Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blue Berry (TNeon 72 W)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

    en wij maar geduldig meekijken

    Comment


      Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

      en de haren uit de kop trekken
      __________________________________________________ ______________

      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


      sigpic

      Comment


        Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

        Sorry voor de late reactie allemaal, heb het ontzettend druk in deze periode i.v.m. verscheidene afstudeerfeesten.
        Lopen kan ik in ieder geval weer, dus ik kan nu weer wat vaker op en neer richting de planten om foto's te maken!
        Hieronder dan meteen de foto's van gisteren:



        Ze is bijna klaar voor de oogst, waarom de amberverkleuring zo lang op zich laat wachten is mij nog niet geheel duidelijk. Wel ruikt ze heerlijk!
        Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 10:20.

        Comment


          Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

          ze ziet er wel slacht klaar uit in ieder geval !!

          hoe is de geur ???

          groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

            't was het wachten zeker waard. toch een miniem verschil met alle voorgaande
            weken, maar voor het verslag een perfecte afronding. slachting vroeg en laat zullen
            we maar zeggen. ik gooi de mijne toch maar eerder om. gezien je bloei zou mijne
            dan nog 9 weken moeten, alhoewel ze toch aardig aan het rijpen is hahaha zal de stress
            zijn die het verschil brengt. maar goed. bedankt voor je foto's ik ben er als kijker zeer content mee.
            ik gooi haar toch maar om over een weekje dan heeft ze er 9 gehad.

            ps. ik heb hier nu de rijp er goed inzit wat blaadjes onder de loep genomen.
            de BB heeft een buisje amber dus is met minder dan 50X vergroot niet tot bijna niet
            te zien. ze worden alleen dikke proppen amber bij de trichomen zonder stam (de druppels) of de
            korte dikke stammetjes die vullen goed op. zou een reden kunnen zijn dat je ze zelf niet goed
            ziet of denkt dat ze niet afrijpt. als ik mag gokken denk ik dat je daar een machtige dame hebt
            staan met meer amber dan je denkt

            groetjes en succes nog met de feestjes

            Comment


              Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

              xtallenbol.JPG

              Mooie toppen, beetje fluffy, maar het zal best te roken zijn, zie ik.
              Het zal best met het licht te maken hebben dat het wat langzamer gaat.
              Ga af op wat je ziet, geduld is een schone zaak.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                Zo, het is weer lekker druk tegen het einde van het studiejaar.
                De oogst is een beetje achterop komen te staan, zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben!
                De plant is inmiddels wel geoogst, ze zag er toen zo uit:



                Wanneer ze droog is, nog een weekje ongeveer gok ik. Dan zal ik gaan wegen en het verslag even volledig afronden met daarbij alle geoogste gewichten.
                Spliff Seeds: super bedankt voor het beschikbaar stellen van de Blue Berry zaden, ik ben er in ieder geval ontzettend tevreden over!
                Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 10:21.

                Comment


                  Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                  mijn god!!!!

                  Comment


                    Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                    Ja .. ghehe..
                    Volgende keer in ieder geval even al het grote blad eraf knippen voor je ze op hangt.

                    Offuuh..was dit voor de droog ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Ja .. ghehe..
                      Volgende keer in ieder geval even al het grote blad eraf knippen voor je ze op hangt.

                      Offuuh..was dit voor de droog ?
                      Dit is inderdaad voor het drogen QnQ .

                      Comment


                        Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                        Conclusie toegevoegd!
                        Nu is het wachten nog tot de 2e oogst droog en gewogen is. Het ruikt in ieder geval ongelooflijk zoet in de droogkamer, dat wordt smullen!

                        Comment


                          Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                          ontzettend leuk verslag.

                          bijna dagelijks gevolgd en een mooi overzicht op pagina 1
                          maakt het nu deze af is een plezier om op terug te kijken.

                          geniet nog van de lucht, 't zal nog een weekje duren voor ze rookbaar
                          droog zijn.

                          groetjes.

                          Comment


                            Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                            indd een prachtig verslag van een zeer lange moeizame kweek

                            respect voor het volhouden!!


                            __________________________________________________ ______________

                            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                            sigpic

                            Comment


                              Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                              Bedankt bramonius en HR83!
                              Wanneer komende week de 2e oogst droog is laat ik even weten wat het gewicht is en rond ik daarmee het verslag af.
                              Leuk dat jullie met plezier hebben meegelezen.

                              Comment


                                Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                                Ter afronding: plant 2 heeft circa 16 gram opgebracht.
                                Ze is goed droog, heerlijk zoet en boordevol met hars.



                                Al met al een heerlijke soort, het heeft wat lang geduurd door eigen toedoen i.v.m. het testen maar desalniettemin een resultaat waar ik tevreden mee ben.

                                P.S.
                                Kleine kant tekening, het zaad deed er lang over om te ontkiemen en dat doet het nu weer. Tegelijk met de zaden van Fast Bud Oudoor voor de buitencontest van Spliff Seeds heb ik weer een Blue Berry ontkiemt en die doet er wederom 4 dagen over in plaats van 2 dagen. Het lijkt dus gewoon wat langzamer zaad te zijn.

                                Hopelijk mag ik iedereen die dit topic met plezier heeft gevolgd weer begroeten in het nieuwe topic van de buitencontest. Wanneer dit topic aangemaakt is zal ik de link in mijn onderschrift plaatsen en ook in het topic zetten waar Spliff Seeds heeft opgeroepen tot testers voor de buitencontest: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...st-Spliffseeds
                                Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 10:21.

                                Comment

                                Bezig...
                                X