Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Royale Haze Automatisch dus!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn Royale Haze Automatisch dus!

En dan nog de dames in het voorgroeihok, ook zij gaan lekker.
    Wellicht dat ik de mooiste van de twee overzet in het afbloeihok, in plaats van een van de verbrande dames. Maar voorlopig kunnen ze nog even in het voorgroeihokje blijven staan, dus dat zien we wel weer!
    20120520_234427.jpg20120520_234448.jpg
    Last edited by Ikdus; 21 May 2012, 07:45.
    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

knappe wijve nice nice nice

keep it green m8
      sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
      Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

En zo zien dames er uit als ze flink dorst hebben! En na wat drinken. De dames zijn te groot voor de potten, maar ik heb geen ruimte. Denk dat ik ze dit weekend naar buiten ga zetten, probleem is dat ze nu al te groot zijn en tegen de lamp aan groeien, hehe20120523_184757.jpg20120521_181243.jpg Ze hebben basis water gegeven, enkel regulator, klein beetje startbooster, op ph 6 gebracht enbeetje enzym, geen npk omdat dat in theorie nog in de lightmix moet zitten.
        Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Ik denk dat de twee grote dames de AFjes zijn, totaal andere groei maar mooi hersteld alle drie!20120523_184705.jpg20120523_184652.jpg20120523_184711.jpg20120523_184716.jpg dag 20.
          Last edited by Ikdus; 23 May 2012, 19:07.

Comment

4 weken oud op de dag. hierbij wat fotos van de laatste tijd.
            Dit zijn de dames vandaag, dag 28, 31/5/12
            20120531_110416.jpg20120531_110400.jpg20120531_110346.jpg

Dit is ca. 4 dagen geleden, dus 26 of 27 mei.
            20120525_223818.jpg20120525_223840.jpg

De dames krijgen de Aptus voedingslijn aangevuld met Canna Terra NPK.
            Op dit moment wil dat zeggen, regulator, NPK, startbooster, PH op pijl brengen (ca. 6, ik werk met strips dus lastig om exacte PH te meten) met Hy-Pro, en per 2 waterbeurten wat Enzym+. Ze krijgen met z'n 4en 1L per 2 dagen, wat op dit moment genoeg blijkt te zijn.

Vandaag gaat de klok naar 14/10, ik hoop hiermee de voorbloei bij de criticals te gaan forceren, de AFjes hebben al voorbloei en om deze toch nog wat extra licht te geven zet ik de lamp op 14 uur ipv 12. Mocht dit niet het gewenste effect hebben voor de criticals, zal deze toch naar 12/12 gaan - wat toch jammer is voor de AF lijkt me zo.

Ik heb de grootste AF moeten knakken, deze bleef maar gaan en gaan en het verschil met de andere planten werd te groot en niet meer corrigeerbaar met ophogen en verlagen van de verschillende potten. Jammer de bammer!

Tot de volgende!!
            Last edited by Ikdus; 31 May 2012, 11:14. Reden: Postje schrijven

Comment

Ik zie dat met het overpotten je ze nogal "diep" gezet hebt moet dit???
              Heb ik zelf nog nooit gedaan vandaar...?

Ziet er wel allemaal leuk uit!!!

Comment

nee, de grond is ingezakt hehe.
                De dames zo'n anderhalve week geleden, heb het nogal druk dus ben hier maar weinig te vinden..
                De autoflowers krijgen inmiddels Aptus topbooster bij hun voedingsmix, de criticals daarentegen hebben nog steeds geen pistels dus ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn kast niet licht-dicht meer is sinds de laatste verbouwing. Wat natuurlijk wel behoorlijk K is.
                De autoflowers daarentegen zien er prachtig uit, ben hier zeer over te spreken over hoe snel het gaat en wat een mooie (ondanks licht gestretched) planten dit zijn (geworden).
                Denk er dus zeker over na om hier meer mee te gaan doen, zou een makkelijkere continukweek voor mij kunnen betekenen.
                De criticals ga ik denk ik maar in shoppers verhuizen en buiten neer zetten als ze niet binnen 2 dagen pistels hebben (Staan al ruim anderhalve week 12/12)
                Een der autoflowers: 20120605_225214.jpg En een overzichtje:20120605_225154.jpg
                Last edited by Ikdus; 14 June 2012, 13:07.

Comment

En dan het tjokvolle hok zoals het er nu bij staat.
                  De lamp hangt op ca. 70cm boven de grond, dus de planten zijn (geknakt) zo'n 50cm. Weet niet of ik dit kleiner had kunnen houden, lijkt mij dat het toch deels aan de AF te wijten is gezien de criticals dit (tot 12/12) veel minder vertoonden.
                  20120613_225601.jpg20120613_225550.jpg20120613_225545.jpg
                  Bij 12/12 is ook een van de criticals wat gaan strekken, en is inmiddels zelfs geknakt. Typisch genoeg staat de 2e critical nog op een verhoging.
                  Ach, ze zien er verder wel gezond uit dus daar ben ik dan wel weer blij mee. En mijn hok is een stuk vriendelijker geworden om in te werken. Nu nog iets met dat licht zien te fixen voor de volgende run.

De AF'jes hebben er volgens mij weinig last van.
                  Last edited by Ikdus; 14 June 2012, 13:10.

Comment

Bezig...
                  X