Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 X Autoblueberry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 X Autoblueberry

    Korting op 420shop
    nieuwe ronde3 020.jpg nieuwe ronde3 021.jpg nieuwe ronde3 022.jpg

    Grt. Polo

    #2
    Re: 3 X Autoblueberry

    lokes polo :d

    ze zien der mooi uit

    kga je zekers volgen , heb deze ook staan , heb hem wel onder 12 u staan inplaats van 18 dus ben benieuwd naar uw eindresultaat :d

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #3
      Re: 3 X Autoblueberry

      Je kan ook een plastic schaal of bak onder de potten zetten en daar een laag water in zetten.
      Dat krijg je een mooie vochtigheid door de hele pot heen, niet te nat en nooit te droog.

      Op deze manier kan je ook je voeding beter benutten.

      Gr en suc6
      Fender

      Comment


        #4
        Re: 3 X Autoblueberry

        Knap uit de startblokken geraakt, Polo

        Comment


          #5
          augustus 004.jpgaugustus 007.jpg 2augustus 005.jpgaugustus 008.jpg 3augustus 006.jpgaugustus 009.jpg
          augustus 010.jpg

          In de groeiperiode gebruik ik zoals vorige keren 6 x 23W waar later nog 4 x 15W bij komt, dit zou ook 4 x 23W kunnen zijn, maar door de hogere Temp. buiten mijn kast in de zomer is gebleken dat ik met de 4 x 15W erbij de Temp. en LV binnen de kast makkelijker op peil kan houden.
          ...Minder afzuiging betekend bij mij een hogere/betere LV.

          Grt. Polo
          Last edited by Polo; 17 August 2011, 12:41.

          Comment


            #6
            Re: 3 X Autoblueberry

            ziet er goed uit polo

            heb die ook staan !! mijne is in de 50 cm :d

            dus al bij al vald nog wel mee

            geeft trouwens mooie bud :d

            en heerlijke geur !! alle bij mij tog :d

            groetjes en doe zo verder
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #7
              Re: 3 X Autoblueberry

              al voorbloei gesignaleerd?
              bij mijn dames inmiddels wel, ben benieuwd hoe jouw berry's t doen!
              Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

              Schoffie's Geschoffel 2014

              Comment


                #8
                Re: 3 X Autoblueberry

                Hallo op dag 16..
                @ k1, gestopt met je verslag? 50cm valt nog net bij klein , hoogte mag wel 1M maar zit met een max breedte van 35cm..
                Maar ik heb wel gemerkt dat de planten zich echt aanpassen aan de breedte die ze ter beschikking hebben(AF tenminste). Sommige bladeren komen aan de zijkant en "voelen" zo schijnbaar hoeveel plaats de toppen strakjes nodig hebben.
                De doeken die ik nu in het water heb hangen haal ik als het licht aangaat weg omdat de bladeren er vanmorgen tegen aan kwamen en ze zich aan die kant anders al gaat inhouden.

                @ Schoffie, jaja gesignaleerd

                1augustus 011.jpgaugustus 015.jpg 2augustus 012.jpgaugustus 016.jpg 3augustus 014.jpgaugustus 017.jpg
                augustus 018a.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: 3 X Autoblueberry

                  Dat ziet er een gezonde boel uit, had geen idee dat je ook met een micro bezig bent, ik blijf je volgen!
                  ***

                  Comment


                    #10
                    Re: 3 X Autoblueberry

                    Hallo,
                    27 augustus (dag 23) eerste echte bloei.
                    1september 001.jpg 2september 002.jpg 3september 003.jpg

                    31-8. Onderste bladeren zijn iets gelig, wat mij nog redelijk meevalt omdat ze helemaal geen groei voeding hebben gehad. In de Cocopeat die ik gebruik zit dus net niet genoeg voor de eerst 3 weken, en zal ik volgende ronde na 2 weken een halve dosering proberen.
                    Inmiddels hebben de dames wel al mogen proeven van de Alga-Bloom, en krijgt de rest van de bladeren weer een gezonde kleur.

                    1. september 004.jpgseptember 007.jpg 2september 005.jpgseptember 008.jpg 3september 006.jpgseptember 009.jpg

                    Hier niet duidelijk zichtbaar, maar nr.1 is duidelijk groter met 42cm, 2 en 3 meten eveneens zonder pot 34 en 32cm.
                    Terugvallend op een oud topic dat RQS slecht zouden zijn en de planten (zelfde soort) verschillende hoogtes halen...
                    Deze zijn dus niet van RQS maar van Dutchpassion, en blijven ook niet gelijk onder dezelfde omstandigheden.
                    Uiteraard ben ik hier ook zeer tevreden over omdat binnen 24 uur alles weer mooi ontkiemd was.
                    # in de bloeifase deze keer langer licht 20/4 en weer 4x 15W extra.
                    Grt. Polo
                    Last edited by Polo; 2 September 2011, 11:46.

                    Comment


                      #11
                      Re: 3 X Autoblueberry

                      24 dagen in bloei..
                      september 010.jpg september 011.jpg september 012.jpg september 014.jpg september 015.jpg september 013.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: 3 X Autoblueberry

                        kerel het water loopt mij in de mond ga zo door..
                        gr chef

                        Comment


                          #13
                          Re: 3 X Autoblueberry

                          Die eerste foto doet denken aan kerstbomen. Wel echt knap! Ik blijf onder de indruk.
                          ***

                          Comment

                          Bezig...
                          X