Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kastkweek Russian Snow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kastkweek Russian Snow

Wel zonde van je LED lamp dan, die zijn eigenlijk meer geschikt als bloeilamp in micro-kweken.
    Welke lamp ga je dan precies plaatsen? Ik las dat je geen ventilatie, geen afzuiging hebt. Als je een nog sterkere lamp erin gaat hangen, ga je problemen krijgen met warmte.

Ik zie ook dat al je elektriciteitsaansluitingen enzo gewoon op de grond liggen, naast je plant. Doe dit NIET. Als je eens water morst, en geloof mij, dat gebeurt wel eens, dan moeten de zekeringen niet gaan springen in het hele huis. Of erger, een brand uitbreken.
    Hang ze gewoon ergens omhoog, ver uit de buurt van water.
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Nu is er ondertussen wel al een ventilator. Goeie opmerking van de elektriciteit, had ok over het hoofd gezien. Het is niet mogelijk om hem hoger te hangen, door lengte van de draad en gebrek aan verlengkabel. Voorlopig heb ik het opgelost door hem in een plastiek zak te steken, zodat er zeker geen water in kan.

De plant staat momenteel zo:
      het is mss niet zo duidelijk, maar er komen weer nieuwe blaadjes uit.
      IMG_20131007_153431.jpg

Comment

Je houdt je grond nog altijd vrij nat he? Of had je hem juist bewaterd? Hoeveel water geef je per dag/verschillende dagen?

Ze is goed bezig, maar ik zei het al, je moet niet teveel meer verwachten van haar. Een slechte start is slecht voor de rest.. Sommigen beginnen gewoon opnieuw
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Ik had hem juist bewaterd, daarvoor stond de grond droog.

Ik heb ook 3 PPP zaadjes geplant die zijn bovengekomen, deze zijn wel niet feminized. Deze hebben ook juist water gehad.

IMG_20131007_153448.jpg

Het is de eerste keer dat ik dit doe, dus verwacht er sowiso niet erg veel van, het is meer een soort experiment voor de eerste keer, zodat ik er zo veel mogelijk uit leer.

Comment

Ik heb al een tijdje vergeten updaten.

Dit is de russian snow momenteel, de blaadjes worden wel niet zo groot als bij de ppp.
            IMG_20131022_134153.jpg

En dit is de PPP, deze groeit sneller en groter dan de RS.
            IMG_20131022_134232.jpg

Comment

Bezig...
            X