Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Een mannetje gestolen… Ondanks het kut is. Stiekem wel lachen dat ze hopelijk stuifmeel aan het roken zijn.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Ik heb vandaag besloten, de dame toch te bestuiven.
      Vandaag met AK47 AF stuifmeel van Psychedellic, over een vijftal topjes heen.

De dame eerst volledig onderzocht, en herma is ze niet geworden.
      vandaag is einde week 6, de handeling herhaal ik nog drie keer, dus foto's volgen, het licht is nu uit.

Ik heb exact genoeg stuifmeel uitgemeten om deze handeling 6 X 4 keer te herhalen.

Dat betekend, ik kan deze plant nog drie keer op de zelfde toppen bestuiven.
      Vervolgens laat ik de plant gedeeltelijk doorschieten tot in week 11.

Het bittere eind dus, de rest van de plant oogst ik voor boter, dus een prettig beeld gaat dit niet geven.

De zaden die ik over heb, kweek ik door, de vrouwtjes hiervan, krijgen een lichtere maar harde behandeling, teneinde bestoven te worden met hetzelfde stuifmeel.

Deze handeling herhaal ik zo nog 4 of 5 maal, dit is geheel afhankelijk van stabiliteit van de nakomelingen.

Ik hoop hierna een Hippie X AK47 AF variatie te krijgen.
      Foto's komen overmorgen, als de tweede ronde bestuiven gaat gebeuren.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ben benieuwd of het de reis naar jou heeft overleefd zullen we snel genoeg merken dan.
        Suc6 m8 nog een 7 tal weken dan ongeveer

Comment

Ik reken op minder,maar goed,moge het 7 zijn...ze zou het in de natuur ook moeten slikken.

Comment

Se hebben zo 5 a 6 weken nodig om de zaden te rijpen dan nog 2 a 3 weken dat de dame de zaden afwerpt.
            Mijn amnee zit nu in week 10 bloei die heb ik in week 3 nog bestoven. Ook wel weer verschil per soortje lijkt me.
            Ze gaat het wel redden hoor in jou handen

Comment

Dit is laat, maar het zijn ook maar een paar toppen.

Ik wil toch een beetje profijt hebben van mijn kweekje.

Een ding weet ik wel, sterk als een beer die Hippies, AK47 kan wellicht nog een boost geven in de vrucht en die was al enorm.

Comment

Nou daar is hij hoor Nik.

Jouw eigen foxtailtje

Verder... het witte poeder is de bloem die vermengt is met het stuifmeel.
                Eergisteren de beslissing genomen, toch het stuifmeel van Psychedelic te gebruiken.
                Jullie zien zelf wel, welke top bestoven zijn en welke niet.
                De plant wordt straks gedeeltelijk geoogst voor een beetje boter, de bestoven toppen, laat ik uitbloeien tot week 11.

P1010603.jpgP1010602.jpgP1010598.jpgP1010597.jpgP1010600.jpgP1010610.jpgP1010609.jpgP1010606.jpgP1010605.jpg

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

Thx voor de mooie foxyshots escar
                  Ik vind het wel een leuk veldje!

En nu nog een lange zucht tot ze haar zaden afwerpt
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ik denk niet eens dat het daar van komt Nik.

De bestuiving is eigenlijk een last desperate attempt .

Oogsten zal ik niet, bestuiven lukte niet eerder doordat mijn plant gestolen werd.

Nu moet ik...als en dan bedoel ikalsikzaden krijg, deze doorkweken en opnieuw besuiven(zelfde stuifmeel)

De eerste eventuele ronde zaden zouden alleen goed zijn voor een Guerillia ronde.

Bagger zaad dus, niet zeker AF niet zeker Regulier.

Bagger zaad dus, die hebbennog minimaal drie bestuivingen erachteraan nodig.

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

Zou je niet 6 generaties nemen om de af eigenschappen over te nemen en toch potent te zijn.
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

je begint nu een vrij groot project ja. Een afje maken neemt veel tijd in beslag.

Tegen die tijd kunnen we wel een naam verzinnen!

Comment

Oh ja hoor dat kunnen jullie doen.

Slimeballs, Snottebellen, Pulk, Slimeball's Snotjes, Het Hemelse Slijm, Slakkenhuisjes.....

Iets in die richting graag
                          Last edited by Escargot; 20 January 2014, 15:04.

Comment

Daar zal inderdaad een heuse periode over gaan.

Voorbeeldje:

A auto (f0) kruis je met B regulier (f0). Best werk je met de eerste soortjes die Joint Doctor gecreëerd heeft. (Lowryder en Diesel Ryder)
                            Een f1 kruising zal geen autoflowers leveren.
                            Een f2 zal 20 tot 30% autoflowers leveren, een f3 +/- 60% en een f4 een dikke 90%.
                            Die f4 moet je dan feminiseren en terug kruisen. Het zaad daaruit is stabiel autoflower zaad.
                            Althans dit is de manier waarop een zaadbank zoals Dinafem het doet.

Veel geluk!
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Ik moet gaan tot een F6 Gamm en dan pas terug kruisen.

Nu heb ik ook nog een 10 tal wilde Ruderalis liggen......

Die heeft een vriendje van me uit de Slovenische Alpen.......

Comment

Een f6 is misschien aan te raden maar een f4 zou volstaan.
                                Niet zo gek lang geleden nog een interview over gelezen die High Times bij Dinafem afgenomen heeft.

Het maakt het natuurlijk iets makkelijker wanneer je als breeder telkens enkele tientallen of zelfs honderden planten hebt om uit te kiezen.
                                Last edited by Gamm; 20 January 2014, 16:34.
                                sigpic
                                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                                X