Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northen Light Auto in de MGB met Biotabs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Het wordt weer een oer hollands nat weekend. Toch een beetje angstig geworden, wil geen bak ellende zo vlak voor de eindstreep dus mn ontvochtiger toch maar aan gegooid..
    Het was gisteravond 68% in mn mgb, nu 55%.

    Comment


    • Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Inderdaad mooi klote dit weer in deze tijd
      Ik had het gisteren op 50% staan
      Maar wel de afzuiger harder
      En tegelijk bijverwarmen
      En minimaal water geven
      Maar elke keer zoek ik vol spanning naar ellende
      Ik zit eind week 8
      En ze hebben grotendeels alleen nog witte pistol met een enkele bruine
      Dus die moet zeker nog 2 volle weken

    • stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Las ergens dat dit nog wel eens de natste lente kan worden. Hopelijk kom je er verder ongeschonden doorheen🤞

    #47
    Nog geen amber te bekennen. Vandaag op 12/12 gezet (19:00-07:00 licht aan, net als m'n andere kweekje)

    Comment


      #48
      Nog even wat fotootjes van vanmorgen.
      Attached Files

      Comment


      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        🤞🤞😊

      • RickTerboeg
        RickTerboeg commented
        Editing a comment
        Top hoor,

        Wellicht kun je alvast enkele fanleaves bovenin halverwege de steel eraf knippen, sommige steken in je toppen, het wordt dan weer iets luchtiger

      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Goeie, ga ik doen. Thanks Rick!

      #49
      8 weken en 5 dagen bloei
      Vandaag precies 12 weken oud.
      Ja ja ze leeft nog steeds. Pistols beginnen aardig in te drogen. Nog weinig amber te bekennen. Maar maandag gaat ze om. Was van plan nog wat te snoeien maar is niet gelukt, beetje druk met het gezin.. Kan er ook moeilijk bij (nog een reden om kleinere planten te kweken).
      Attached Files
      Last edited by stef273; 2 weken geleden.

      Comment


      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Mijn ogen worden elke keer zo groot als ik jouw plantje voorbij zie komen, man man wat een prachtige kneiters van toppen joh! 👀😲😍

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Ziet er veel belovend uit!

      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Dank!😊

      #50
      Licht is net aan en nog een keer goed gekeken. Ik zie nu wel wat meer amber, jeej. Maar mag ook wel na bijna 9 weken bloei

      Comment


      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Gewoon genoeg curry wurst naar binnen stouwen, komt helemaal goed! 🍻🌭👍

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Das geen noodhulp.

      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        😁😁😁

      #51
      Nou de dame is om.. Het was een hoop knipwerk. Aangezien ik niet gediefd had zaten er een hoop kleine topjes bij.
      Tijdens het knippen werd ik een beetje para, wat nou als ze dit op straat ruiken? Wat nou als het hele huis stinkt, de was gaat stinken en mn vrouw (die niet tegen de wiet lucht kan) geirriteerd raakt? Ik knipte op zolder met alle ramen open en een natte handdoek voor de deur. Het was zo veel dat ik alleen de grotere toppen heb geknipt. Het kleinere grut heb ik weggegooid. Ik heb ook geen ruimte om het te drogen.
      Ik heb alle toppen op aluminium folie uitgelegd (voor het knippen) en mijn vrouw gevraagd de boel te inspecteren op rot en schimmel. Dit zagen we niet, maar wel verkleuring (beetje paarsige gloed).
      De paarsige gloed kan ik niet vastleggen op de foto helaas, maar het ruikt niet muf, heeft geen poederachtige textuur en de blaadjes blijven gewoon zitten als ik er aan trek. Geen rot dan lijkt me? Ikzelf denk aan lightburn.
      Op deze foto lijikt het schimmel:
      IMG_7719 (1).jpg


      Maar ingezoemd op de volgende foto's lijkt het weer geen schimmel:
      IMG_7720.jpg
      IMG_7721.jpg
      IMG_7723.jpg
      IMG_7722.jpg
      Wat denken jullie? Schimmel of lightburn?

      Andere foto's heb ik toegevoegd hieronder.
      Ik heb het niet gewogen maar het is in ieder geval wel meer dan mijn vorige kweekje (69 gram).
      Attached Files

      Comment


      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Thanks @giinnoo!

      • RickTerboeg
        RickTerboeg commented
        Editing a comment
        Lekker rondje gedraaid 😁

        Om de kans op rot te verkleinen had je beter de toppen direct mooi kunnen knippen.
        Er steekt nog veel blad uit wat je toppen alsware wat kan insluiten door het blad wat naar binnen gaat tijdens het drogen

      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Ja goed punt Rick, ik had sowieso even wat netter moeten knippen. Ik had wel aardig wat suikerblaadjes laten zitten omdat ik las dat dat mooi indroogt. Maar volgende keer neem ik wat meer de tijd.

      #52
      Wie zei er ook alweer 95 gram?? Het is 96 gram geworden. Gisteravond de toppen getrimd en in weckpotten gedaan. Geen rot gevonden gelukkig (hopelijk heb ik het ook niet gemist😅). De toppen waren wel iets teveel uitgedroogd dus de LV is iets te laag in de potten. Ik ga daar vandaag wat aan doen.

      Ik moet zeggen dat de toppen minder compact en hard waren dan ik vantevoren dacht, toch wel redelijk wat fluff, maar ja het zal prima vapen en ik zal er hopelijk goed stoned van worden en daar gaat het om.
      Ik ga het vanavond voor het eerst proberen. Ik ga er ook tinctuur van maken.
      Al met al een prima resultaat. Wel veel fouten gemaakt, vooral in de watergifte. En de gebroken stam niet te vergeten. Op naar de volgende
      Attached Files

      Comment


      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Thanks guys!
        Ja inderdaad giinnoo, jij zat er het meest in de buurt .
        Ik heb al een stukje appel in alu folie met gaatjes in de potten (en de LV loopt langzaam op nu), maar bedankt voor de suggestie Rrepp!

      • RickTerboeg
        RickTerboeg commented
        Editing a comment
        Prachtig resultaat Stef.
        Wellicht heeft de gebroken stam de plant juist extra getriggerd om zoveel toppen aan te maken.

        Geniet ervan!

      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Thanks Rick! Dat vermoed ik ook inderdaad

      #53
      Wanneer komt de volgende kweek?

      Comment


      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Dat is een goede vraag

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Doorkweken anders moet je naar de shop haha

      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Nou ik heb nog bijna 100 gr NL waar ik eerst doorheen moet kauwen haha. En m'n strawberry cookies zal toch ook zeker 30 gram opbrengen schat ik zo in, dus ik kamp straks met een flinke overschot.. Ik zal wel eea weggeven aan vrienden en collega's want heb wel weer zin om een nieuw kweekje op te starten inderdaad.
        Ik heb nog blueberry (fem) van dutch passion liggen waar ik erg benieuwd naar ben. Dus dat wordt waarschijnlijk de volgende. Maar ik moet het een beetje timen met mijn vakantie... Wordt vervolgd
    Bezig...
    X