Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek van 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Cooltube niet doen, neemt tot 30% van je Lumen weg, exact wat het je extra zou geven. Een nuloperatie dus. Nutteloos...

    Comment


      #17
      maar krijg dan toch meer diepte licht

      Comment


        #18
        Hee!
        Ik heb even een vraagje, hoe heb jij je lampen gemonteerd en hoe heb je ze aangesloten?

        greetz,

        Comment


          #19
          gewoon 4 stekers. denk wel dat je beter een verdeeldoos zet(ma ga overschakelen op hps dus ga dit niet meer veranderen.) gemonteerd heb ik ze door een U en aan de andere kant vastgedraait met moeren. Is afkomstig van een dakkoffer voor de wagen.
          ok geen cooltube dan maar verluchting. ik snap wel niet ivm met gewonen fan niet sterkgenoeg 120x120mm.
          UITLEG:hey ik heb wat zitten zoeken op internet en kom uit dat de fan die ik kan vinden ververst 147 m3 per uur die van alien 160 Nu is dit gewoon een fan van 120mm.
          Als ik de formulle toepas van verluchting 1mx0.5mx1.8m=0.9m3 x 20 =18 m3 moet er ververst worden om de 2 minuten. De computer fan ververst elke 0.3 min mijn lucht in de kast.
          Dus snap ik niet hoe een compfan niet geschikt kan zijn HELP AUB!!!!!!!
          Last edited by tdchil; 19 January 2009, 19:21.

          Comment


            #20
            laat gewoon je pc fan de heletijd aan staan dat zou voldoende moeten zijn
            ik heb bij mijn tent ook een 150mm fan erin gedaan en werkt perfect
            je ziet dat mn hele tent opgeblazen word

            Comment


              #21
              na wat opzoeken en denkwerk toch besloten om verder te doen met de Spaarlampen.
              Heb wel een tl coolwithe bijgekocht. dus nu 4 SL en 1 TL voor twee plantjes. Zal wel goed zijn hoop ik. De eerste is al boven gekomen en doet het goed. De Tweede is vandaag geplant.Wil deze iets kleiner houden.
              Attached Files

              Comment


                #22
                even update 100 watt hps is toegekomen. Wacht wel tot ze in bloei gaan. Hier een foto van het plantje. de 2de is nu met zijn kopje boven.
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  dat ziet er heel leuk uit
                  ben beniwued naar je 100 watter

                  Comment


                    #24
                    Heel mooie daar op de 2de foto. goed begonnen en ben ook wel benieuwd naar het resulataat met je 100watt lamp. Volg je kweekje zeker maatje.

                    Comment


                      #25
                      hier weer even een updatje vandaag meststoffen binnen gekregen en plantje gaat van 3 vingerig direckt naar 7. ook hangt de 100 watt hps er nu boven met een sl 23 watt en een tl 18 watt coolwhite

                      Comment


                        #26
                        hier de fotos
                        Attached Files

                        Comment


                          #27
                          ziet er goed uit tdchill

                          ik ben ook wel eens benieuwd wat die 100watter gaat geven anders ga ik er mij zo ook wel 4 aanschaffen voor een betere verlichting!

                          weet je hoeveel lumen die lamp afgeeft?

                          keep up the good work chiller...

                          Comment


                            #28
                            ziet er lekker uit man

                            mij beniwued wat het je gaat geven

                            Comment


                              #29
                              hoeveel lummen precies weet ik niet ma denk zo een 10000

                              Comment


                                #30
                                mmm,dan kan ik beter mijn 400watter laten hangen!

                                maar toch wil ik er zo wel 1ntje,mss eens een minidarkroom kopen ofzo voor een moederplantje in ze zetten ofzo,daar zal hij goed voor kunnen dienen..

                                grtzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X