Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog onder TL - Afghani Hindu kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Met heel wat vertraging de beloofde update!

    Ondanks het feit dat de plantjes sinds enkele weken niet meer dagelijks verzorgd worden maar enkel een keertje per week als ik thuis nog eens wat spullen ga halen, zien ze er redelijk goed uit, het netje heeft trouwens wel degelijk gehouden Ik had de kruisingen van de draden ook wel 'in mekaar geweven', scheelt ook wel denk ik, is toch vrij stevig, ook als is het maar met garen gemaakt.

    Je kan duidelijk de bloei zien van de topjes en de plantjes komen goed door. Spijitg dat het netje nog niet helemaal gevuld is doordat ik ze wat versneld in de bloei gezet heb... ik denk dat ik deze methode na nieuwjaar eens volledig opnieuw ga toepassen, maar dan mijn plantjes van begin tot einde dagelijks ga verzorgen :p

    hierzo de foto's:







    Comment


      #17
      Je hebt de plant niet door het netje geweven of wel? Dat is het principe van SCROG, zodat je 'n hele oppervlakte helemaal bedekt hebt. Zodra dat is gebeurd, worden ze meestal de bloei ingezet
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        ik heb de hoofdtak en zijtakken gewoon allemaal onder het netje gehouden en steeds horizontaler laten groeien, en dan enkel de top van elke tak erbovenuit laten komen.

        je ziet duidelijk dat de bloempjes op de oksels van de takken dan ook verticaal groeien tussen de andere toppen.

        kweet niet of ik iets fout doe, tips zijn altijd welkom.

        Moet wel zeggen dat ik er de laatste weken niet elke dag bij kon zijn om de takken netjes te richten of zo, zijn een beetje wild gegroeid....

        Comment

        Bezig...
        X