Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
"Shoose" schrijf je trouwens correct als "choose". *spelling nazi mode uit*
Het is AQS seeds en geen rqs gelukkig anders had hij gegarandeerd herma's gekregen haha
Ik zeg ook beide m8 maarre wat voor planne heb je voor deze lady's next run of extratje?
Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
Tsja, terug komend op dit onderwerp.
Hier is een klein overzicht van de hippies en mijn bevindingen.
Balkon kweek 2012 (geen verslag)
9 planten met vals licht, dit van zowel uit het huis als, op mijn binnenplaats, Anti diefstal lamp 250 watt, onregelmatig aanspringend, door katten en andere dieren.
Resultaat 10 gezaaid 9 opgekomen, 1 mannelijke plant, 0 herma's.
Guerillia, 2013 (verslag)
Plantjes aanval van spint, overbewatering, vals licht en tot 3 keer aan toe verplaatst, wortel beschadiging en vrieskou.
11 planten totaal gekweekt
3 mannetjes, 0 Herma
Late tuinkweek 2013.(geen verslag)
7 plantjes 0 herma's
Nu in de laatste ronde, mijn binnen kweek.
Dit plantje heeft werkelijk alles gedragen wat er te dragen valt, ze heeft alles gedragen wat er te dragen is.
Temperatuur wisselingen, licht urenindeling etc etc.
Alles is terug te lezen in dit verslag.
Ik heb alles gedaan, wat in mijn kunnen ligt, ik ben er niet in geslaagd deze plant herma te maken. Ze blijf nog een beetje staan, in een normale kweeksituatie, zou zij nu een beetje tegen oogst aanzitten, dus staak ik de verslaglegging.
Ik heb de hippies her en der verstuurde en ben afwachtende van ervaringen van anderen.
Mochten deze positief uitvallen, dan draai ik in de zeer nabije toekomst draai ik een hippie zadenkweek.
Volgende ronde, wordt een simpele ronde Papaya, deze van AQS
De stash is drastisch aan het verminderen en er moet rookwaar gegenereerd worden.
Als laatste, mijn stelling.
Herma' s
Kwekersfout of Breedersfout Ik houd het op het laatste.
Ik denk ook dat het aan da laatste ligt..
Veel te snel zaad op de markt gooien voor zo veel mogelijk winst te genereren.. En als je hermas krijgt de schuld aan de kweker geven..
Ik heb vanalles gedaan met en zaadje van dinafem. Stekken, andere pot, achter het raam, onder de lamp, terug achter het raam, nacht raam open laten staan(best wel koude nacht toen),... En niks herma. Dan heb ik mn afghani in mn kastje, zo weinig mogelijk proberen te stressen, en ja, banaantjes..
Ik denk dat het ook te maken heeft met onoplettendheid, ik heb hier een perfecte plant, die alles in huis had om een zaadplant te worden.
Alles accepteert ze,al had ik stuifmeel dat wel samen ging had ik haar bevrucht.
Helaas, het mannetje dat ik in gedachte had, werd gestolen..
Het stuifmeel wat ik had, was een te kleine hoeveelheid van een AF.
Ik had niet genoeg om 6x te bestuiven van deze pollen, dus het had een éénmalige bestuiving geweest, dus veel te instabiel.
Dit neemt niet weg, ik heb nog een aantal zaden, dus een zadenkweek wordt in de nabije toekomst een feit (mits net zo sterk als deze)
Nu echter...heb ik weed nodig, dus.....gaan we hier verder.
Comment