Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TL kweek: 4x White Pearl 1x onbekent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

    Lol dat kleine topje, dat verdient idd en vermelding in het guines book als kleinste plantje ooit met top.

    De white pearls staan mooi groen, hou je planten goed in de gaten of je niet moet beginen bijvoeden.

    Grtz

    Comment


      #17
      Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

      Ja idd hehe, Mini Pot!.
      ben blij dat ik binnekort mss nog eens kan oogsten, deze keer op de juiste manier drogen .

      Kga met de onbekende soort nog verder testen na deze ronde en wanneer de plantjes die ik moet voorgroeien voor buiten weg zijn.

      Peace bro.

      Comment


        #18
        Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

        Nice, dat kleintje is misschien nog goed voor nen halve porro
        Spijtig van je kat maar ze komen er echt wel goed door zo te zien

        Grtz
        Skanna

        Comment


          #19
          Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

          Hehe ja ze gaan er nog doorkomen maar dat gaat wel ff duren.
          Die kleine top is zeker niet genoeg voor een halve poro, denk er aan het is nu nog niet breder als 1cm en het is nog niet droog. Als ik het eraf knip en laat drogen schiet er niets van over, mss nog een kruimel .
          Ik heb hem laten staan omdat als ik mijn deur open doe, ik gewoon een golf van wiet geur in mijn gezicht geblazen krijg (Beetje zuurig geurtje ).
          Zalig is dat, het topje is zo klein maar glinstert van de Kristallen.

          peace

          Comment


            #20
            Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

            Ff een update:

            Links de "Grootste" en rechts de 2de "Grootste" (Al is dat nu wel verandert maar ik hou de namen wel anders zorgt dit voor verwarring)



            De rechtse(2de "Grootste") bloeit lekker snel en riekt zalig, de linkse gaat echter veele trager en heeft nog niet echt een hoofdtop.

            Hier zie je goed de zijvertakking van de "Grootste"




            Andere fotos volgen nog maar heb momenteel Smallband en kan dus niet uploaden (Duurt veel te lang en blokeert meestal)

            peace

            Comment


              #21
              Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

              Zien er meer dan behoorlijk uit achter de kat aanval . en die ene die iets minder rap bloemen aanmaakt kan gerust nog die andere voorbij steken.
              Zie wel dat die veel zijvertakkingen maakt, zo zie je maar dat het zaad onderling nog teveel van mekaar scheelt.

              Doe zo verder en de begin knepen heb je al

              Grtz

              Comment


                #22
                Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                Halokidokis,

                Kom ff een paar fotokes droppen.

                2de grootste:
                Groeit nog goed door(Ruikt erg lekker) maar moet ze wel om de paar dagen verzetten of ze plakt weer tegen de TL buis.
                Is wel een probleem voor haar Zus want deze blijft kleiner en vangt dan ook minder licht op.
                Fotos:



                Er zijn stukken uit de bladeren geknipt omdat deze verbrand waren.



                De 2 kleintjes(die half opgegeten waren door mijn kat) moeten weg van mijn ouders.
                Ze vinden 2 planten genoeg (zodat ik zeker 1 vrouwke heb). Vind het wel erg spijtig omdat ze zo hard hun best deden om te overleven na de Kat-Atack...
                Mag wel nog planten voorgroeien voor mijn Guerilla kweek dus die gaat gelukkig nog door.

                peace

                Comment


                  #23
                  Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                  Daar begint een mooi kroesel hoofdje op te bloeien .

                  Mischien had je toch moeten uit toppen zodat beiden beetje gelijk konden blijven, maar is goed voor volgende keer.
                  Want je staat nu al van in het begin op12/12 en om uit te toppen moeten ze wel enkele weken onder 18/6 staan.

                  Nog veel bloeiverschijnselen gewenst

                  Grtz

                  Comment


                    #24
                    Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                    Update:

                    Vandaag de 2 kleine plantjes weg gehaalt en deze aan mijn kat gegeven(Die wist er wel raad mee)


                    Beetje onduidelijk,



                    De "Grootste" is dan toch eindelijk begonnen aan haar toppen. Ervoor waren aleen nog maar een paar haartjes te zien maar nu is ze in actie geschoten.

                    Samen op de foto Ze zijn wat gestrekt zoals je kan zien)




                    De "2de grootste" werkt nu volop aan haar toppen en is gestopt met groeien in de hoogte (Gelukkig). Ze heeft al aardig wat kristallen en er komen er meer met de dag .





                    En als afsluiter een Close up:



                    Dat was het weer, tot de volgende!

                    peace

                    Comment


                      #25
                      Re: TL kweek: 4x White Pearl,1x onbekent plantje.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                      Vandaag de 2 kleine plantjes weg gehaalt en deze aan mijn kat gegeven(Die wist er wel raad mee)
                      Lol stonede poes, ze zal wel kalm zijn nu. Zo zie je maar de aanhouder wint en deze planten zijn al beter dan je eerste setje
                      Spijtig dat ze wat gerekt zijn, maar als je wilt kan je de planten nog beetje bij beetje horizontaal laten groeien, zodat die onderste topies ook wat dichter tegen het licht komen te staan

                      Je planten staan er mooi gezond bij ( kleur ,vingers ).
                      Ik verschiet wel van de aanmaak van al die krisallen onder tl- licht .

                      Grtz

                      Comment


                        #26
                        Re: TL kweek: 4x White Pearl 1x onbekent

                        bij mijn vorige kweek had ik mijn plantjes in de tuin staan, toen heeft mijn hond er aan lopen vreten, die werd helemaal gek en kreeg overal bulten, heel apart allemaal.
                        bij mijn huidige kweek (edelweiss) ben ik binnen begonnen met tl maar dat groeide niet echt snel, ik heb sinds 2 weken een 400 watt lamp er boven gehangen en dat gaat een stuk beter

                        Comment


                          #27
                          Re: TL kweek: 4x White Pearl 1x onbekent

                          lol hoop dat mijn kat geen bulten krijgt, ach zoveel kwaad zal het wel niet kunnen.
                          Ga je geen topicje maken over je kweek? is altijd leuk en zo kunnen andere mensen er ook van leren .

                          Peace

                          Comment


                            #28
                            Re: TL kweek: 4x White Pearl 1x onbekent

                            lol katten gebruiken cannabis als vervanging van kattekruid, de high is voor hun hetzelfde maar minder lang. zit ook mee twee katers die bij iedere kans die ze krijgen in men planten hangen.

                            plantjes zien er goed uit, ga je scroggen of ? mss heb ik er over gelezen alst al ergens stond

                            grtz
                            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                            Comment


                              #29
                              Re: TL kweek: 4x White Pearl 1x onbekent

                              Nee ik ga niet scroggen, ik laat ze gewoon hun gang gaan.


                              peace

                              Comment


                                #30
                                Re: TL kweek: 4x White Pearl 1x onbekent

                                Update:

                                Ze gaan nog altijd goed maar ik heb een probleem bij de "Grootste".
                                ze groeit nog in hoogte in tegenstelling tot haar zus en ik wou haar een beetje opzij buigen maar hoorde eneens een knak. heb er een draad rond gedaan zodat ze niet op haar zus valt,

                                Iemand een idee wat ik het beste kan doen?




                                Voor de rest ziet ze er goed uit,











                                Peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X