Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokey's LR/TS/SJ ZaadKweek [GEOOGST]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vandaag heb ik de Shack geoogst, heb haar opgehangen.
    Er zullen waarschijnlijk nog een paar zaden uitvallen.

    Ik heb toch meer zaden van haar gekregen dan verwacht, deze kweek is in mijn ogen dan ook volledig geslaagd. Op naar de volgende!

    Foto's:

    Ik genoot nog even van haar schoonheid






    Maar toen was het tijd, Rest In Peace.



    Peace

    PS: Vraag A.u.b niet hoeveel grammen droog ik er af heb gehaald, deze kweek ging niet om het aantal grammen maar rond het aantal zaden.( Heb zowiezo toch geen weegschaal )

    Comment


      ziet er goed uit smokey en heel leervol voor ik

      Comment


        er is toch ook nog aardig wat rookwaar vanaf gekomen

        weer een schitterend projectje afgerond

        goed bezig

        groet

        Comment


          mmm een lekkere shack,ik wou dat ik daar ook nog wat van overhad...

          ziet er lekker wit uit smokey,daar ga je lekker high van worden,ik kijk al uit naar de volgende kweek dan kan ik eens van in begin volgen!

          grow ze...

          Comment


            ziet er mooi uit, als het lukt ga ge deze dan ook kunnen verkopen via de growshop ofzo?

            Comment


              Het gaat nog wel een lange tijd duren voordat deze soort stabiel gaat zijn, maar ik wil inderdaad in de (verre)toekomst een eigen zaadshop beginnen.

              Peace

              Comment


                echt super gedaan kerel
                op naar de volgende kweek

                Comment


                  Zo, het is een week geleden.

                  Toppen waren droog genoeg om de resterende zaden eruit te halen.
                  Heb eerst alle kleine topjes gedaan en ben enorm verschoten van het aantal zaad dat er nog uitkwam... Maar liefst 147 zaden!

                  Dat maakt met de 70 zaden die ik al had 217 zaden en de hoofdtop moet nog gedaan worden. Ik gokte op een 100-150 maar ik denk dat het toch gemakkelijk het dubbele zal zijn.

                  Als alle zaden verzameld zijn post ik het eind resultaat nog wel.

                  Peace

                  PS: De volgende kweek zal onder een 70w HPS gebeuren
                  Last edited by Smokey; 13 January 2009, 22:28.

                  Comment


                    zoozoo dat zijn best nog een zooitje zaad dat je binnen hebt gehad

                    Comment


                      Best veel zaden! Daar kom je een eindje mee toe denk ik.
                      grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        een vraagje, ik weet niet of er iemand kan antwoorden maar die autoflower is dat een dominant of recessief bij het genotype?

                        Comment


                          Ik verwacht recessief, omdat de kans klein is dat smokey onder deze zaden ook echt planten zitten die autofloweren.
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            mooi aantal zaden heb je daar. en toch precies nog wat lekkere weed aan overgehouden. Of ben ik mis hier.
                            Veel succes met de volgende

                            Comment

                            Bezig...
                            X