Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokey's LR/TS/SJ ZaadKweek [GEOOGST]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Update:
    1 Twisted Shack is overleden.
    Toen ze nog in kleine potjes stonden ben ik een keer vergeten water te geven en het plantje is gaan hangen. Heb haar een goei scheut water gegeven om te kijken of ze er nog boven zou komen maar helaas.

    De rest kreeg hooguit gele bladjes, wat ook aan de potgrond zou kunnen liggen sinds ik ze direct in bemeste grond heb gezet. (Wat ik meestal doe,de gele bladjes groeien er toch uit)

    De Twisted Shack is dus vervangen door een Sour Jack.
    Deze moet wel nog boven komen, dus nu is het.
    2 x Lowryder- 1x Twisted Shack en 1 x Sour Jack.

    Sorry voor de late foto's .

    Lowryders:




    De overgebleven Twisted Shack.



    Peace

    Comment


      #32
      hoi smokey ziet er mooi uit.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #33
        zien dr mooi uit,internodes lekker dicht op mekaar

        Comment


          #34
          ziet er goed uit! jammer van je twisted shack.

          het valt me op dat jouw Lowryders zo mooi laag bij de grond blijven in tegenstelling tot de mijne. kan het misschien zijn omdat ik alvast warm white spaarlampen er in heb gezet ipv cool white?

          Comment


            #35
            Ziet er toch goed uit, jammer dat die ene gesneuveld is. Keep on going.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door klaasjan87 View Post
              ziet er goed uit! jammer van je twisted shack.

              het valt me op dat jouw Lowryders zo mooi laag bij de grond blijven in tegenstelling tot de mijne. kan het misschien zijn omdat ik alvast warm white spaarlampen er in heb gezet ipv cool white?

              In het begin graaf ik meestal een kuiltje en daar plant ik het zaadje.
              Eens het plantje op komt gooi ik het kuiltje vol.(tot onder de lobbladjes)
              Als ze daarna nog strekt gewoon bij het overpotten diep genoeg planten.

              En natuurlijk je TL of Spaarlampen niet te hoog zetten. (+- 5 cm van je plantje)

              Peace

              Comment


                #37
                ziet er nu al lekker uit mag ik vragen waarom jij je klok van begin tot en met ze boven de grond zijn de klok op 18/6 hebt, en dan als ze boven de grond zijn naar 12/12 gaat?? is daar een reden voor? of heb jij daar al eerdere goede kweekervaringen mee?? of is dit een nieuwe manier die je probeert

                groet

                Comment


                  #38
                  Direct op 12/12 heet dwarfen. Met dwarfen laten je plantjes dus snel zien of ze mannelijk of vrouwelijk zijn. Wss is dat ook Smokey zijn reden.

                  Edit; meer over Dwarfen vind je hier: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t1552.html
                  Last edited by Weedy; 17 October 2008, 20:28.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #39
                    oke dat moet ik dan ook maar eens aan doen, heb namelijk een klein planten overschot

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey View Post
                      In het begin graaf ik meestal een kuiltje en daar plant ik het zaadje.
                      Eens het plantje op komt gooi ik het kuiltje vol.(tot onder de lobbladjes)
                      Als ze daarna nog strekt gewoon bij het overpotten diep genoeg planten.

                      En natuurlijk je TL of Spaarlampen niet te hoog zetten. (+- 5 cm van je plantje)

                      Peace
                      oke thanks, zal dat de volgende keer proberen.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
                        mag ik vragen waarom jij je klok van begin tot en met ze boven de grond zijn de klok op 18/6 hebt, en dan als ze boven de grond zijn naar 12/12 gaat??
                        De lampen stonden op 24/0 tot ze boven kwamen, zo bleef het lekker warm in het kastje wat de zaadjes goed doet. (Warm en vochtig)

                        En zoals Weedy al heeft uitgelegd dwarf ik,

                        Peace

                        Comment


                          #42
                          en met dat dwarfen he, na hoeveel weken laten ze dan +- zien of ze man of vrouw zijn??

                          ga mijn klokje vandaag direct verdraaien want ze zijn nu ook alle 6 boven

                          groet

                          Comment


                            #43
                            +- 3 weken.
                            Ik Dwarf omdat mijn kweekruimte niet al te groot is, met dwarfen blijven je plantjes dus kleiner. Je zou het een beetje kunnen vergelijken met een Lowryder, alleen zullen je planten meestal wel wat groter zijn.

                            Kleinere plant is natuurlijke minder opbrengst maar met elke gram dat ik heb ben ik blij. Let them grow!

                            Peace

                            Comment


                              #44
                              weer wat geleerd

                              Comment


                                #45
                                Update:

                                - De Sour Jack is boven gekomen, is een beetje gestretcht maar ik graaf haar wel wat dieper in. (Ze kon niet dichter bij de lamp staan van wegen haar zus)
                                - Heb alvast 1 mannetje bij de Lowryders.
                                -Twisted Shack doet het nog altijd goed.

                                Foto's:

                                Twisted Shack en de kleine spruit Sour Jack


                                Twisted Shack


                                De Lowryders




                                De kleinere Lowryder, waarschijnlijk een vrouwtje.


                                Peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X