien, Giinnoo πŸ™ƒ
      Klein kastje he.

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Klein maar fijn!

    #92
    9/12/23

    Wedding cake Γ— tripple og

    dag 63 effectieve bloei

    Exact 9 weken.
    De tijd die vision seeds aanduid als de benodigde tijd om deze plant af te bloeien. En dat lijkt min of meer wel te kloppen. Ik heb de plant volledig uit de kast gesleurd en alle toppen met m'n microscoopje aan het bekijken geweest en er zijn al heel veel cloudy trichomen. Weinig amber. Als ik deze wiet nu oogst ga ik er al deftig iets van voelen denk ik. Dus gaat ze morgen om. Denk ik. Ben er nog niet uit of ik het in delen ga oogsten. Beter wel denk ik. Dus morgen m'n andere growbox kuisen, want dat is nog niet gebeurd na laatste oogst. Dan gebruik ik die als droogruimte.

    Ik zie het morgen wel. Nog een week laten staan kan evengoed. Ik heb heel de plant, alle toppen langs alle kanten kunnen bekijken met m'n gsm lichtje erbij en nix nergens rot tegengekomen. Geweldig! Wel hier en daar raar necroisme aan bladranden, maar geen rot πŸ₯³
    En de plant heeft echt een zware geur bij. Deed me denken aan diesel. Geen idee of dat in de genetica zit, maar het is een overweldigende geur

    ...potent... ook nogal straffe wiet volgens vision seeds. Wederom, heel curieus...

    Ik heb nog alle grote bladeren weggeknipt die tegen de kant en tegen andere toppen duwen. Dan krijgt het plantje nog een stress'ke en perst ze er nog een paar extra welriekende trichoompjes uit voor me

    20231209_135311.jpg 20231209_135333.jpg 20231209_135846.jpg 20231209_135859.jpg 20231209_135916.jpg 20231209_140026.jpg 20231209_140058.jpg 20231209_140120.jpg 20231209_140130.jpg 20231209_141552.jpg 20231209_141739.jpg 20231209_141750.jpg 20231209_141816.jpg 20231209_141828.jpg 20231209_142624.jpg 20231209_142650.jpg ...rommelhoop...

    oogsten op zondag staat me wel aan.
    Last edited by Captain fantasy; 9 December 2023, 15:03.

    Comment


      #93
      9/12/23

      Master kush

      Deze zit nu 2 weken in de pot. Ik heb er vandaag al 4 jointjes van gepaft en ja hoor : je wordt er lekker knetter van


      Vorig weekend had ik er ook wat van gerookt en dan was de smaak nog wat hooiig. Nu is de smaak al veel beter.

      Lekker ontspannen wietje. Geen couchlock maar gewoon lekker stoned ontspannen eventueel dingetjes doen maar even vlotjes rustig ergens gaan hangen. Zoals een lekker fleece dekentje. Haha, beetje bommawiet. Stoned ontspannen bij de verwarming met een kopje thee. Perfect voor kerst

      20231209_154533.jpg

      Comment


        #94
        14/12/23

        wedding cake Γ— tripple og

        Dag 68 effectieve bloei gisterenavond. Bijna 10 weken bloei. Van't weekend ga ik ze toch eens met haar poten omhoog hangen. Door omstandigheden is het er nog niet van gekomen. Maakt niet uit.
        Toen ik de plant vorige week uit haar huisje gehaald had om alles te controleren heb ik haar omgekeerd terug in de kast gestoken. Gewoon voor de gein. Kan ik die toppen een beetje in het oog houden die ik heel de bloei eigenlijk totaal niet heb kunnen zien. 1 top vooraan rechts ziet er totaal anders uit als de andere toppen. Mega luchtig bijna sativa achtig. Te weinig licht door de andere toppen? Wie zal het zeggen. De geur is.... insane...

        foto's !

        20231214_215157.jpg 20231214_215326.jpg 20231214_215849.jpg
        20231214_215311.jpg 20231214_215249.jpg 20231214_215259.jpg
        8 20231214_215134.jpg

        Comment


        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Grappig dat verschil in die ene top met de rest, maar ook evengoed oogst rijp?

        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Die top zal ook wel perfect rookbaar zijn, Babs. Toen ik controlleerde met m'n microscoop zag ik een hoop cloudy trichoompjes. Maar echt goed zie je dat nooit. Met mijn microscoop althans. Ik zou nog wel eens willen investeren in een betere. Misschien zo'n digtale die je kan aansluiten op een laptop. Ljkt me nog wel wat πŸ˜‹

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Een trichoscoopje stukken makkelijker en duidelijker

        #95
        16/12/23

        Wedding cake Γ— triple og

        Dag 70 effectieve bloei

        Dag 1 droogproces

        Alle takken afgeknipt, toppen ruw geknipt en te drogen gehangen. Stevige tampeloerissen! Goed "vlezig". Ziet er heerlijk uit. En als ik de hoeveelheid zie denk ik dat dit wel een knallertje wordt. En nogmaals, als ik deze wiet ruik denk ik ook dat het qua effect en smaak een knallertje zal worden!

        Whoppa!



        20231216_191932.jpg 20231216_191922.jpg 20231216_191904.jpg



        De Master Kush is trouwens echt superbon!



        Heerlijk van smaak, zacht in de keel, ontspannen effectje dat lekker heftig wordt als je doorpaft, maar nooit "te". I love it! De afgelopen dagen heb ik niets anders gerookt.

        Die kush soortjes kriebelen me altijd wel op de juiste plekjes. En die potten zijn ook altijd het eerste op, merk ik. Van m'n vorige kweek is de strawberry kush al lang lang op . Van de Jamaican queen heb ik nog een grote pot vol. Heerlijk wietje, die jamaican queen, maar kush is beter voor me in het dagelijks gebruik. Lekker ontspannen dingetjes doen. Heerlijk

        Last edited by Captain fantasy; 16 December 2023, 20:01.

        Comment


        • Heyz
          Heyz commented
          Editing a comment
          Paar dikke toppen ja

        #96
        22/12/23

        Wedding cake Γ— tripple og

        Op 6 dagen droog. Takjes zeggen "snap"!

        Eerst chinees eten bestellen en laten leveren, en er dan maar eens aan beginnen. Alle suikerblaadjes nog wegsnoeien (en in een zak in de vriezer steken), alle toppen van de takken knippen, de boel een keertje op de weegschaal zetten en in de pot er mee

        20231222_173558.jpg

        Comment


        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Lekker hoor, heb net zelf m'n eerste plantje te drogen gehangen. 😊

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Lekker snel ja maja je had ze al geschoren, dan toch nog een lekker rokertje

        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Mja, volgende kweekje misschien plant gewoon aan de grond afknippen en in z'n geheel met alle bladeren er nog aan op z'n kop hangen om het droogproces wat trager te laten verlopen. Maar ik had eigenlijk stiekem toch wel schrik voor rot. Zo veel toppen op zo'n kleine oppervlakte...

        #97
        25/12/23

        Wedding cake Γ— tripple og

        Alles zit nu 3 dagen in potten. Door omstandigheden waar ik hier niet over kan uitweiden ( het was episch !) de suikerblaadjes nog niet verwijderd. Gewoon alle toppen van de takken geknipt en gepot. Snel snel snel. Het fijne trimwerk zal later gebeuren.

        Vandaag alles gewogen... en... ik ben helemaal van mn melk... absoluut niet verwacht, alle ja, misschien wel een beetje, maar ik had nooit durven dromen dat het zoveel zou zijn....

        94 gram droog in mn potten....

        Zalig!



        Prima soortje, die "wedding cake Γ— tripple og" van Vision seeds.

        Kan tegen een stootje, had een trage start maar groeide als een malle met dikke stevige bloemen met veel kristalletjes
        Op de smaaktest zal het nog een tijdje wachten zijn, maar het wordt geadverteerd als super lekker van smaak, dus dat zal wel in orde komen. Geen haast, smaak rustig laten rijpen in de potten. Elke dag een boertje laten. Het ruikt eigenlijk nog altijd super hard naar diesel in de potten. Niks hooi-geur. ... mmmh... misschien is het toch niet nodig om nog weken te wachten om eens te proeven....

        20231225_171013.jpg

        18 literpotten gebruiken in de minigrowbox ipv 15 literpottenv bevalt me eigenlijk supergoed. Ik had er een beetje schrik van omwille van mogelijks te weinig plek voor de plant. Maar de grotere hoeveelheid grond is supergoed voor de plantjes denk ik De master kush heb ik eigenlijk te hard aangepakt om haar laag te houden. Dat was niet nodig. Ik had nog hoogte op overschot.
        En een week op reis vertrekken en gewoon een emmer water in de lekbak kiepen is dus geen goed idee, mensen 😜 op die manier is het mogelijk dat je toprot krijgt. Of ander rot.
        ...aan de andere kant, bij de Wedding cake Γ— trpple og had ik ook een emmer water in de lekbak gekapt toen ik op reis vertrok, en die ging gewoon door. Het verschil is natuurlijk ook wel dat de master kush al keihard in bloei stond, en de andere nog maar net op 12/12 stond.

        ...soit... beter gewoon niet doen πŸ˜‹

        Als er iemand nog een goeie strain zoekt om te kweken dan kan ik Wedding cake Γ— tripple og van Vision seeds wel aanbevelen na dit kweekje.



        ...en biotabs natuurlijk...

        Ik was op zoek naar zo weinig mogelijk werk en gedoe om zo lekker en zo veel mogelijk wiet te kweken, en met biotabs heb ik dat wel gevonden πŸ˜‹ volgende kweekjes ben ik van plan nog minder te doen.

        Binnenkort al eens terug grond klaarmaken, alles mengen en afgedekt in de kelder laten broezelen. Kastjes poetsen, alles van kweekgerief poetsen, ontsmetten, opruimen, soortjes die ik wil kweken selecteren, beetje nadenken over hoe we gaan kweken,...

        I love it

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Des te meer wortel des te meer plant, vierkante bak en kleikorrels op de bodem.

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Het moment van water geven hangt er ook erg vanaf, Mik op de bladdagen vd maankalender en je kunt niet gauw teveel geven.

        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Oh wow, lekker hoor! πŸ˜ƒ

        #98
        Dikke opbrengst uit zo’n kastje zeg

        Comment


        • stef273
          stef273 commented
          Editing a comment
          tuut methode?

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          B i o t a b s

        • stef273
          stef273 commented
          Editing a comment
          OK haha. Maar ben je nou positief over biotabs of juist negatief? Had die dingen meegekregen toen ik die mgb overnam van iemand. Het lijkt een beetje too good to be true. Maar het dagelijkse werk aan het plantje is een stuk minder dan wat ik nu doe. Dagelijks m'n voeding mixen, meten en geven en de drain weer verwijderen (kokos). Dat trekt me wel aan

        #99
        Mja stef273, waarschijnlijk is het too good to be true πŸ™ƒ zo weinig werk om wiet te kweken, dat is verdacht! Het kan bijna niet anders dan dat ik de boel belazerd heb... Of niet...?

        Comment


        • stef273
          stef273 commented
          Editing a comment
          Haha ja ik wist het, we worden belazerd!😜
          Nah, ik denk dat m'n volgende ronde ook met de biotabs wordt gezien ze ik al heb liggen, en dan gewoon op aarde (ipv kokos).

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          En daarna op steenwol.

          Want jij wil hydro.

          Blijkbaar.

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Dus toch?! Maar een beetje hele dagen die ph en ec meten zeker, daar ook de tijd noch goesting voor. Nooit iets van aangetrokken.
          Gwn lauw regenwater van het begin tot het ltst + 'bio' shizzle hits gwn differentπŸ™‚

        10/01/2
        Net de laatste joint van de Master Kush van Sensi seeds gerookt. De 34 grammekes die ik uiteindelijk had van m'n oogst is op. Toch een maandje mee toegekomen


        ...en eigenlijk vond ik het echt keilekker, zowel van smaak als effect... Eigenlijk vind ik het spijtig dat ze op is.... ik denk dat ik deze ooit nog wel eens een keertje ga doen, maar dan deftig

        ...straks eens een keertje proeven van m'n geoogste Wedding cake Γ— tripple og.... gek genoeg nog niet gedaan. Die zit nu....16 dagen te curen in potten. Wel elke dag een keer een boereke laten doen natuurlijk.



        ....en deze week ga ik ook eens terug wat zaden in gang schieten. Het is tijd


        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Luilak, ga es gauw opschieten jij.

        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Hahahaha, ik vertoon inderdaad uitstelgedrag 😜

        11/01/24

        Mmmmmmh.....ik vind de wedding cake Γ— tripple og niet lekker. Maffe, felle smaak, scherp in de keel.... Die zit nu 17 dagen in de potten... hopelijk komt dat nog goed. Want heel erg stoned wordt je er wel van. Hard en langdurig. Dat is wel lekker. Maar misschien niet elke dag heel de dag... al een geluk dat ik nog een paar andere soortjes wiet in huis heb.

        Er zit wel heel erg veel geur en smaak aan. Toen ik een topje gegrind had kwam het woord pompelmoesdiesel bij me op. Qua geur althans. Misschien dat de smaak ook iets van pompelmoesdiesel heeft, maar dat heb ik nog nooit geproefd. Dus dat weet ik niet.

        Maffe smaak
        Fuckstoned

        Het zal wel wennen zeker

        Last edited by Captain fantasy; 11 January 2024, 19:14.

        Comment


          14/01/24

          Wedding cake Γ— tripple og

          20240114_162858.jpg deze zit nu 20 dagen te curen in de potten

          ....binnenkort eens voorleggen aan de vakjury...

          Comment


          • Heyz
            Heyz commented
            Editing a comment
            Zend maar een toppie hehe ik test hem wel hoor.

          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Ja idem! πŸ™‹Stuur maar door! 😁

          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Zou wel leuk zijn om proevertjes te delen... ma ja... he

          19/01/24

          de wedding cake Γ— tripple og zit nu 25 dagen in de potten te curen. Ik ben ondertussen gewend aan het maffe smaakske en eigenlijk is het wel keigoeie wiet.
          heerlijke high vooral... precies of ge wordt met een elfenknuppel gemept, en ge denkt wow wat is dit, maar dan merk je dat je wel nog gewoon je ledematen nog correct kan gebruiken en eigenlijk wel ok bent. Gewoon, heel erg schijtestoned, maar met de mogelijkheid tot functioneren. Of zoiets....

          De eerste joint die ik er van pafte had ik zoals gewoonlijk bijna puur gerold. Toen kreeg ik het een beetje benauwd omdat ik nog een babbel moest doen met iemand om iets geregeld te krijgen. Ik heb toen 3 kwartier onder de douche gaan staan omdat... sja, een elfenknuppel he... voelt wat gekjes. Maar helemaal OK. Goed gesprek gehad ook toen. Alles geregeld.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            A fairybat?

          • Heyz
            Heyz commented
            Editing a comment
            Zolang je met een elfenknuppel gemept word en niet gepenetreerd mag je er heel blij mee zijn. Geniet ervan.
        Bezig...
        X