Re: koelkastkunstjes monden uit in .. (kweekverslag)
@peter: de top stek leeft nog steeds, al ziet ie er afgeleefd uit..

hoe die verder zal gaan is mij ook een grote vraag maar sinds de wonderen de wereld nog niet uit zijn, ik heb nog hoop :p
vandaag een foto van plant 1_1 waar ik me wel vragen bij stel.
de uitlopers schieten mooi door nu, ik denk dat ik dra met die LST begin, alleen is er een groot kleur verschil in de bladeren van de uitlopers en de fanleaves.
moet ik me zorgen maken?

een zicht op 2_8 waar die is getopt, de plant is vandaag duidelijk in rust na de topping..
mijn excuses voor een ietwat onduidelijk (blury) foto. ook dat kan ik nog steeds niet -_-"
ronde drie gaat behoorlijk, 3_1 en 3_2 zijn elkaar aan het beconcureren in opbouw en groei. zoizo ben ik blij met deze twee rakkers.
gisteren een eerste keer voeding gegeven en vandaag zijn daar nog geen negatieve sporen van terug te vinden wat niet kan gezegd worden van het achterkomertje uit ronde 3.
3_3 heb ik behoorlijk verneuqt door ook die voeding te geven, hoewel veel kleiner had ik het lumineuze idee ze wat 'sneller' te laten gaan
, o ja ik ben zo stom ..
da pictuzz:

--> 
vanaf vandaag staat 3_3 onder (alweer) een stolp, geen idee hoe ik deze kan laten overleven maar ik krijg hier een serieus déjà vu gevoel, 2_8 in gedachte houdende hoop ik uiteraard dat mijn gekluns voldoende zal zijn om deze plant te helpen.
enig idee hoe ik deze 'verbranding' kan verzorgen?
over ronde vier valt er niks zinnigs te vertellen, twee plantjes uitgekomen op 24. nu ja ik had maar op een plant of 12 gerekend maar 2 is afgrijselijk slecht,
dus please nevermind dat pretentieuze gedoe met die zaden fotoos.
ronde 5 gaat vandaag in de bumbadoos.
deze keer 10 zaden van het kenmerk BB (zie pretentieuze fotoos hogerop in deze draad). uiteraard ga ik door met het experimenteren maar dan op een andere mannier, eerst kiemen dan planten, zo heb ik tenminste nog het gevoel dat ik het beter doe. ook al gaven voorgaande pogingen niet het beoogde resultaat, op mijn gedrevenheid staat geen maat (humhum)
spuit ze ..
@peter: de top stek leeft nog steeds, al ziet ie er afgeleefd uit..

hoe die verder zal gaan is mij ook een grote vraag maar sinds de wonderen de wereld nog niet uit zijn, ik heb nog hoop :p
vandaag een foto van plant 1_1 waar ik me wel vragen bij stel.
de uitlopers schieten mooi door nu, ik denk dat ik dra met die LST begin, alleen is er een groot kleur verschil in de bladeren van de uitlopers en de fanleaves.
moet ik me zorgen maken?

een zicht op 2_8 waar die is getopt, de plant is vandaag duidelijk in rust na de topping..
mijn excuses voor een ietwat onduidelijk (blury) foto. ook dat kan ik nog steeds niet -_-"ronde drie gaat behoorlijk, 3_1 en 3_2 zijn elkaar aan het beconcureren in opbouw en groei. zoizo ben ik blij met deze twee rakkers.
gisteren een eerste keer voeding gegeven en vandaag zijn daar nog geen negatieve sporen van terug te vinden wat niet kan gezegd worden van het achterkomertje uit ronde 3.
3_3 heb ik behoorlijk verneuqt door ook die voeding te geven, hoewel veel kleiner had ik het lumineuze idee ze wat 'sneller' te laten gaan
da pictuzz:

vanaf vandaag staat 3_3 onder (alweer) een stolp, geen idee hoe ik deze kan laten overleven maar ik krijg hier een serieus déjà vu gevoel, 2_8 in gedachte houdende hoop ik uiteraard dat mijn gekluns voldoende zal zijn om deze plant te helpen.
enig idee hoe ik deze 'verbranding' kan verzorgen?
over ronde vier valt er niks zinnigs te vertellen, twee plantjes uitgekomen op 24. nu ja ik had maar op een plant of 12 gerekend maar 2 is afgrijselijk slecht,
dus please nevermind dat pretentieuze gedoe met die zaden fotoos.
ronde 5 gaat vandaag in de bumbadoos.
deze keer 10 zaden van het kenmerk BB (zie pretentieuze fotoos hogerop in deze draad). uiteraard ga ik door met het experimenteren maar dan op een andere mannier, eerst kiemen dan planten, zo heb ik tenminste nog het gevoel dat ik het beter doe. ook al gaven voorgaande pogingen niet het beoogde resultaat, op mijn gedrevenheid staat geen maat (humhum)
spuit ze ..

slechts 3 vragen of opmerkingen bij deze topstek foto ^^,

1_1 en 2_8
toppen gelukt ofte fimmen mislukt ^^,
de tweeling, planten 3_1 en 3_2
mijn laatste echte aanwinst duidelijk je reinste pron in wording..

geilen ^^,
1_1 en
2_8
en
3_2 in vooraanzicht
vier komt 48h achter de rest zit nog in de bumbadoos
officieel dag 1 van de groei in ronde vijf

popeye, the sailor_man .. 

onderste 5_3 is een vergissing (d'uh) het is 5_1
vooraan ronde 3, achter links ronde 2 en achter rechts ronde 1

planten staan mss een beetje droog dus dat word volgen de volgende dagen

zowaar een behoorlijk verschil in groei bij de ronde 3 plantjes 

beetje geplooid ..

geen vingers maar je ziet het resultaat ^^,
en dan nu iets meer in detail van drinkende plantjes:

op zijn kant blijkbaar, maar in dit stadium maakt dat weinig uit ..
<-- 2_8

totaal geen idee wat dit mot?
Comment