Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Het soortje, welk soortje...

Ik vind het persoonlijk wel wonderbaarlijk veel weg hebben van een plant.

Ik weet het niet tuinbroek, merken, namen en soortjes zeggen me niet zoveel.

Ik heb dit jaar een selectie van een vriend gekregen, deze wilde graag dat ik zijn zaden uitprobeer.

Volgend jaar krijg ik een hele stoot zaden van een mede forum lid, deze vind ze te onzeker om ze te ruilen, maar zegt dat de zaden goed zijn.
    Als een goeie kweker zegt "dit is goed zaad, ik sta hier achter" en ik ken de goeie man/vrouw dan ga ik vol goede moed aan de slag.

Het is niet dat ik geen zaden koop, dat doe ik graag, echter geef ik deze dan weg.
    Ik speel liever met de zaden van een vriend of bekende en breng daarover verslag.

Vind dit veel meer in de hobby sfeer passen trouwens.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Zo nou ik heb effe een camera geleend en een fruit uit haar hokje getrokken.
      ik hoorde nog zachtjes sst daar is de baas of het zijn de kabouters geweest LOL
      Ik vond ook nog een oude foto van het kastje en die andere is de fruit lebanon
      Nou de foto van het kastje is weg wel de fruit.
      Foto's-0097.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

nee het gaat me ook niet om welke soort maar wil toch altijd graag weten wat ik koop of krijg
      alleen om te weten waar je op moet letten en je zegt wel dat het je niet uitmaakt welke soort
      maar dat strookt niet met je doen en laten want je bent volgens mij iemand die zich wel inleest
      omdat je alles heel precies doet,je hebt karaktertrekken van een perfectionist.En dat kan je alleen al zien aan de tekening van het kastje.Ik wil graag altijd weten of het bv vatbaar is voor schimmels en hoe snel die afbloeid enz enz.Dan kan je de kweek ook beter plannen.
      maar wat jij wil,ik wil altijd graag alle info over een soort die ik neem.En zal nooit zomaar wat kweken want ten eerste betaal ik netjes mijn stroom en dat wil ik niet verknoeien stroom is duur.
      mischien veranderd dat voor mij ook wel als ik op aruba zit daar heb ik geen stroom nodig om te kweken,ja wat diesel voor de generator van de waterpomp.Maar zon genoeg.Nu nog een lap goede grond en een leuk huis.En het liefst een beetje afgelegen.23dec dan reis ik af een klein beetje vakantie en een hoop regelen,hoe ben jij verhuisd ook met containers?Of kon het met een vrachtwagen,ivm je paarden.Ik ga daaar Zeker een paard kopen een mooie arabier prachtige beesten zijn dat.Affijn mijn agenda is gevuld volgend jaar.
      he reuben ik ga eten tot laters
      tuinbroek

Comment

Ochtend Ritueel

Wat een heerlijk rustgevend werk is dat toch iedere ochtend....

Liggen bitch, ja daar............... neeee........ niet je blad meenemen, gewoon kaal, nou....wat zeg ik je nou..., op je plaats, ja plaats...... af... AAFFFF.....

Ik heb je gewaarschuwd!!!!

Nee... het maakt me niet uit dat daar meer comfort is te vinden.....

Waaaat ga je nog zeiken ook... weetje wat,ik heb een touwtje..eeen waat nee, geen strikjes..

Houd je bek,zanik toch eens eens niet.......

Aaarrrrrgggggg...

kva_za_h2_prev_stress_450.jpg

FF.....

bakkie.jpeg

Wat een begripvolle man ben ik toch....Zucht

P1010473.jpgP1010476.jpgP1010477.jpgP1010478.jpgP1010479.jpgP1010480.jpgP1010482.jpgP1010485.jpgP1010487.jpg

zo, en nu blijf je liggen....

Tot morgen
        Last edited by Escargot; 29 November 2013, 13:31.

Comment

Ze zien er gezond uit alleen een ding begrijp ik niet helemaal.
          Je bent nu nog aan het binden scrogen etc.
          En toch staan je plantjes al in bloei? *laat vrouwelijk geslacht zien*

Zetten men ze normaal niet pas in bloei wanneer men klaar was met binden?
          If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

ziet er goed uit man ik ga mijn volgende kweek ook proberen te scrogen heb

Comment

Hey jonge
              Leuke update, lekker he die bondage, ik heb ze wel eszo geknakt, geplakt, vasgebonden en ze blijven gaan.Volgens mijn is de wietplant van een masochistische gen voorzien want ze klagen nooit maar eerst koffie want het was een latertje, ben Franse stoofpeertjes aan het koken en die moeten bijna 2uur koken wat wijn erdoor.Vanmorgen was mijn watergekuurde wiet ook klaar.Maar je verliest een hoop gewicht, maar erg lekker, die van jou staan er ook mooi bij keurig kastje.Ik kweek in een tent, ga die fruit lebanon gewoon laten groeien, ze zijn 1xgetopt als ze te groot worden dan buig ik wel wat.
              Nou de zweep erover
              Fijne dag verder
              Tuinbroek

Comment

still doing well. Hou ze kort he escar. Dat gezever de hele tijd.

Gewoon luisteren naar de baas en liggen.

Comment

Ze luisteren niet...........

Ron, ze vragen om roze strikjes...

Het moet gvd niet gekker worden......

@Schim, als ik het recept voor 6 personen van smulweb.nl goed gevolgd heb... is het Netje 1/3 vol, dan lamp op 12/12.

Koken met sterren, spreekt weer over een andere methode, echter werd er koksroom gebruikt......dat vertrouwde ik niet helemaal....

Demeningen zijn weer eens verdeeld....

Nee alle gekheid op een stokje, mijn planten zijn Sativa dominant, deze groeien nog een week of drie door in de bloei....

Comment

rose strikjes en hoge hakjes. Ze zijn ook allemaal het zelfde.

Comment

Cookaap vol grappen.

Op last van Cookaap, het volgende.

Heden 01 December....

Goed de plaatjes....

P1010541.jpgP1010540.jpgP1010545.jpg

Gekker moet het niet worden hoor, wat heeft die aap te vertellen in mijn kweekruimte...

Nou dat mag hij lekker zelf uitleggen.......

Ik begrijp het allemaal niet meer zo...

Comment

Pfoe zo nat durf ik ze niet meer te leggen,

Maar Cook... explain :O

Comment

Escar wil dus een hippiezaad pheno isoleren. Onlangs is zijn mannelijk stuifmeel (in de vorm van een plant nog) gestolen.

Nu heeft Escar snel nieuw stuifmeel nodig. Dat kan als je 6 zaadjes te ontkiemen legt en die allen in een pot doet.

Onder in de pot een laagje growshop aarde, daar bovenop een laag zaai en stekgrond voor de zaailingen.

Het doel is om minimaal 1 mannetje te krijgen. Dus de zaailingen staan vanaf geboorte al op 12/12.
                          Dan worden de mannetjes er snel uitgeselecteerd.

Alle vrouwtjes knip je gewoon weg, de mannetjes laat je staan.

Stel Escar heeft 2 mannetjes, dan knip die die plantjes ook af en zet ze in een glas water (schuin).
                          Schuin zodat het stuifmeel dat los komt op een papiertje valt zodat escar het kan opvangen.

Kwastje erin en bestuif je mamma maar

Comment

Aaha ok. en nou dat die persoon blij mag zijn met zijn mannelijke plant haha.
                            Kwaliteit van zaad maakt dus verder niet uit?
                            6 is een kleine selectie

Comment

Oh,ok dus dat ga ik doen.....

Nou het zal allemaal wel

Zo nat liggen ze trouwens niet Schim, dit is ongeveer wel wat ik er normaal aan water/zuurstof in doe.

Temperatuur kast is wat laag gedurende de nacht, maar kiemrate is altijd goed geweest met de hippies.

Nu wachten op geboorte,normaal gesproken op 24° doen ze het na twee dagen al...
                              Last edited by Escargot; 2 December 2013, 09:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                                *knip*
                                Stel Escar heeft 2 mannetjes, dan knip die die plantjes ook af en zet ze in een glas water (schuin).
                                Schuin zodat het stuifmeel dat los komt op een papiertje valt zodat escar het kan opvangen.
                                So... Dat kan ik ook doen met mij mannetje? nu gewoon afknippen en de stuifmeel opvangen?? Of eerst wachten tot die dingen open gaan?

@Escar:
                                Wait, whut? Je mannetje is gestolen..? Die bij je nieuwe huis stond? How awkward.. Dus nu mag je volgend jaar dubbel op gaan oppassen..
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X