Smokey's LR/TS/SJ ZaadKweek [GEOOGST]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #136
    Vandaag heb ik de Shack geoogst, heb haar opgehangen.
    Er zullen waarschijnlijk nog een paar zaden uitvallen.

    Ik heb toch meer zaden van haar gekregen dan verwacht, deze kweek is in mijn ogen dan ook volledig geslaagd. Op naar de volgende!

    Foto's:

    Ik genoot nog even van haar schoonheid






    Maar toen was het tijd, Rest In Peace.



    Peace

    PS: Vraag A.u.b niet hoeveel grammen droog ik er af heb gehaald, deze kweek ging niet om het aantal grammen maar rond het aantal zaden.( Heb zowiezo toch geen weegschaal )

    Comment

    • venom
      Chronic Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2008
      • 179

      #137
      ziet er goed uit smokey en heel leervol voor ik

      Comment

      • hobbyist
        Banned
        • Oct 2008
        • 605

        #138
        er is toch ook nog aardig wat rookwaar vanaf gekomen

        weer een schitterend projectje afgerond

        goed bezig

        groet

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #139
          mmm een lekkere shack,ik wou dat ik daar ook nog wat van overhad...

          ziet er lekker wit uit smokey,daar ga je lekker high van worden,ik kijk al uit naar de volgende kweek dan kan ik eens van in begin volgen!

          grow ze...

          Comment

          • janleuri
            Retired
            • Oct 2008
            • 1131

            #140
            ziet er mooi uit, als het lukt ga ge deze dan ook kunnen verkopen via de growshop ofzo?

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #141
              Het gaat nog wel een lange tijd duren voordat deze soort stabiel gaat zijn, maar ik wil inderdaad in de (verre)toekomst een eigen zaadshop beginnen.

              Peace

              Comment

              • darkiess
                Retired
                • May 2008
                • 1645

                #142
                echt super gedaan kerel
                op naar de volgende kweek

                Comment

                • Smokey
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 2488

                  #143
                  Zo, het is een week geleden.

                  Toppen waren droog genoeg om de resterende zaden eruit te halen.
                  Heb eerst alle kleine topjes gedaan en ben enorm verschoten van het aantal zaad dat er nog uitkwam... Maar liefst 147 zaden!

                  Dat maakt met de 70 zaden die ik al had 217 zaden en de hoofdtop moet nog gedaan worden. Ik gokte op een 100-150 maar ik denk dat het toch gemakkelijk het dubbele zal zijn.

                  Als alle zaden verzameld zijn post ik het eind resultaat nog wel.

                  Peace

                  PS: De volgende kweek zal onder een 70w HPS gebeuren
                  Last edited by Smokey; 13 January 2009, 22:28.

                  Comment

                  • darkiess
                    Retired
                    • May 2008
                    • 1645

                    #144
                    zoozoo dat zijn best nog een zooitje zaad dat je binnen hebt gehad

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #145
                      Best veel zaden! Daar kom je een eindje mee toe denk ik.
                      grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • gerard006
                        Retired
                        • Dec 2008
                        • 82

                        #146
                        een vraagje, ik weet niet of er iemand kan antwoorden maar die autoflower is dat een dominant of recessief bij het genotype?

                        Comment

                        • Weedy
                          Ultra Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2248

                          #147
                          Ik verwacht recessief, omdat de kans klein is dat smokey onder deze zaden ook echt planten zitten die autofloweren.
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          • tdchil
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2008
                            • 75

                            #148
                            mooi aantal zaden heb je daar. en toch precies nog wat lekkere weed aan overgehouden. Of ben ik mis hier.
                            Veel succes met de volgende

                            Comment

                            Bezig...