Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kush in de minigrowbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kush in de minigrowbox

    Korting op 420shop
    13/1/24

    Nieuwe ronde nieuwe kansen!

    Aangezien ik volledig door m'n Kush wiet zit, en ik dat blijkbaar toch het lekkerste vind (aangezien het altijd als eerste op is) heb ik besloten om in allebei m'n minigrowboxen Kush soortjes te zetten.
    In het begin van m'n vorige ronde liep ik nogal vertraging op door niet ontkiemend zaad en gehandicapte zaailing/ plantjes. Deze rond ga ik 6 zaden ontkiemen om de minigrowboxen te vullen in plaats van 2 zaadjes . Ik zal de gezondste en snelste er dan wel uithalen na een paar weken. En als ik gewoon 6 plantjes heb zal ik dan wel zien wat ik doe. Een kleine SOG in de minigrowbox lijkt me nog wel wat. We zien wel.
    ik heb vandaag 6 zaden uit de ijskast gehaald, die gaan morgen in de grond.

    - O.G.Kush van white label seed company
    - Papy Chulo OG van Sensi seeds research
    - So G Kush van Soma seeds

    En 3 zaadjes Sensi Purple Kush

    het is Go-time!



    20240113_203126.jpg

    #2
    Ik pak alvast de koffie
    Baking cookies in my MiniGrowBox .

    The ultimate growbox for one plant. โ€‹โ€‹โ€‹

    Comment


      #3
      Kleine potjes dus, 3 liter max? of 5 misschien.

      Comment


      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Ik heb 4 ร— 3,5 liter rozenpotten in huis. Vierkant dus. Past net in de box. Of ik doe het gewoon in 18 Liter potten, beschouw meerdere planten in 1 grote pot als 1 plant en kijk gewoon naar het aantal toppen dat ik wil. Waarschijnlijk met toppen, zeker met LST, waarschijnlijk zonder knakken. Aangezien ik weer met biotabs ga werken zegt mn gevoel dat ik beter voor de grote bakken kan gaan ipv de kleintjes. Ik ga het zien als er plantjes zijn. Voor hetzelfde geld ga ik maar 2 zaailingen hebben. Of geeneen... Of misschien krijg ik er wel 6... maar zijn er 2 gehandicapt...en 4 bodybuilders...Spannend!

      #4
      Ik zet er ook een stoeltje bij, Succes deze ronde!

      Comment


        #5
        Succes en veel plezier weer Cap, ik volg!

        Comment


          #6
          14/01/24

          Ochtendvlijt !

          6 potjes gezocht en elk potje gevuld met 30,8 ml "plagron seedbooster" en 30,8 ml kraantjeswater dat ik gisteren getapt heb en op de radiator vandaag nog een beetje opgewarmd heeft. In elk potje een cocosjiffy gedaan. Terwijl die zichzelf lekker volzuigen met het mengsel duik ik de kelder in en schep 6 bloempotjes zaai-en stekgrond (door de producent al gemengd met perliet)in mn mengkuip, voeg overvloedig water toe en meng heel de troep en vul 6 dezelfde plastieken kweekpotjes en maak een gat in het midden (ongeveer de grootte van een volgezogen cocosjiffy). Ik wou dat ik handschoentjes had aangedaan, want nu hangen alle potjes aan de buitenkant vol moddertroep... alle potjes op een lekbord, terug naar boven, alle moddertroep afkuisen, cocosjiffy's in de potgrond steken, zachtjes aanduwen, potjes markeren, juiste zaadje in juiste potje doen (5mm diep ongeveer), zachtjes bedekken, lief aanduwen, bemoedigend toespreken, alle potjes op m'n vrouwtje haar taartenschaal proberen te krijgen, merken dat er maar 4 op kunnen met deksel dicht, 2 zakskes of een rol plastic folie gaan zoeken, 2 kei goei zakskes gevonden. Alle deksels aan de binnenkant lichtjes bevochtigd, alle potjes op de taartrooster die 5 mm boven m'n warmtematje hangt gezet, warmtematje op 100% vermogen, thermostaat op 23 ยฐC, afzuig wat minder hard gezet. De lampen laat ik 24u/24u branden tot ze boven zijn. Deurtje toe en klaar

          Bijzonder hard gewerkt. Dat verdient een stevige joint!



          20240114_120542.jpg

          Comment


          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Aan het camperen in de mini grow, begint nu al leuk! ๐Ÿ˜„

          #7
          Leuk een nieuw verslag en met de tabs methode!๐Ÿ‘Œ
          Kush DE soort onovertroffen qua smaak en geur, zou de iets mindere opbrengst moeten goedmaken. Lekker mellow als een wit soortje maar eerder slaperig wnr een dagje doorroken las ik ergens?
          Weet het zelf niet, nog de soortjes wat uit elkaar aan het halen na al die jaren steeds dezelfde straatmeuk
          Liet me wel es weten dat voor een bio methode toch moet kiezen voor een minimum van 14L maar dat is mss als je echt voor een natuurlijke manier gaat want alles uit een flesje kan eig niet strikt bio genoemd worden.
          Veel chance captain
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


            #8
            Waarom die kap en zakjes.....๐Ÿ˜‰

            Comment


              #9
              16/01/24

              De "Papi Chulo OG" en 1 "Purple Kush" zjn zich al aan het oprichten! Morgen staan er alvast 2 zaailingen in mn box.

              whoop whoop!!!

              20240116_173838.jpg 20240116_173707.jpg 20240116_174029.jpg 20240116_174010.jpg

              Comment


                #10
                De 2 eerstgeborenen zijn verhuisd naar de andere minigrowbox. Op een verhoogje, zodat ze niet gaan strekken. Lekker in het zonnetje



                20240116_201843.jpg 20240116_201815.jpg

                Comment


                • Heyz
                  Heyz commented
                  Editing a comment
                  Das toch echt 17/7 naar mijn weten ๐Ÿ˜Š

                • Captain fantasy
                  Captain fantasy commented
                  Editing a comment
                  Dat is inderdaad 17 / 7.... Heyz merci voor de alertheid ๐Ÿ™
                  Last edited by Captain fantasy; 16 January 2024, 22:56. Reden: Cijfertjes zijn lastig soms ๐Ÿซฃ

                • Captain fantasy
                  Captain fantasy commented
                  Editing a comment
                  Om 3u gaan de lampen aan, om 21u gaan de lampen uit ๐Ÿค“

                #11
                17/01/24

                ...de "OG KUSH" en nog een "Purple Kush" zijn vannacht boven gekomen...!



                Nog 2 te gaan...

                Comment


                • Babz
                  Babz commented
                  Editing a comment
                  De Kushy ladies hebben er zin in!
                  Leuk, ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen, met meerdere door of toch gewoon met รฉรฉn.

                • Captain fantasy
                  Captain fantasy commented
                  Editing a comment
                  Zal wel zijn dat je nieuwsgerig bent, Babz ๐Ÿ™ƒ want jij was ook aan het spelen met dat idee he ๐Ÿง

                • Babz
                  Babz commented
                  Editing a comment
                  Haha yup. ๐Ÿ˜

                #12
                20240117_075148.jpg whoppa

                Comment


                  #13
                  17/1/24

                  Stroompanne in heel de wijk....

                  Kak kak kak kak

                  Comment


                  • Captain fantasy
                    Captain fantasy commented
                    Editing a comment
                    Zonder elektriciteit werken die goedkope growlighs met een steker natuurlijk niet...

                  • Babz
                    Babz commented
                    Editing a comment
                    Wow....had ff een blond momentje....๐Ÿคฆ

                    Never mind! ๐Ÿ˜

                  • Captain fantasy
                    Captain fantasy commented
                    Editing a comment
                    Hey.... ik kan amper tellen ๐Ÿคช

                  #14
                  17/01/24

                  ....AANSCHOUW MIJN GEBROED....



                  20240117_171815.jpg 20240117_171839.jpg 20240117_172042.jpg 20240117_172003.jpg 20240117_171944.jpg 20240117_172026.jpg
                  Last edited by Captain fantasy; 17 January 2024, 19:23.

                  Comment


                    #15
                    19/01/24

                    ... het groeit...

                    20240119_084624.jpg โ€‹โ€‹โ€‹โ€‹โ€‹โ€‹โ€‹

                    Comment


                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Keurig hoor en goede start gaat snel maar wrm pleur je dat laagje stof niet van die jiffyยดs, kunnen de worteltjes toch lekkerder gaan?
                  Bezig...
                  X