Smokey's LR/TS/SJ ZaadKweek [GEOOGST]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #121
    Ik schat dat de Shack nog een weekje moet staan, kan ook iets langer zijn.
    9 is niet het totaal he, dit zijn gewoon de zaden die al klaar waren. (Heb er gisteren weer een paar kunnen oogsten)

    Comment

    • darkiess
      Retired
      • May 2008
      • 1645

      #122
      damn dat ziet er goed uit

      Comment

      • hobbyist
        Banned
        • Oct 2008
        • 605

        #123
        is dat een topje vanonder de tl?? woooow

        die zal ook wel fijns gaan smaken

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #124
          Ja, gekweekt onder TL.
          Heb daarnet weer een aantal zaden geoogst van de Shack.(53)

          Aantal zaden tot nu toe: 62




          Peace

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #125
            62 zaden van de Shack al! Gaat de goede kant op man
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • ijscoman1
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2008
              • 1768

              #126
              Die Shack mag er inderdaad zijn zeg, en best wat zaden heb je er al van Op hoeveel gok je? Ik hoop dat mijn TS plantjes ook zo glinsteren over een paar weken.

              Greetzz

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #127
                Ik gok rond de 100 zaden, hoop op een 150 .
                Ik volg je TS kweek,

                Peace

                Comment

                • hobbyist
                  Banned
                  • Oct 2008
                  • 605

                  #128
                  maaruh wat kost dat nou, als ik alle zaden koop??

                  zouden ze het buiten ook doen volgend jaar??

                  groet

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #129
                    Haha

                    Ik ben aan het twijfelen of ik de volgende ronde verder aan deze kruising ga werken. Sommige planten uit deze zaden zullen gewoon groeien en bloeien maar sommige zullen de AutoFlower(AF) eigenschap dragen en dus vanzelf beginnen met bloeien. Hoe verder ik ga met kruisen hoe hoger het AF percentage.

                    Deze komen btw ook bij mij op koer volgende zomer,

                    Peace

                    Comment

                    • Weedy
                      Ultra Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2248

                      #130
                      Ben benieuwd hoeveel daadwerkelijk de AF eigenschap zullen hebben.
                      Ik weet van school nog, dat zo'n gen sterk of zwak kon zijn. Iemand een idee of een AFgen sterk of zwak is? Ik vermoed zwak, dan heb je na deze kruising 25% kans op planten met autoflowering. (Mits mijn informatie klopt natuurlijk).
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #131
                        Gisterenavond had ik alvast 3 zaadjes van de Shack in een glas water gegooid om eens te kijken naar het kiem percentage. Deze middag lieten ze allemaal hun penwortel zien. (3/3 dus)

                        Deze zaden waren enkel om eens te kijken of ze zouden ontkiemen maar ik kon het niet laten om ze toch te planten . De kans dat er een plantje bij zit met de AutoFlower eigenschap is erg klein, maar je weet maar nooit. 1 Zaadje kan genoeg zijn.




                        Peace

                        PS: Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen!
                        Last edited by Smokey; 31 December 2008, 13:31.

                        Comment

                        • AlwaysStoned
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 274

                          #132
                          Ook een gelukkig nieuwjaar, btw dit is al een mooie opbrengst.

                          Ik hoop dat het lukt met het autoflowersoortje

                          En dat de kwaliteit van je wiet er niet mag onder lijden, sommigen zeggen dat het autoflowerkweken ten nadele van de opbrengst/smaak gaat
                          Last edited by AlwaysStoned; 5 January 2009, 13:11.
                          sigpic

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #133
                            Idd, sommige soorten die gekruist worden met de LR zijn zwakjes.
                            Maar dit komt omdat de kwekers een soort kruisen met de LR en daarna terug blijven kruisen met de LR om het AF percentage omhoog te halen.

                            Dit is een snelle manier om een hoog AF percentage te bekrijgen, maar door deze manier krijg je meer LR eigenschappen. (Dus niet al te sterk en ook niet al teveel opbrengst)

                            Maar ik ga uit deze zaden planten zoeken die de AutoFlower eigenschap dragen en deze met elkaar kruisen, dit verhoogt het AF percentage ookwel maar een veel minder als dat ik met de LR zou kruisen.(Omdat LR 100% AF is)

                            Dus de eigenschappen van de Shack zullen zeker goed aanwezig zijn,

                            Peace

                            Comment

                            • Weedy
                              Ultra Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2248

                              #134
                              Mooi dat de kiemkracht goed is! Ondertussen al meer zaden van de shack gekomen?
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              • Smokey
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2007
                                • 2488

                                #135
                                Nee, ik heb er geen meer afgehaald.

                                Morgen of overmorgen ga ik de Shack oogsten, het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Ik heb er tot nu toe ongeveer 70, ik gok dat het er nog 100 worden maar zo niet ben ik ook tevreden.

                                Peace

                                Comment

                                Bezig...