Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek van 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    ietsie meer ik dacht 13000 lummen dacht ik

    Comment


      #32
      Ziet er netjes uit k volg je

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
        mmm,dan kan ik beter mijn 400watter laten hangen!

        maar toch wil ik er zo wel 1ntje,mss eens een minidarkroom kopen ofzo voor een moederplantje in ze zetten ofzo,daar zal hij goed voor kunnen dienen..

        grtzzz
        1 lamp van 400 watt zal ook meer lumen geven dan 4 van 100. 2 van 600 geven ook meer licht dan 3 van 400 hoewel ze hetzelfde verbruiken.

        Comment


          #34
          hier een updatje heb ze vandaag op 12/12 gezet voor de bloei. zelf vind ik dat ze er lekker uitzien en dat ik voor een eerste x toch goed werk verricht.(maar we zijn er nog niet he). Wat ik me afvraag wanneer bio canna flores geven en bio canna booster.
          Hier een paar foto's. ook zijn er tussen elke internode of hoe noem je dat mooie vertakkingen te zien.
          Attached Files

          Comment


            #35
            Erg mooi inderdaad ziet er goed uit! Hm even denken, ja ik heb m'n bloeivoeding gegeven op het moment ze bloeiverschijnselen hadden. Maar op dat moment wist ik niet echt wanneer het moest zeg maar, dus ben maar gewoon begonnen. Werkte wel goed.

            Comment


              #36
              heb een probleempje. Er is 1 blad dat aan de middelste vinger wat licht verdord of verbrand is kan iemand mij helpen wat dit is of hoe ik kan voorkomen dat dit nog gebeurt.
              Heb enkel nog maar rhizotonic toegevoegt en nog geen meststoffen.
              Weet niet of je het goed kan zien op de foto. is niet erg zichtbaar maar voelt aan alsof het blaadje wat uitgedroogt is.
              Zelf dacht ik aan magnesiumtekort maar weet niet zeker. Kan ik door toevoeging van magnesiumsulfaat van bij de drogist de plant een overdosis geven?
              En wat is de hoeveelheid dat ik in een liter water doe om te begieten?
              Attached Files
              Last edited by tdchil; 10 February 2009, 20:51.

              Comment


                #37
                hier een betere foto hoop ik. help aub. alles ging goed tot ze in bloei gezet zijn.
                Attached Files
                Last edited by tdchil; 14 February 2009, 00:28.

                Comment


                  #38
                  hier even updatje van het nieuwe tentje en lamp merci trouwens alien voor de weeral goede afhandeling.
                  Attached Files

                  Comment


                    #39
                    mooi damens heb je daar tdchill mooi darkroom ook laat ze maar groeien de damens

                    Comment


                      #40

                      Comment


                        #41
                        de ventilator staat idd op de lamp voor afkoeling heb nog maar enkel 80 mm fan afzuiging. de rommel die er instaat is eigenlijk bijna allemaal voor de lv het zijn potjes met handdoeken en washandjes

                        Comment


                          #42
                          hey het ziet er goed uit
                          maar zie ik nu goed dat je met een 250 watter bezig bent ??
                          zoo jaa dan zal ik deze moeten verhuizen naar de binnenkweek , want de 250 watter is geen micro meer

                          Comment

                          Bezig...
                          X