Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

    zow die hoofdtop is echt dik aan gekomen, probeer hem wat te verstevigen voordat hij afbreekt, dat zou echt zonde zijn. ben benieuwd of hij nog veel aan komt !

    ziet er goed uit keep it up (Y)

    Comment


      Comment


        Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

        bedoel je alleen water geven,, ong 7 dage van te voren stoppen met water, en de 4e dag van dat geen water complete donker??

        Dan jah

        Greetz

        Trouwens, Iemand zei dat hij dit soortje ook is had, en 11 weken tot afbloeie had, dus schat bij mij op 13 weken, volgens mij sta ik nu 10 weke ..

        Kzal die PM wel is quote

        Edit:

        De quote:
        hey damn nice

        je plantje ziet er lekker gezond uit maar is nog lang niet uitgebloeit hoor.(lees dat je gestopt bent met voeding) ik heb deze plant ongeveer 11 weken in de bleoi gehad onder een hps lamp.Wel lang maar komt ook n lekker wietje af .duurt even maar dan heb je ook wat.
        ik denk dat je dus rond de dertien weken zult nodig hebben onder spaarlampen om je wietje lekker af te bloeien.
        als je vragen hebt hoor ik ze wel mazzel markster

        Ik heb geteld, en ze staan nu 9 weken in bloei, dus moeten nog wel 2 weken volgens die hps lamp gebeure, en nog 4 weke zoals markster zegt..

        Zal ik weer wat voeding mee geven deze week? en volgende week ofzo.. dan hebbe ze nog 3 weke ongeveer om voeding weg te hale..

        Greetz
        Last edited by Damn nice; 11 April 2009, 12:42.

        Comment


          Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

          Update 23-04-2009!!!


          Tijdje niet egt tijd gehad door t mooie weer en school voor update:

          nu weer een update

          toppe gaan egt hard!

          P1:









          P3:






          P4:







          Ben bijna al week gestopt met voeding, beter te vroeg dan te laat

          Paar vrage

          zoals jullie zijn zijn die zijtoppe al redelijk bruin, 70% gewoon oogste tog?

          Die hoofdtoppe (vooral P1) groeie als kool, en kome steeds weer nieuwe witte haartjes dus haalt die 70% niet, moet ik dan eerst die zijtoppe oogste als ze 70% zijn en later die hoofdtop als die 70% is????

          en me hoofdtop van P1 is ff tege me spaarlamp gekome, de bladere zijn vooral verbrand en klein beetje van me top, mara niet veel, geeft niet egt heel veel tog???

          Greetz

          Comment


            Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

            Op je vrage weet ik geen antwoordathans geen goede deskundige maar je plant ziet er egt GOED uit suc6 verder

            Comment


              Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

              toppen zien er nice uit he damn...

              de 70% bruine haren bekijk ik nooit van top tot top maar ik kijk naar de 70% van de gehele plant!

              en beter is natuurlijk dat de top niet verbrand maar zo een erg is het ook niet,wss wel een beetje thc weg gefikt...

              voor de rest ziet het er super uit!

              grtzzz

              Comment


                Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                Owhja en me skunks die buite staan:





                bladere zijn nog klein beetje verbrand van me spaarlamp waar ze eerst onder voorgroeide, maar stelt weinig voor

                heb ze overgepot zonder enige probleme potjes ware goed volgeworteld, voeding was wel uit de grond, 1 vingerig blad en lobblaadjes zijn al weg

                kheb ze nu weer ff geen voeding gegeve, dat doe ik binnekort weer, geef ik weer wortelstimulator.. net als me binnekweek!

                Als jullie goed kunne telle, zien jullie bij de laatste foto dat na de 3 vingerige blad een 7 vingerig blad kwam

                Greetz

                Comment


                  Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                  Jeezes, ik had effe die vorige update gemist! Die toppen zijn wel erg veel gaan veranderen de laatse paar dagen!
                  Hoeveel watt heb je eigenlijk hangen? (heb wel een schatting in m'n hoofd hoeveel je droog gaat hebben ).
                  Trouwens, die verbranding is echt zo erg niet op je 2 plantjes. Valt goed mee zo te zien.

                  Greetzzz

                  Jona

                  Comment


                    Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                    die toppen worden nog wel wat dikker als je ze de nodige pk s geeft,maar nu je toch gestopt bent miss beter zo laten.
                    ze zien dr wel lekker uit.

                    Comment


                      Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                      Update 03-05-2009!!!

                      gaat weer lekker, de plante gaan hard!

                      Ik denk dat P1 en P3 al bijna aan hun 50% zitten, en P4 al oogstklaar is bijna! deze staat ook al dik een week zonder water.. als jullie zegge dat ie er goed uitziet zet ik hem in me kast!

                      Wat is jullie mening?

                      P1:








                      P3:








                      P4:









                      SKUNK:



                      zoals jullie zien is P4 best ver, denke jullie dat t t beste is haaar nu 3 dage in het donker te zetten en dan om te halen??

                      En zal ik stoppen met water bij P1 en P3?? staan ook wel rond de 50%.. en is t erg als de plante bv 1.5 week geen water hebbe ipv 1 week want de 1 is dan iets later klaar, en maakt het uit dat de 1 bijvoorbeeld dan 1 week in het donker staat ipv 4 dagen ofzo? odmat die dan nog niet bruin genoeg is??

                      Greetz en graag comment heb het nu egt nodig dit zijn de laatste loodjes mense! en sorry voor de verschillende grotes van fotos ging ff fout..

                      Comment


                        Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                        Meestal geven ze de laatste week nog een water beurt en laten ze dan droog komen, geeft als resultaat dat ze ietsje rapper bruin worden. Als je denkt dat de planten bijna zijn uitgerijpt kan je dit doen.

                        Een dag of drie in het donker in hun laatste dagen doet de plant een beetje stressen zodat er wat meer hars kristallen op komen, je plantjes zijn er bijna klaar voor.

                        Grtz
                        Last edited by bobo; 3 May 2009, 20:23.

                        Comment


                          Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                          zien er mooi uit hoor

                          Comment


                            Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                            ze worden schever en schever, want de Buds DIKKER en DIKKER
                            ze gaan erg goed man. ben benieuwd of je ze al kunt ruiken op een afstand:p

                            groetjess

                            Comment


                              Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                              Alles staat omgehakt en te droge (A)

                              Al paar proevertjes genome van me wat minder goeie, en onderste toppe dus nog wat slechtere kwalitijd P4.. ik schat dat de rest lekkerder word,!

                              Verslagje:
                              Rookt heel zacht in de keel, nog niet perfecte smaak, maar kan zijn omdat de toppe nog niet helemaal droog zijn.
                              Redelijk stoned maar ook high.
                              Flinke lachkick en niet erg rooie ogen! (voordeel togh ^^)

                              Ik heb 28 zaadjes van de Hollandse hope x Mijne (waarvan al 3 weggegeve aan Nerub) en 37 zaadjes van Mijne (waarvan ookal 3 weggegeven aan Nerub). 5 Waren onbekend, dus in andere toppe, en nog niet alle tope zijn gecrunched dat duurd nog wel ff

                              Ik heb 6 zaadjes Hollandse Hope van Nerub gekregen van zijn plant.

                              Ik ben bezig met buitenkweek met skunk en 1 power plant. de power plant is fem, en de 2 skunks die ik al had zijn zowizo beide dames, nog 2 dames te gaan en nog 8 kleine staat er dus moet lukke!

                              Ik ga voor op het balkon een leuke test doen waar ik ook een kweekverslag van ga maken:
                              Ik plant 3 Hollandse Hope
                              3 Hollandse hope x Mijne
                              en 3 van Mijne..

                              Hiervan neem ik het (mooiste) vrouwtje van elk soortje 1. Deze laat ik op t balkon in een 15 liter bloeie. Dan kan ik kijken naar de gelijkenisse van de kruising . Het zal mij benieuwen. Ook meteen weet ik wat het beste soortje is

                              Greetz

                              Comment


                                Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                                mooie planten man echt nice ^^ hoop dat ik na een tijdje ook zulke schone dames kan laten zien xd maar dan wel in scrogg xd

                                Comment

                                Bezig...
                                X