Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TL kweek: 4x White Pearl 1x onbekent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    TL kweek: 4x White Pearl 1x onbekent

    Korting op 420shop
    Hallokidoki iedereen.
    Heb zojuist een speelgoedbak omgetovert naar een plantenbak .
    Zit ongeveer 13-15 liter universele potgrond in met in de grond:

    4 x White Pearl (Een kruising van Snow White en Silver Pearl,Made by bobo )

    1x onbekent plantje dat ongeveer zo groot is als mijn duim,deze is al zeker 1.5maand oud wat zeg ik mss wel langer, door de erg slechte omstandigheden is ze zo klein gebleven.(Beetje verwaarloost,te kleine pot ) Ze heeft al witte draadjes dus deze staat al in bloei, verwacht niet om er iets van af te halen maar zo een 'mini' plantje in bloei zien is wel leuk.

    Ik kweek onder 4x18watt TL lampen (binnekort nieuwe TL buizen gaan halen deze beginnen hun licht te verliezen).

    Zo dat is het zowat, fotos komen wat later er is toch nog niet echt zoveel te zien.


    Peace and let it grow.

    #2
    Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

    hier dan de fotokes.

    Onbekent plantje.



    Zoals je kan zien moet ik nog wit folie aan de zijkanten hangen en de boel wat opknappen. plantje lijkt ver van het licht te staan maar dat is niet zo.



    Begraaf plaats van 1 van de White Pearls




    peace

    Comment


      #3
      Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

      Zo een idee heb ik ook een keer gehad, had ook zo'n speelgoedbak.
      Alleen hoe is de afvoer voor het overtollige water geregeld?

      Sucses!
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

        heb er vanonder gaten in geboort .
        Hoe is het nu eigenlijk met u vensterbank plantje?

        peace

        Comment


          #5
          Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

          Zal de updates in mijn eigen topic zetten, anders staat alles strax doorelkaar
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

              Heb geprobeert een fatsoenlijke foto te trekken met zo een klein minicamerake maar het is niet echt gelukt, achja beter beeld dan helemaal geen beeld he?
              groot gelijk beeld is beeld.

              Klopt ze gaan wat rekken maar heb je goed aangevoeld zodat je de bak nog wat kan bij vullen.

              Wat je wel moet doen is voorzichtig de 1 a 2 cm van de bovenste laag aarde wegnemen omdat daar nogal veel afvalstoffen verzameld worden door de plant voor je met nieuwe aarde opvult.

              Die temp. is wel laag maar je plantjes gaat er niet van dood, enkel de processen in de plant verlopen wat langzamer.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                Heb geprobeert een fatsoenlijke foto te trekken met zo een klein minicamerake maar het is niet echt gelukt, achja beter beeld dan helemaal geen beeld he?

                Klopt ze gaan wat rekken maar heb je goed aangevoeld zodat je de bak nog wat kan bij vullen.

                Wat je wel moet doen is voorzichtig de 1 a 2 cm van de bovenste laag aarde wegnemen omdat daar nogal veel afvalstoffen verzameld worden door de plant voor je met nieuwe aarde opvult.

                Grtz
                Bedankt,
                Dat wist ik nog niet van die laag, weer wat bijgeleert .

                Peace

                Comment


                  #9
                  Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                  Hey

                  Hezelfde geld als je de plant water geeft, blijf uit de buurt van de stam.
                  Want dan spoel je onheroepelijk vervuilende voedingszouten terug je aarde in en dit kan tot andere vervelende situaties leiden.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                    oei ik geef altijd water bij de stam .
                    de drooge aarde schuif ik soms uit de weg omdat er veel water in de grotere stukken blijft zitten. heeft niet veel nut maarja. Anyway bedankt voor de tip .

                    peace

                    Comment


                      #11
                      Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                      Hallokes iedereen.
                      Nog is ff een update, heb nog altijd geen goede camera in handen gekregen dus het zijn weer krotige fotos . Het nieuw zaadje is uitgekomen zoals verwacht, heb er 2 andere waar wel wat beweging in zit maar 1tje die erg klein blijft. Ze gaan traag vooruit door de kou en omdat ze aan het strekken zijn.(wat mag zoals ik al zei in mijn vorige posts)

                      Onbekent plantje doet het niet goed maar dat is niets nieuws, blijf haar bijhouden want ik denk dat dit het kleinste plantje ooit in bloei is( en die zo klein blijft).

                      fotokes.

                      Nieuwe spruit



                      de koploper (groeit tot nu toe het beste)



                      peace

                      Comment


                        #12
                        Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                        man man man.....
                        julie kunnen het al raden, Kat-Atack .
                        Ik heb boxen voor mijn deur gezet, planten staan hoger.
                        En toch geraakt die binnen en freet die mijn planten op. 2 zijn er helemaal weg, blijft nog een steeltje met 1 of 2 bladjes aan die juist moesten groeien . en bij 1tje (de koploper) is er een stuk af bij 2 bladjes, en paar gaatjes.(of mss zijn die gaatjes van iets anders, moet snel een camera hebben)

                        Anyway, ik ga dus verder 2 plantjes, en de onbekent die ik alang moest wegknippen(is in bloei gegaan maar nooit verder gegroeit, enige wat er is gekomen zijn paar haartjes en een top van 5mm breed )

                        Wat moet ik nu doen, de 2 plantjes weghalen voor het bestwil van de andere 2?
                        Of ze laten staan en kijken wat er kan gebeuren?

                        peace

                        Edit: Ben opzoek naar een andere avatar want een echte bewaker heb ik niet, die freet mijn planten op in de plaats van ze te beschermen

                        Edit2: Btw, de 2 doden waren de 2 kleinste. 1ne was de nieuwe spruit.(die goed groeide) en de achterloper (groeide ietsje traager, was er zeker van dat het een vrouwke was )

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                            Ja dat was ik ook aan het denken, dacht eerst aan sinaasappelschillen maar dat zal wel niet langer dan een dag of 2 werken...Zal er wel iets op vinden.
                            Zolang ik op het einde van de kweek maar wat White Pearl weed kan proeven ben ik tevreden.
                            ik ga de Pearl tensloten guerilla kweken en dan weet ik al wat ik kan verwachten. Blijft natuurlijk jammer van de 2 verloren plantjes maar The Show must go on.

                            peace

                            PS: Kan niet wachten tot het BuitenSeizoen is, eindelijk eens buitenkweken.(White Pearl en Lowryder )

                            Comment


                              #15
                              Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                              Update:

                              De "Grootste": Deze is een beetje beschadigt door de kat maar groeit goed, ik denk dat het een vrouwtje is maar is nog ff afwachten.

                              2de grootste : Is niet beschadigt door de kat, groeit goed en ze is begonnen aan de topvorming.
                              Het is dus een vrouwke, witte haartjes.

                              3de grootste: Deze ging goed voor ze half werdt opgegeten, nu is de hoofdtop afgebeten is ze eigenlijk getopt (op 2-3de internode) Ze laat teken van leven zien, ze probeert nieuwe bladjes te laten groeien.

                              De Jongste: Is beschadigt door de kat en staat zo goed als stil, zal nog ff duren voor ze terug in groei gaat.

                              Onbekent soortje: Ga ik morgen eruit halen, heeft geen nut om haar nog te laten staan. Zoals je ziet is de top nog niet breder dan 1 cm. (Mss wel de kleinste top ooit )

                              Fotos:

                              Alemaal samen, wat daar links ligt zijn bladjes.(moet ik deze eruit halen?)



                              De "Grootste":


                              2de Grootste, vrouwke:




                              3de Grootste:


                              De Kleinste:



                              Peace

                              Comment

                              Bezig...
                              X