Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
Het manneke moet nog even een lijdensweg bewandelen,maar ik zal je zeggen, hij is mooi heel erg mooi.
Vanaf het moment, dat ik hem de LST boeien afdeed, sprongen de blaadjes, in een geweldig mooie positie, naar boven.
Zal morgen even een foto trekken.
En wat die kaart betreft, ik kreeg van een of andere halve zool in Nederland een cadeautje.
Ik moest dus een subtiele manier verzinnen om deze te bedanken..
Niet dat ik dit soort dingen normaal gesproken doe, dat emotionele gedoe, maar goed ook ik maak uitzonderingen
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Ben benieuwd naar de vent. Haha half? Hou het maar 1/4 de kaart was btw uitgezocht op het formaat moest allemaal wel passen he haha.
de 2e is toepasselijker maar die ga je vrijdag/zaterdag wel zien denk.
Hopla, ik wordt overspoeld....
En het is nog niet eens kerst, wat een vreugd.
Toepasselijk????
Kerst.....
Oh Fuck nee!!!
Het is toch geen kerstkaart, daar heb ik zo'n tering hekel aan, kerstkaarten!!!
Oh nee,ik bedoel eigenlijk kerst...
Ja sorry, zo vlak voor de kerst, breekt het zweet al bij mij uit, angstkreten, nachtmerries martelen mij en een slechte stoelgang lijkt orde van de dag.
Godverdomme, mijn maag begint nu al te rommelen, fuck was dat een boertje.
Nou je zit het al, het is nog niet eens December en de schrik zit er nu al in.
Kan ik weer die psychiater van zijn welverdiende skivakantie in Aspen opbellen.
Die arme man heeft het zo nodig.
Maar ik moet nu godverdomme therapie hebben.....
En dat allemaal voor een paar zaden
Zo rond de kerst, laat iedereen ineens massaal, zijn slechte smaak zien, ik bedoel, gewoon lelijke dingen ophangen, neerleggen samenbinden, en versturen.
Lijkt wel gewoon een massa sadomasochistisch gebeuren, lelijke cadeaus versturen en slechte gedichten schrijven.
En dan die Fucking muziek.
En dan dat huichelachtige gedrag er bij, zo van "oh jan, wat staat de kerststal er mooi bij dit jaar", of "staat de piek goed zo".
De hele samenleving lijkt wel besmet met dit virus.
Boompje draaien, boompje zagen ieder jaar pleuren er in meerdere huishoudens bomen om.
Kluiten er toch maar afzagen, dit omdat moeders een worm zag, ieeeks vieze rups (zou ook een tor kunnen zijn), nee dat komt onze huiskamer niet binnen hoor.
Nee kutwijf, die worm wil ook helemaal niet in jouw huiskamer, trouwens....
Ik ook niet !!! (huiver)
Zullen we lekker gaan gourmetten met de kert...
Ja lijkt me leuk schat...
Haha nee hoor m8 geen psych nodig laat hem maar lekker waar die zit. het heeft geen klote met kerst te maken haha.
Ik hou het wel bij me kerstborrel en jointje want kerst is ook niet mijn ding
''ziet update met weinig tekst en veel foto's''
/prepare: Standaardantwoorden/random
/go
*Random answer has been generated*
''Staat er goed bij''
*has been picked, you want to post?*
*typ /post for posting /reroll for new random answer*
/post
Staat er goed bij
If life keeps putting you down, You better stay high
hoi escargot,
ik heb net die berichten weggehaald maar wat heb jij daar voor lekkers staan?Ziet er goed uit!!!!
Achter de temp meter heb je daar je pasieve inlaat?Ik zag dit net staan wist niet dat je ook binnen
kweekt.En ik zat nu wel achter de pc laat je me nog ff weten of ze weg zijn.En nogmaals gelezen tekst komt soms raar over maar ik kan er geen belediging of gescheld in vinden.Maar hoop dat ze weg zijn.He ik wil wel ff weten, nu je me zo nieuwsschierig naar je soortje,en dat je gaat scroggen heeft dat met de hoogte van je hok te maken?Ga je volgen.
Ik heb geen goede camera alleen die op de phone maar zal binnenkort wat pica,s maken dan leen ik wel een.Ga trouwens met de kerst weer naar Aruba kijken voor wat grond of ev.een huis.Ik had de vorige keer niet zoveel tijd maar ga toch es kijken voor mooi zaad van Aruba.
Zo de hond zegt dat het weer tijd is
he laters tuinbroek
zoals je kan zien was dit een standaard keuken onderkastje.
Er zat dus veel ruimte onder de eigenlijke bodem van de kast zelf.
Zonde natuurlijk om hier geen gebruik van te maken.
Ik dacht er eerst aan, om de potten te laten verzinken, echter dan zat ik weer met, waar laat ik de lucht inlaat.
Dus mijns inziens, was het belangrijker om lichtdicht te werk te gaan en deze plaats te benutten voor een licht doolhof.
Hoe heb ik dit gedaan, een beetje gefreesd in de kastbodem, en een plankje te grote van de onderplaat. halverwege in de onderbouw van de kast te plaatsen.
Zo heb ik een lucht inlaat, over de volledige breedte van de kast, de diepte gebruik ik voor licht filtering.
Conclusie, ik vind lichtdicht een belangrijkere factor als de hoogte die ik zou winnen met verzinken.
Nou ziet er gelikt uit,ik heb vroeger altijd in de lichtreklame gezeten en toen gelukkig werd alles nog
met de hand getekend dus zonder computer en nou heb ik niks tegen die programma,s maar als je een logo moet ontwerpen dan doe ik dat toch liever met de hand,er hangen door heel nederland en daar buiten nog veel door mij onworpen lichtreklames.Maar om details en werktekeningen te maken ja dan pak ik ook liever de computer.Mag ik vragen welk programma je mee werkt.Ja als je een keer besmet bent met het tekenvirus dan is dat moeilijk stoppen.Maar net wat ik al zei en dan vooral die passieve inlaat+labirent slim gedaan.
Ja gimp is wel tof heb je ook het materialensoftware erbij,daar kun je gewoon houtsoorten,stenen,
enzo uitzoeken eff aanklicken en er staat een stenen of een houten struktuur,kwa lettertype,s en bij
echt reklame tekenwerk kun je er niet zoveel mee
, heb je een tekenblad op de pc aangesloten?He als ik over mn werk van vroeger begin dan begint
het wel weer te kriebelen.Nou heb je nog niks gezegd over het soortje wat er nu staat.
Comment