Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K1 Amnesia in scrogg met metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: K1 Amnesia in scrogg met metrop

thnx thugz we keep going
    Je hebt je keuze gemaakt zie ik
    Heel veel kan er niet aan verkloot worden hoor
    Het lastige gedeelte van een zaadrun is meestal de selectie en aangezien ik er maar 2 opgegroeid had valt er weinig te selecteren.

greets

Comment

Wat bedoel je met keuze gemaakt spy? Ben even niet mee

Thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

die was voor escargot bedoeld

Comment

Dag 14 12-12

Vandaag kan ik eindelijk zeggen dat de mooiste van de 2 toch echt een dame is.
          De eerste bloeiharen zijn er, al stelt het nog niks voor mja.
          De blumat digital staat op 150 en geluk bij een ongeluk denk ik had hem vanaf het begin in de goede pot gedouwd
          Heb het id dat de blumat van de man wat strakker staat afgesteld niet dat hij er last van heb want se staan beide volop te genieten.

Iedere dag word de PH van het voedingsvat en de aarde gecheckt om die lekker stabiel te houden.
          Ik gebruik amper water voor die 2 dus ook iedere dag ververs ik het water en clean daarbij gelijk het vat aangezien ik niks van pompjes gebruik tegen algen en derg.

De man is volop bezig met ballen aanmaken prachtig om te zien hoe hard dat gaat.
          Nu maar hopen dat de vrouw snel volgt met de bloei en dat het feest kan beginnen.

DSCN2789.jpgK1 amnee man en vrouwDSCN2790.jpg

DSCN2791.jpgDSCN2792.jpgFemaleDSCN2793.jpgDSCN2794.jpg

DSCN2795.jpgDSCN2797.jpgMaleDSCN2798.jpgDSCN2799.jpg

DSCN2800.jpgHele tentjeDSCN2801.jpg

Het geslacht is nog moeilijk op de foto te krijgen met deze camera en de tneon erboven maar zodra het geslacht wat meer aanwezig is kan ik dat ook vastleggen.

Greets Psy

Comment

Weer netjes mate.

Grtz
            Thugz

Comment

Ziet er echt vet uit man, leuk! Chapeau, word er zelf helemaal enthousiast van, zelf zocht ik ook zoiets...

Veel succes nog en ik ga je volgen, ben erg benieuwd...

Comment

DSCN2837.jpgK1 Amnee man

DSCN2838.jpgK1 Amnee vrouw

DSCN2841.jpgmanDSCN2842.jpg

DSCN2843.jpgmanDSCN2844.jpg

DSCN2845.jpgmanDSCN2847.jpg

DSCN2848.jpgK1 Amnee vrouwDSCN2850.jpg

DSCN2851.jpgvrouwDSCN2853.jpg

DSCN2854.jpgvrouwDSCN2856.jpg

DSCN2857.jpgvrouw

Ze doen het goed op de halve dosis van metrop 1 a 2 x per week. Verder hebben we een lekkere stabiele bodem ph van 5.8.
                Er gaat zon 600ml water per dag doorheen wat ik wel veel vind mja ze vragen erom dus ik doe niet moeilijk. Ben benieuwd als de bloei intreed wat ze dan wel niet gaan zuipen. Vandaag ook de temperatuur in de gate gehouden tussen al de klusjes door en die komt met de lamp aan niet boven de 22 graden. Met de lamp uit is het 21 graden(kamertemp.) De luchtvochtigheid is lekker laag 42%.

Greets Psy

Comment

Maak me maar jaloers, ik weet nog niet wat er van mijn tweede plantje terecht komt.

Grrr, zal wel een kerel worden ook, zodat mijn zadenkweek handmatig in mijn volgende kweek moet gebeuren....

Verder ziet het veldje er heerlijk uit.

De Metrop is zeker een aanbeveling waard zie ik.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Man man man wat een slijmspoor laat je weer achter haha
                    Hoop voor je tog een vrouw die 2e zo niet zou ik lekker de schaar erin zetten of wou je die 2 mannen dan afbloeien?
                    Veldje staat er idd lekker bij op de metrop ben echt dik tevreden hoe het allemaal loopt dit kweekje.
                    Metrop is de 2e voeding die ik gebruik dus mijn oordeel is wat dat betreft erg kortzinnig. Maar ben echt tevreden en zal niet snel meer omspringen naar wat anders.

en ff offtopic de bb zaden gaan goed had er ff een paar bekeken

Comment

Ik heb twee met de zelfde karakter eigenschappen ge-isoleert van de andere.

Als ik nu twee mannen heb, dan blijft de eerst bloeiende natuurlijk in het hok staan en pak ik het stuifmeel af.
                      Als het tweee mannen zijn is het dus recht van de snelste en sterkste.
                      In beide opzichten de nu bekend staande man dus.
                      Dan kan ik in een volgend kweekje altijd handmatig te werk gaan.

Als het een vrowtje is, laat ik ze lekker samen staan.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Buiten dat weet ik natuurlijk niet hoeveel haast je hebt met je zaadrun maar mochten het 2 mannen blijken kan je natuurlijk gelijk alweer wat nieuws in de grond knallen hopend op een dame. En mocht je een keuze moeten maken tussen die 2 zal ik de mooiste, snelste en stressbestendigste pakken(dus flink treiteren) zal je later weer terug vinden in je zaden

Maar niet te vlug van stapel de eerste is een man 2e niet ckr dus die is later wat de kans op een dame erg vergroot het bewijs staat hierboven haha
                        Last edited by psychedelic1988; 12 November 2013, 20:01.

Comment

ziet er goet uit man

Comment

Thnx wartjen

We zitten vandaag op dag 18 12/12.

De man doet echt zijn ding als het zo doorgaat is hij klaar als de lady echt bloeit. De dame is overigens heel erg traag op gang aan het komen. Wel zijn de bloeiharen nu echt duidelijk aanwezig. Naar schatting nog een weekje voorbloei en dan eindelijk het echte werk. Plantje staat nog beschaafd strak van de voeding en geniet in volle teugen. Ze groeien nog maar zon 1-2 cm per dag bij de hoofdtoppen. Echter de nieuwe scheuten schieten als een speer de lucht in met zon 4cm per dag.

Dik tevrede

DSCN2896.jpgMan-VrouwDSCN2897.jpg

Man
                            DSCN2899.jpgDSCN2900.jpgDSCN2902.jpgDSCN2904.jpg

Vrouw
                            DSCN2905.jpgDeze hoort eigelijk bij beide thuis. Ware liefde in me tuintje
                            DSCN2906.jpgDSCN2907.jpgDSCN2910.jpgDSCN2911.jpgDSCN2914.jpg

Greets Psy

Comment

Amai kan nog lang duren precies voor een vrouwelijke plant. Ik heb gisteren mijn klok ook omgeschakelt begin nu te denken dat ik wat lang gewacht heb.

Maar ook hier ziet het er prachtig uit psy.
                              Keep it green.

Thugz

Comment

Ja idd maar nu zit de vaart er toch echt in. Er worden daar nu meer haren per dag geproduceert dan op me eigen kop.
                                Te lang groeien bestaat in mijn ogen niet mochten ze te groot worden kan je ze altijd knakken en in mijn geval stapelen

Comment

Bezig...
                                X