Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog onder TL - Afghani Hindu kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Scrog onder TL - Afghani Hindu kush

Korting op 420shop
    Zoals gepland ga ik mijn eerste scrog maken, ik ben afgegaan op info van dit forum en mijn weinige ervaring van mijn vorige plantjes die best wel goed gelukt waren Maar als iemand tips heeft, die zijn altijd welkom!

Voor ik mijn vorig plantje in de bloei gezet had, heb ik hier een paar stekjes van genomen waarvan ééntje overleefd heeft (letterlijk, de katten hadden de andere opgegeten op een onbewaakt moment toen de kamer openstond , ze waren welgeteld 3 dagen oud)

dit is dus het overlevende stekje vandaag en vandaag heeft zij deze 4 spruiten 'gedoneerd'

ik heb geen wortelhormoon of zo gebruikt voor de stekken, wel heb ik zaai en stekgrond (Gamma) gebruikt dat ik nog overhad van mijn vorige plantjes.

Het gehavend moedertje mag nu recupereren van de operatie

De plantjes komen onder 3 TL buizen van 18W te staan, 1x kleur 33 en 2x kleur 827

Mijn screen heb ik voorlopig nog niet nodig, maar die heb ik gemaakt van 4 plankjes die ik aan mekaar gemaakt heb en waarop ik inkepingen heb gemaakt om de 5 cm om garen rond te spannen.

enkel de pootjes moeten er nog onder komen, maar daar heb ik nog wel even tijd voor.

Hopelijk lukken 3 van de 4 stekjes, daar zou ik dit screen toch wel moeten kunnen vullen.

Ziet er netjes uit, dit ga ik volgen.
    Veel succes gewenst met de stekken!

Peace

Comment

Ziet er goed uit, ook ik zal 'm blijven volgen.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

zekers mooi, veel weinig ruimte

Comment

ziet er heel lekker uit man

Comment

Goed man! Ik hoop dat dit kweekje succesvol gaat worden!
            No smoke but THC vapor!

Comment

Ondertussen zijn we een weekje verder en constateer ik toch een klein beetje groei, niet veel, maar denk toch dat ze zijn beginnen wortellen. Denk dat ik ze van de week in grotere potten ga zetten.

Nu, kan er iemand verklaren waarom 2 van de 4 stekjes gele blaadjes vertonen? zou dit overvoeding kunnen zijn? heb vandaag gewoon puur water gegeven zonder voeding. kweet niet of ik mij echt zorgen moet maken, maar zou echt wel niet goed zijn, want het moedertje is in herstel én is al beginnen bloeien, dus kan hier geen stekjes meer van nemen, dat zal ik van één van de spruitjes moeten doen.

en hier zo de gezonde plantjes

grtz

Comment

ziet er goed uit, spijtig van de gele blaadjes.
                gewoon water blijven geven tot ze wat ouder zijn.
                zal ik zeker blijven volgen.

Comment

Nice bump van 4 weken geleden.

Update-je?
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

eyy ziet er goed uit hoor

en dat die bladjes geel worden heb jezelf gedaan je heb ze ingeknipt zodat ze bij het stekken eerst ook voeding uit die bladjes haal vandaar dat ze geel worden

ik doe dat altijd met me stekjes is heel goed juist

ga zo door ga je volgen zit zelf ook te denken om het eens te gaan proberen
                    2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                    http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

Comment

Waarom knippen jullie van de stekjes het einde van de blaadjes af ?

Comment

Baze heeft dat net uitgelegd hierboven

Comment

He jongens, ben even minder online geweest doordat mijn relatie ten einde is, veel shit en papierwerk te regelen, heb nu een appartementje gevonden waar ik ook plaats ga hebben voor mijn dames, want ja, ga ze nie zomaar wegdoen

vervolg op het verslag volgt snel met enkele foto's, is moeilijke de scrog te controleren aangezien ik nu weer de hele week in limburg zit en mijn plantjes enkel in t wknd kan verzorgen.

ze zijn al flink gegroeid, 1tje heeft het niet gehaald, maar heb er nog 3 om mijn scrog te vullen, dus denk wel dat het goed komt.

pica's volgen morgen

Comment

Nice netje. Ben je aleen niet bang dat het touw wat gaat meegeven. Plantjes zijn behoorlijk sterk hoor.

Greetz,
                            zion

Comment

Altijd opletten met wiet(planten) e.d. als je loslopende dieren erbij kunnen!
                              Honden en katten worden vaak door die geur aangetrokken (niet altijd, soms ook totaal niet). Zowel honden als katten eten van de wiet(plant) / hash.
                              Kan erg zonde zijn!

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X