Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sprookjesbos in de minigrowbox

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1/3/26

3 × white widow van zamnesia
    3 × apple fritter van zamnesia

Dag 11 sinds bovenkomst

Het Iraanse regime staat op wankelen, de ayatollah is dood. De worteltjes komen massaal vanonder mn potjes kruipen, en ook langs de bovenkant komen ze piepen. Hoge tijd voor de revolutie van het Iraanse volk, euh, ik bedoel, voor het verpotten van mn plantjes naar de 18 L potten! Zodat de Iraanse bevolking een gigantische wietboom kan worden!

Hozaa! Ten strijde!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Captain fantasy ik wou dat graag es weten want media is ook maar media he.
      Het gedwongen beleid , en de 46 jaar khameini , procentueel zou het land mooi verdeeld zijn in mening? Of is het een minderheid die akkoord ging ermee. Zoals alles en iedereen is er veel manipulatie he, tot je iets gelooft. Nog sterker om er dan door te zien ook. En wat vind men van netanyahoo ? Het is 46 jaar met dwang, en veel opvolgers he, de zoon staat al in de plaats nu zag ik. Nee een kleinkind die rond de 40 is fzo. Ik vind het belangrijk om niet op te gaan in 1 kijkwijze , wat ik wel neig te doen, en zij hebben het meegemaakt he, dichter kan niet dan dat. Ook wat er daar gebeurd is in de jaren voor en na 53 , heb al veel verschillende verhalen gehoord. Moet dit wat neutraler kunnen zien ook.

• Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Neutraal kijken is lastig he wesley... maar ik kan je vertellen wat mn Iraans collegaatje me vertelde. Ze zei me dat die school die opgeblazen is in het begin, dat het Iraanse regime dat zelf gedaan heeft. Maar dat onze media niet verteld. 20% van de Iraniers is blijkbaar fan van het regime en of is daar financieel rechtstreeks of onrechtstreeks van afhankelijk. Ze vroeg zich af of wij zien in onze media dat het Iraanse volk Amerika-Trump dus- om hen te bevrijden. Daar was ze echt bezorgd over.
      Het vuur in haar ogen laaide nogal op toen ze aan het babbelen was over de zaak. Van die grote amandelvormige kijkers waar je bijna schrik hebt dat je er in zal verdwijnen. Gitzwart lang haar. Beetje een raar gezicht, maar op zo'n manier dat het toch weer sexy wordt. Veel te veel make up, iets te mager naar mn smaak, altijd overdreven "sexy" gekleed, knettergek soms. "Naar de ogen kijken" moet ik altijd tegen mezelf zeggen als ik met haar dingen moet bespreken, maar dat zijn van die grote bambi ogen, dus dat helpt ook niet echt. Al een geluk ben ik mega professioneel, dus haal ik de spanning altijd weg door haar een complimentje te geven.
      "Je haar is mooi vandaag" of zo. Of "mooi kleedje". Gewoon om maar iets te zeggen. En dan lacht ze en kunnen we (ik) verder.
      De rest dat ze vertelde ben ik vergeten blijkbaar.
      Ze ruikt ook lekker

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Hehe disney ogen of pixar style zoals leslie nielsen zei , she has legs that you could suck on for days , maar dan met ogen en andere bewegingen . Hoe het begon in iran kijkt men ook op verschillende manieren naar . Nu is het laatste ik hoorde was in 53 hadden ze een democratisch verkozen president, die ging rammelen met de olieaanvoer voor uk en us, men heeft hem afgezet, en erna kwam r een shah , erna khameini en irg , dus wat we kennenals geschiedenis is opgeschreven door 1 kant , nu heb je iets met esptein button trump werkt voor nettanyahu, verdelen en heersen . Wat als , ik zeg wel, wat als de bedoeling juist is, de middelen niet , daarmee dat het land wat verdeeld is . Maar om het grotere beeld te zien terwijl er bommen vallen tja . En ook de tegenstrijdigheid van die 70 jaar . Het punt is dat men verwestering niet wou, dus ga je in onze ogen terug in de tijd. Ik denk dat ze op een paar punten gelijk hebben, de manier waarop is verkeerd, maar hun ding is , owrd het hier zoals daar dan ben je zwz fucked. Dat terrorisme een roep is om gehoord te worden, in die zin dat hoe bestrijd je iets zo machtig en verkeerd , in hun ogen, is assymetrisch zoals men nu vaak gebruikt. Die 20 % vecht met vuur, en ik denk dat men de3ls begrijpt waarom. Men vergeet wel , zelfs eigen bevolking , hoe het allemaal begonnen is. Dit ga je hen niet horen zeggen, us en uk bedoel ik dan. Er is veel meer gemoeid dan het regime , en na een hoop bommen is het aan het volk zelf . Wat zei ie letterlijk , laat ze elkaar maar uitmoorden, Dan kan je zeggen wat ie doet is goed, maar de reden erachter zou ieder mens moeten wakker schudden of je nu geholpen word erdoor of niet. Maar wederom gemakkelijk gezegd door mezelf hier die wat yt fimpjes bekijkt of wat geschiedenis opzoekt. Zij maken het mee ik niet.

In het regime hun ogen is alles manipulatie, in een vrije wereld worden mensen gedwongen tot meewerken. Om dat aan te kunnen tonen, of om mee te draaien , om op het wereldtoneel te verschiijnen moet je meedraaien in die boek en dat is net wat ze niet willen. Dus extremisme is alsof enige optie. Hoe minder begrip er is , hoe harder wij onze wetten toepassen, dus eigenlijk zijn we allemaal hetzelfde denk ik . Meningsverschil en onbegrip , verdeeldheid zege.

Ach ja het is fucked , alsof ik medeleven heb met mensen die publieke executies uitvoeren en zo veel meer, niet het geval . Wat ik wel zie zijn gewoon ook mensen . Zet je trump in gelijk welke andere positie , bv rollen omdraaien , zou ie veel schelen met khameini ? Anders gezegd, de middelen voorhanden maken je dom of slim, alsook de manier waarop je macht kunt uitoefenen. Actie en reactie . Eigenlijk zei khameini wss door jullie toen ben ik aan de macht gekomen, waarvoor dank , maar door olie en meningsverschil gaan jullie ,wss nooit gestopt , opnieuw druk uitvoeren op ons. Zou de school in iran een inside job zijn , zoals gaddafi zei over 9/11 , niet vanuit irak of afghanistan, maar voorbereid in amerika zelf, vluchten vertrokken uit amerika ? Tja wie weet , hoeveel % is verdeeld hierover? Gadaffi kan ook geen uitleg meer geven. Wat ernavolgt is enkel , ja hij moordde iedereen uit, of hij pompte miljarden in infrastructuur voor beter leven. Wat erna kwam was dat goed? Kijk naar irak geweest . Had us een plan , wss niet , en de bottleneck gaat blootleggen wat een vlinderslag kan doen met een olifant elders. Adverse effect is zeer zeker van toepassing, je vijand sterker maken. Het is het verleden, heden en toekomst die samenkomen, begrip van tijd krijgt een duw. Ik hoop voor hen dat het goedkomt, echt waar. Het verschil tss de gewone bevolking en de extremisten is gewoon het begrip van wat is goed nu eigenlijk. Ik hoop een overzicht te kunnen houden, ook kan ik bij zoveel feiten een verkeerd beeld hebben , alles is mogelijk dag van vandaag. Wens ze sterkte in alle profesionaliteit . Ze hebben idd een naturrlijke schoonheid de iraniers en recht op een waardig leven zoals iedereen. Met dezelfde waardes valt extremiteit weg , al moet daar nuance bij, want wanneer is een doel echt bereikt. Dit word er eentje van lange adem denk ik.

1/3/26

3× white widow van zamnesia
    3× apple fritter van zamnesia

Een hoop myccotrex op de worteltjes en in het plantgat van elk plantje gedaan.
    2 en een halve biotab per pot 5cm diep in de grond gestoken.

3 planten per 18 liter pot per kastje!
    Maar ik ga ze beschouwen/behandelen als 1 plant per pot. Ze moeten maar zien dat ze overeenkomen!

Ik moet dringend ijzerdraad gaan kopen!

yihaa!

20260301_124138.jpg 20260301_124120.jpg

Comment

10/03/26

Dag 21 sinds bovenkomst

Toen ik de dag na dat ik de plantjes in de 18 L potten gestoken had ging kijken hingen mn plantjes bijna volledig plat. Afschuwelijk.... ik denk dat ik te veel mycotrex gebruikt heb bij de verpotting. Denk ik.
      Maar ik dacht :"Don't panic, it's organic!". Als ik de plantjes gewoon laat doen groeien ze er wel door. En dat lijkt precies toch te lukken. Geen foto's van bijna dode planten helaas. Plantjes hebben zeker achterstand opgelopen, maar er zal nog wel wiet afkomen. Nog ff laten groeien, dan toppen, snoeien tot gewenste hoeveelheid toppen, takken zo laag mogelijk proberen houden en in bloei zetten he.

appeltje eitje.

De white widow ziet er het minst goed uit vind ik

20260310_185142.jpg 20260310_185202.jpg 20260310_185215.jpg

... en de apple fritter

20260310_185226.jpg 20260310_185233.jpg

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Was erg klote ja
        Maar die nieuwe ketel is enorm zuinig, en die oude verbruikte juist erg veel. Nu krijg ik ineens 500 plus euro terug in mei, wat nog zal oplopen. Mooi man, ik zit te denken aan een rosinpers

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Dat er wiet zal zijn is een belangrijk onderdeel van deze hobby.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dat is

12/03/26

De apple fritter is wel lekker uniform. Ziet er eigenlijk best nog wel ok uit.
      De white widow....zal wel goedkomen. De white widows drinken meer dan de apple fritters merkte ik gisteren op.
      Nog altijd geen ijzerdraad gekocht realiseer ik me net. Vandaag in huis halen, want binnenkort begint de training.

foto's !

Apple fritter

20260312_084010.jpg 20260312_083935.jpg 20260312_084019.jpg 20260312_084030.jpg

White widow

20260312_083917.jpg 20260312_083908.jpg

20260312_083828.jpg

Comment

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Komt zeker goed en met de ww ook als ze al meer drinken!

Wat is dat draadje in je mgb?

• Captain fantasy
        Editing a comment
        Draadje is van de verwarmingsplaatjes aan de zijkant van de box

• Captain fantasy
        Editing a comment
        Ijzerdraad in da house!
    Bezig...
    X