goedenmiddag
belofte maakt schuld dus bij deze...
eerste keer een kweekverslag maken dus zal vast alles nog niet lekker lopen en alles lekker beschrijven..
ik ga mijn best doen in ieder geval.
het is de punch pie mike tysen 2.0 femenised geworden
inmiddels 45 dagen oud nu en vandaag heb ik de klok naar 12 12 gezet.
de grond is de plagron royal mix en voeding heb ik ook van plagron de 100% naturel.
mijn keuze om in te kweken is de micro grow box large geworden.
kost wat maar leek mij een mooi begin omdat alles erop zit en niet iedereen het hoeft te weten.
heb lst toegepast maar dat zal vast en zeker een stuk beter kunnen.
hij doet het wel aardig (denk ik) groeit goed in ieder geval.
water is gewoon kraantjeswater.
mochten er dingen zijn die niet goed gaan hoor ik het graag,word graag om mijn fouten gewezen
zodat er in de toekomst een mooi en lekker natuurlijk produckt door mijn longetjes gaan ghaha
vanaf nu ga ik het kweek verslag uiteraard bijhouden en hoop een aantal leuke kweekjes met jullie te mogen meemaken!
to be continued
belofte maakt schuld dus bij deze...
eerste keer een kweekverslag maken dus zal vast alles nog niet lekker lopen en alles lekker beschrijven..
ik ga mijn best doen in ieder geval.
het is de punch pie mike tysen 2.0 femenised geworden
inmiddels 45 dagen oud nu en vandaag heb ik de klok naar 12 12 gezet.
de grond is de plagron royal mix en voeding heb ik ook van plagron de 100% naturel.
mijn keuze om in te kweken is de micro grow box large geworden.
kost wat maar leek mij een mooi begin omdat alles erop zit en niet iedereen het hoeft te weten.
heb lst toegepast maar dat zal vast en zeker een stuk beter kunnen.
hij doet het wel aardig (denk ik) groeit goed in ieder geval.
water is gewoon kraantjeswater.
mochten er dingen zijn die niet goed gaan hoor ik het graag,word graag om mijn fouten gewezen
zodat er in de toekomst een mooi en lekker natuurlijk produckt door mijn longetjes gaan ghaha
vanaf nu ga ik het kweek verslag uiteraard bijhouden en hoop een aantal leuke kweekjes met jullie te mogen meemaken!
to be continued

Comment