Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

diene papaya wil ik wel is zien
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

RQS zaad..., laten we hopen dat ze ontkiemen

"Shoose" schrijf je trouwens correct als "choose". *spelling nazi mode uit*
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Top 44.. Die is toch in 44 dagen klaar?

Ergens gehoord dat ze alleen in stek vorm waren. geuss im wrong ^^
        sigpic

Comment

Je hebt helemaal gelijk Gamm....

Ik was zo met de layout bezig.....

Dat de melding van m'n spellingscontrole me niet eens opviel....

Trouwens.....kijk mijn posts eens.....

Kan ik tenminste een nieuw topic beginnen met al direct een fout erin

En ze zijn nog niet eens gezaaid
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

weet wel dat die papaya een klein plantje is! De top 44 heb ik nog gehad, maar waarom doe je ze niet beide?

Comment

ja gewoon allebei. Maar als ik moet kiezen. Die papaya klinkt iig erg exotisch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                RQS zaad..., laten we hopen dat ze ontkiemen

"Shoose" schrijf je trouwens correct als "choose". *spelling nazi mode uit*
                Het is AQS seeds en geen rqs gelukkig anders had hij gegarandeerd herma's gekregen haha
                Ik zeg ook beide m8 maarre wat voor planne heb je voor deze lady's next run of extratje?

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

Sorry maar ik heb al veel af'jes van rqs gelweekt maar nog niks herma gehad psy...

Ik zou voor de ouderwetse top44 gaan escar!
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                    Sorry maar ik heb al veel af'jes van rqs gelweekt maar nog niks herma gehad psy...
                    Twee van mijn NL's hebben per plant 6 à 8 ballen vertoond na week 4 of 5 van de bloei.
                    Wel heb ik ze zonder meer tijdig kunnen verwijderen.

Hou ze dus maar goed in de gaten, Nik.
                    sigpic

Comment

Gamm, ik ga niet te luis roepen maar ik denk dat ik nu ongeveer een 20 tal rqs af gekweekt en nog nooit een herma gehad...

Wat ik wel merk is dat er zoveel verschil zit per batch dus ik stel zeker niet voor : koop zaad van rqs want er zijn veel beter zaden !
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

wat heeft AQS nu met RQS te maken??????
                        volgens mij zijn er enkele mensen zo scheel als de pest of ze hebben nooit leren lezen!!!
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Laat ik het zo stellen dat ik gisteren actief was op het forum in een "niet al te wakkere" staat.
                          sigpic

Comment

Tsja, terug komend op dit onderwerp.

Hier is een klein overzicht van de hippies en mijn bevindingen.

Balkon kweek 2012 (geen verslag)
                            9 planten met vals licht, dit van zowel uit het huis als, op mijn binnenplaats, Anti diefstal lamp 250 watt, onregelmatig aanspringend, door katten en andere dieren.
                            Resultaat 10 gezaaid 9 opgekomen, 1 mannelijke plant, 0 herma's.

Balkon kweek 2013 (verslag)
                            6 planten onder zelfde omstandigheden
                            6 gezaaid,, 1 man, 0 herma's

Guerillia, 2013 (verslag)
                            Plantjes aanval van spint, overbewatering, vals licht en tot 3 keer aan toe verplaatst, wortel beschadiging en vrieskou.
                            11 planten totaal gekweekt
                            3 mannetjes, 0 Herma

Late tuinkweek 2013.(geen verslag)
                            7 plantjes 0 herma's

Nu in de laatste ronde, mijn binnen kweek.
                            Dit plantje heeft werkelijk alles gedragen wat er te dragen valt, ze heeft alles gedragen wat er te dragen is.
                            Temperatuur wisselingen, licht urenindeling etc etc.
                            Alles is terug te lezen in dit verslag.
                            Ik heb alles gedaan, wat in mijn kunnen ligt, ik ben er niet in geslaagd deze plant herma te maken.
                            Ze blijf nog een beetje staan, in een normale kweeksituatie, zou zij nu een beetje tegen oogst aanzitten, dus staak ik de verslaglegging.

Ik heb de hippies her en der verstuurde en ben afwachtende van ervaringen van anderen.

Mochten deze positief uitvallen, dan draai ik in de zeer nabije toekomst draai ik een hippie zadenkweek.

Volgende ronde, wordt een simpele ronde Papaya, deze van AQS
                            De stash is drastisch aan het verminderen en er moet rookwaar gegenereerd worden.

Als laatste, mijn stelling.

Herma' s

Kwekersfout of Breedersfout

Ik houd het op het laatste.

Last edited by Escargot; 17 January 2014, 11:43.

Comment

Ik denk ook dat het aan da laatste ligt..
                              Veel te snel zaad op de markt gooien voor zo veel mogelijk winst te genereren.. En als je hermas krijgt de schuld aan de kweker geven..
                              Ik heb vanalles gedaan met en zaadje van dinafem. Stekken, andere pot, achter het raam, onder de lamp, terug achter het raam, nacht raam open laten staan(best wel koude nacht toen),... En niks herma. Dan heb ik mn afghani in mn kastje, zo weinig mogelijk proberen te stressen, en ja, banaantjes..
                              - 1m² Tuin

Comment

Ik denk dat het ook te maken heeft met onoplettendheid, ik heb hier een perfecte plant, die alles in huis had om een zaadplant te worden.
                                Alles accepteert ze,al had ik stuifmeel dat wel samen ging had ik haar bevrucht.

Helaas, het mannetje dat ik in gedachte had, werd gestolen..
                                Het stuifmeel wat ik had, was een te kleine hoeveelheid van een AF.
                                Ik had niet genoeg om 6x te bestuiven van deze pollen, dus het had een éénmalige bestuiving geweest, dus veel te instabiel.

Dit neemt niet weg, ik heb nog een aantal zaden, dus een zadenkweek wordt in de nabije toekomst een feit (mits net zo sterk als deze)

Nu echter...heb ik weed nodig, dus.....gaan we hier verder.

10 X Papaya (AQS) in een kweekkastje

Comment

Bezig...
                                X